Miten salata juominen?

sala.juoppo

Eli juopottelen melko runsaasti, siitä ei tykkää perhe eikä työnantaja, joskaan en ole jäänyt töissä kiinni, kotona kyllä.
Kaipaan vinkkejä, miten voisi juoda niin, että ei jäisi kiinni! Varsinkin miten voisi vaimoa harhauttaa.

77

4583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöntön kannen alle kurkkija

      se on se haju,, ja sitten se yliskarppaus ja selittely: En oo mitään ottanut, kävin vaan kävelyllä= olin kaljalla tai join komerossa.

      Ota ero jos puoliso ei kerran älyä, helpota perheen elämää.

      • hajustavähän.

        Vanha kikka jota itse toimivasti käytin vielä kun join runsaammin: Jääkaapissa pitää muutamaa kaljaa joita hiljalleen nauttii. Muualla voi ottaa sitten piilossa enemmän. Näkyvästi kun juo vain sitä "yhtä", on kaljan hajulle selitys.


      • ei salaisuuksia
        hajustavähän. kirjoitti:

        Vanha kikka jota itse toimivasti käytin vielä kun join runsaammin: Jääkaapissa pitää muutamaa kaljaa joita hiljalleen nauttii. Muualla voi ottaa sitten piilossa enemmän. Näkyvästi kun juo vain sitä "yhtä", on kaljan hajulle selitys.

        Voi myös avoimesti tehdä yhden paukun, jolla selittää viinan hajun.

        Mutta jos on pidempään kuin pari kuukautta elänyt saman ihmisen kanssa uskon, että kyllä se toinen huomaa. Itse huomasin omasta puolisostani vaikka olis juonut yhden keskikaljan. Heti puheesta. Kun toisen oppii tuntemaan niin toisen oppii tuntemaan.


      • Anonyymi
        ei salaisuuksia kirjoitti:

        Voi myös avoimesti tehdä yhden paukun, jolla selittää viinan hajun.

        Mutta jos on pidempään kuin pari kuukautta elänyt saman ihmisen kanssa uskon, että kyllä se toinen huomaa. Itse huomasin omasta puolisostani vaikka olis juonut yhden keskikaljan. Heti puheesta. Kun toisen oppii tuntemaan niin toisen oppii tuntemaan.

        Mulla on komerossa olevissa saappaissa , toisessa sisuaski ja toisessa sorbus pullo.
        Ensin otan pitkän huikan sorbusta ja toisesta saappaasta kaksi sisupastillia.

        Näillä mennään ilta ja pullon tyhjennyttyä on mukava haisematon pölhötila. Ämmä ei huomannu 7 vuoteen vielä mitään! Suosittelen, jos muijas on niuhottaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on komerossa olevissa saappaissa , toisessa sisuaski ja toisessa sorbus pullo.
        Ensin otan pitkän huikan sorbusta ja toisesta saappaasta kaksi sisupastillia.

        Näillä mennään ilta ja pullon tyhjennyttyä on mukava haisematon pölhötila. Ämmä ei huomannu 7 vuoteen vielä mitään! Suosittelen, jos muijas on niuhottaja.

        "Näillä mennään ilta ja pullon tyhjennyttyä on mukava haisematon pölhötila."

        Luulet ettei kukaan huomaa. Haiseva ei haista itse hajua kun tottuu omaan haisuunsa.


    • todella

      typerä tai provoilet.

    • ei taida olla vaimos sun arvonen

      tai vaimos ottaa,ja toivottavasti sen tekee,ku tajuaa mikä idiootti olet.Voi pyhä jysäys,miten juoda salaa ja harhauttaa vaimoa....on sulla ongelmat.No ite kullakin omansa,hohhoijaa

    • ei voi saada

      Ota ero vaimostasi ja loparit töistä, niin voit keskittyä 100% siihen asiaan, joka on sinulle rakkain. Moni onkin näin tehnyt, mutta ne erot ovat tulleet useimmiten sieltä toiselta osapuolelta, joten jospa sinä ehtisit ensin!

    • Pärjäät illan "muutamalla oluella" kun lantraat lasiasi kohtuullisella määrällä koskenkorvaa, kun vaimo ei huomaa, on esim. suihkussa. Sopiva suhde on n. 6-8 cl per olutpullo. Koskenkorva ei haise eikä juuri maistukaan oluessa. Ongelma on tietysti siinä, että juovuksiin tulemista on vaikea salata.

    • Hörhör..

      Itse kuvittelin vuosikausia, että kukaan ei huomaa mitään.
      Hyvin yleinen harhaluulo juopoilla.
      Toinen ihminen huomaa puolitutunkin naamarista ja silmistä, sekä liikkeistä ja äänestä välittömästi, vaikka olisi aivan pienessäkin hönössä.
      Älä ihminen sorru harhakuvitelmiin.

      • Anonyymi

        Näin se on, kaikki näkee merkit, ja koska alkoholismiin kuuluu ylimielisyys ja alkoholisti kuvittelee olevansa fiksu ja luulee ettei kukaan huomaa. Oma mieli alkaa tylsistyä ja itse ei huomaa omaa hajuakaan. Hajuaisti tottuu. Haju tulee läpi ihosta, ei hengityksestä. Kun maksa ei enää jaksa polttaa alkoholia niin kuonat alkaa hikoilla ja haista ihon läpi.

        Uho, mikä näissä keskusteluissakin näkyy onkin häpeää juomisesta. Miksi muuten piilotella juomistaan?


    • Tuu tii tu thööttituu

      paikkakunnalle hotelliin ja tilaa juomat huonepalvelusta. Viikonloput ja lomat menee sitten rattoisasti.

      • minttu89---

        Pidätkö oikeasti muita ihmisiä tosi typerinä ja ennenkaikkea rakastamaasi ihmistä, vaimoasi! Rehellisyys kuuluu avioliittoon, avioliiton solmiessasi olette luvanneet rakastaa toista myötä- ja vastamäissä ja ne kävellään yhdessä.

        Katsoin tuollaista toimintaa koko lapsuuteni, kun isäni lemusi jatkuvasti viinalle eikä myöntänyt mitään, valehteli, saattoi vain häipyä juomaan sanomatta mitään.. Et tajua millä lailla se vaikutti perheeseen.

        Minä jo lapsena osasin sanoa milloin isäni oli vähänkin juonut, koska kyllä tuttu ihminen näkee heti eleistä ja tuoksusta yms.... Ole rehellinen alkoholin käytöstäsi, kävi miten kävi.

        Toivottavasti pääset sellaiseen tilaan elämässä, että nautit elämästäsi eikä sinun tarvitse valehdella.


      • vieraissa kannattaa vaimon käydä ellei käy jo
        minttu89--- kirjoitti:

        Pidätkö oikeasti muita ihmisiä tosi typerinä ja ennenkaikkea rakastamaasi ihmistä, vaimoasi! Rehellisyys kuuluu avioliittoon, avioliiton solmiessasi olette luvanneet rakastaa toista myötä- ja vastamäissä ja ne kävellään yhdessä.

        Katsoin tuollaista toimintaa koko lapsuuteni, kun isäni lemusi jatkuvasti viinalle eikä myöntänyt mitään, valehteli, saattoi vain häipyä juomaan sanomatta mitään.. Et tajua millä lailla se vaikutti perheeseen.

        Minä jo lapsena osasin sanoa milloin isäni oli vähänkin juonut, koska kyllä tuttu ihminen näkee heti eleistä ja tuoksusta yms.... Ole rehellinen alkoholin käytöstäsi, kävi miten kävi.

        Toivottavasti pääset sellaiseen tilaan elämässä, että nautit elämästäsi eikä sinun tarvitse valehdella.

        siinä kun ei enää seistä jöpötä. Kun on koko aika reipas pöhnä niin unettaahan veikkaakin.


      • Juoppoo
        minttu89--- kirjoitti:

        Pidätkö oikeasti muita ihmisiä tosi typerinä ja ennenkaikkea rakastamaasi ihmistä, vaimoasi! Rehellisyys kuuluu avioliittoon, avioliiton solmiessasi olette luvanneet rakastaa toista myötä- ja vastamäissä ja ne kävellään yhdessä.

        Katsoin tuollaista toimintaa koko lapsuuteni, kun isäni lemusi jatkuvasti viinalle eikä myöntänyt mitään, valehteli, saattoi vain häipyä juomaan sanomatta mitään.. Et tajua millä lailla se vaikutti perheeseen.

        Minä jo lapsena osasin sanoa milloin isäni oli vähänkin juonut, koska kyllä tuttu ihminen näkee heti eleistä ja tuoksusta yms.... Ole rehellinen alkoholin käytöstäsi, kävi miten kävi.

        Toivottavasti pääset sellaiseen tilaan elämässä, että nautit elämästäsi eikä sinun tarvitse valehdella.

        meinaan kun käyttää minttua, mieluummin 50-% pikkupulloa.


      • Anonyymi
        Juoppoo kirjoitti:

        meinaan kun käyttää minttua, mieluummin 50-% pikkupulloa.

        Mulla on salapullo vasemmassa saappaassa komerossa. Otan huikkaa ja siivoan komeroo.
        Olen keskiikäinen solakka nainen.


    • kolmetois

      ota ero töistä ja vaimosta.kun sen ehtii tehdä itse niin ei kirpaise niin pahasti.
      sitten ei tarvitse miettiä haiseeko viinalle paskat housussa.
      hyvää ja helppoa elämää,ihan täydellistä oikeastaan.

      vai onko ? mitä itse luulet ?

      • sala.juoppo

        En kaipaa moraalisaarnoja, vaan käytännöllisiä vinkkejä salaa juopotteluun.


      • exjuoppo
        sala.juoppo kirjoitti:

        En kaipaa moraalisaarnoja, vaan käytännöllisiä vinkkejä salaa juopotteluun.

        ei mitenkään jos olet yhtään missään tekemisissä ihmisten kanssa suoraan tai koneiden välityksellä.
        voiko tuon asian enää selkeämmin sanoa .
        sinun pitää unohtaa koko salailu ja alkaa juomaan, niin että ei asialla ole enää mitään väliä.
        siinä on onnesi .


      • sala.juoppo kirjoitti:

        En kaipaa moraalisaarnoja, vaan käytännöllisiä vinkkejä salaa juopotteluun.

        Jos vaimosi inhoaa Lappia, ryhdy lapinhulluksi. Osta tai vuokraa sieltä mökki rauhalliselta paikalta. Sen verran läheltä Alkoa kuitenkin, että pääset sinne mukavasti taksilla. Vietä siellä lomasi, juhlapyhäsi ja muut pitkät vapaasi omissa oloissasi juopotellen. Kännykkään vastaamattomuutesi voit selittää sillä, että olit vaelluksella vaikka Pirunkurussa eikä siellä ole kenttää.

        Jos vaimosi pitääkin Lapista, ryhdy harrastamaan merta, vuokraa pieni vene ja joku hatara mökki tuuliselta luodolta 10 km päässä rannasta. Sielläkään ei tarvitse vastata kännykkään. Mahdollisuuksia on muitakin. Jostakin varmasti löydät harrastuksen johon omaisesi eivät kirveelläkään osallistu ja pääset juopottelemaan rauhassa.


      • nimim. ei enää vaimoa eikä työpaikkaa
        Tentström-PAV-OPT kirjoitti:

        Jos vaimosi inhoaa Lappia, ryhdy lapinhulluksi. Osta tai vuokraa sieltä mökki rauhalliselta paikalta. Sen verran läheltä Alkoa kuitenkin, että pääset sinne mukavasti taksilla. Vietä siellä lomasi, juhlapyhäsi ja muut pitkät vapaasi omissa oloissasi juopotellen. Kännykkään vastaamattomuutesi voit selittää sillä, että olit vaelluksella vaikka Pirunkurussa eikä siellä ole kenttää.

        Jos vaimosi pitääkin Lapista, ryhdy harrastamaan merta, vuokraa pieni vene ja joku hatara mökki tuuliselta luodolta 10 km päässä rannasta. Sielläkään ei tarvitse vastata kännykkään. Mahdollisuuksia on muitakin. Jostakin varmasti löydät harrastuksen johon omaisesi eivät kirveelläkään osallistu ja pääset juopottelemaan rauhassa.

        Surullista tuo kysymyksesi: Miten voin salata juomiseni? Et sinä sitä kauaa voi salata, kyllä kaikki tulee jossain vaiheessa käymään ilmi ja romahtamaan. Näin se kuule monella on mennyt - itseni mukaanlukien. Voit vielä pysäyttää tapahtumaketjun havahtumalla siihen että valehdella ei kannata ja valehtelu ei johda hyviin asioihin. Itse havahduin vähän liian myöhään.


      • AntabusMies
        Tentström-PAV-OPT kirjoitti:

        Jos vaimosi inhoaa Lappia, ryhdy lapinhulluksi. Osta tai vuokraa sieltä mökki rauhalliselta paikalta. Sen verran läheltä Alkoa kuitenkin, että pääset sinne mukavasti taksilla. Vietä siellä lomasi, juhlapyhäsi ja muut pitkät vapaasi omissa oloissasi juopotellen. Kännykkään vastaamattomuutesi voit selittää sillä, että olit vaelluksella vaikka Pirunkurussa eikä siellä ole kenttää.

        Jos vaimosi pitääkin Lapista, ryhdy harrastamaan merta, vuokraa pieni vene ja joku hatara mökki tuuliselta luodolta 10 km päässä rannasta. Sielläkään ei tarvitse vastata kännykkään. Mahdollisuuksia on muitakin. Jostakin varmasti löydät harrastuksen johon omaisesi eivät kirveelläkään osallistu ja pääset juopottelemaan rauhassa.

        "Jos vaimosi inhoaa Lappia, ryhdy lapinhulluksi. Osta tai vuokraa sieltä mökki rauhalliselta paikalta. Sen verran läheltä Alkoa kuitenkin, että pääset sinne mukavasti taksilla. Vietä siellä lomasi, juhlapyhäsi ja muut pitkät vapaasi omissa oloissasi juopotellen. Kännykkään vastaamattomuutesi voit selittää sillä, että olit vaelluksella vaikka Pirunkurussa eikä siellä ole kenttää."

        HEH, repesin. Hyvä neuvo muuten varmaan.

        Paras tieten vaihtaa sellainen työ ja akka, ettei tartte piilotella taipumuksiaan. Aika moni myöskin hankkiutuu eroon akasta ja työstä...


      • Anonyymi
        AntabusMies kirjoitti:

        "Jos vaimosi inhoaa Lappia, ryhdy lapinhulluksi. Osta tai vuokraa sieltä mökki rauhalliselta paikalta. Sen verran läheltä Alkoa kuitenkin, että pääset sinne mukavasti taksilla. Vietä siellä lomasi, juhlapyhäsi ja muut pitkät vapaasi omissa oloissasi juopotellen. Kännykkään vastaamattomuutesi voit selittää sillä, että olit vaelluksella vaikka Pirunkurussa eikä siellä ole kenttää."

        HEH, repesin. Hyvä neuvo muuten varmaan.

        Paras tieten vaihtaa sellainen työ ja akka, ettei tartte piilotella taipumuksiaan. Aika moni myöskin hankkiutuu eroon akasta ja työstä...

        "Paras tieten vaihtaa sellainen työ ja akka, ettei tartte piilotella taipumuksiaan. Aika moni myöskin hankkiutuu eroon akasta ja työstä..."

        Asiahan on useimmiten niin päin että ensin lähtee työ ja sitten ihmiset ympäriltä. Alkoholisti kääntää tämän asian niin että muka itse "hankkiutui eroon". Eipä ole semmoista työtä, missä saisi juoda. Juoppoja naisia kyllä löytyy ja elähtäneitä pubiruusuja seuraksi matkalle kohti hautaa. Sellaisen kelkasta kannattaa heti poistua, että pelastaa ainakin itsensä.


    • mennä vaan!

      Mitä sitä peittelemään sellaista, mikä on mahdotonta. Ole oma itsesi eli juoppo. Me suomalaiset rakastamme ja arvostamme rehellisyyttä.

      Minä ainakin näen juopon jo metrien päähän. Niillä vaan on sellainen look, ettei sitä voi peitellä. Se on ilmeessä ja olemuksessa. Nämä voivat olla ihan ns. normaaleja perheihmisiä ja työssäkävijöitä, ei mitään ojanpohjapultsareita. Helppo ne on tunnistaa, sillä join aikani minäkin ja muistan tarkkaan ne olotilat, kun yritin esim. töissä olla kuin ei ois krapulanpoikastakaan, mutta kyllähän sekin huomattiin....

      • myös salajuoppo--

        jätä vaimosi ja irtisanoudu työstäsi, sillä mennään sitten eteenpäin! jokatapauksessa saat potkut ja menetät perheesi jossain vaiheessa...


      • sala.juoppo
        myös salajuoppo-- kirjoitti:

        jätä vaimosi ja irtisanoudu työstäsi, sillä mennään sitten eteenpäin! jokatapauksessa saat potkut ja menetät perheesi jossain vaiheessa...

        Onko alkoholi pilannut aivonne? Suurin osa ei ilmeisesti osaa ainakaan lukea.

        Siis kysymys on, miten salata juominen ja siihen haluan käytännön vinkkejä.


      • 11+13
        sala.juoppo kirjoitti:

        Onko alkoholi pilannut aivonne? Suurin osa ei ilmeisesti osaa ainakaan lukea.

        Siis kysymys on, miten salata juominen ja siihen haluan käytännön vinkkejä.

        Jos esität vääränlaisen kysymyksen, saat takuusti moralistisia tai ivallisia vastauksia. Tällä palstalla vallitsee kuivajuoppojen laki.


      • Paljon onnea vaan
        sala.juoppo kirjoitti:

        Onko alkoholi pilannut aivonne? Suurin osa ei ilmeisesti osaa ainakaan lukea.

        Siis kysymys on, miten salata juominen ja siihen haluan käytännön vinkkejä.

        Fisherman's Friend (suomeksi "juopon ystävät") on hyvä apuväline työpaikalla. Niitä ei sitten oteta yhtä tai kahta vaan puoli pakettia kerralla huuleen. Työpaikan vessassa voi käydä pari kolme kertaa päivässä kumoamassa kaljan tai pari. Älä mene luonastauolla kapakkaan, sinut saatetaan nähdä.

        Puolisolta dokaamisen salaaminen on paljon vaikeampaa. Keksi jotain pikkuaskareita, joiden varjolla voit poistua kotoa usein. Hanki olkalaukku, jolla salakuljetat pulloja kotiin ja tyhjät ulos. Noin viidesosa juomistasi määristä avoimesti, loput salaa. Opettele puhumaan sopertelematta ja kävelemään horjumatta humalassa.


      • klunx-klan
        sala.juoppo kirjoitti:

        Onko alkoholi pilannut aivonne? Suurin osa ei ilmeisesti osaa ainakaan lukea.

        Siis kysymys on, miten salata juominen ja siihen haluan käytännön vinkkejä.

        elämäsi. vastaus on sulle kerrottu moneen kertaan : EI MITENKÄÄN .

        alkaako totuus uppoamaan ? mahtuuko nuppiin muutakin kuin viinaa ?
        ei mahdu ei...siis juomaan niin ei tarvitse moisia tosiasioita pyöritellä päässään.


      • T E R V E Y S
        11+13 kirjoitti:

        Jos esität vääränlaisen kysymyksen, saat takuusti moralistisia tai ivallisia vastauksia. Tällä palstalla vallitsee kuivajuoppojen laki.

        Palstalla on tarkoitus keskustella terveydestä, eli mikä edesauttaa terveyttä ja siitä mikä sen tuhotaan. Useimmat vastaukset on palstan aiheeseen liittyviä.


      • naurattaa vaan
        T E R V E Y S kirjoitti:

        Palstalla on tarkoitus keskustella terveydestä, eli mikä edesauttaa terveyttä ja siitä mikä sen tuhotaan. Useimmat vastaukset on palstan aiheeseen liittyviä.

        sana on vapaa. ei pidä hermostua, jos kaikki kysymykset eivät miellytä kuivajuoppoa, ole sitten vastaamatta. jos et osaa vastata kysymykseen. . . .tai et tahdo, niin ohita kysymys olankohautuksella ja naureskele itseksesi, että voi, voi . . . . . . .minä sentään tiedän jne.

        jos henkilö ei ole valmis lopettamaan juomistaan tai juomaan salailematta, niin ei hän ainakaan sinun kommenttiesi perusteella alkohinkäyttöään lopeta. päin vastoin.

        yksi syy tämän palstan osallistujakatoon on juuri sinunkaltaistesi tiukkisten kommentit. taitaa olla sinullakin pinna niin kireällä, että kohta repsahdat ja korkki narahtaa. (ettet vaan olisi hylännyt rekisteröityä nimmerkkiäsi?)


      • T E R V E Y S
        naurattaa vaan kirjoitti:

        sana on vapaa. ei pidä hermostua, jos kaikki kysymykset eivät miellytä kuivajuoppoa, ole sitten vastaamatta. jos et osaa vastata kysymykseen. . . .tai et tahdo, niin ohita kysymys olankohautuksella ja naureskele itseksesi, että voi, voi . . . . . . .minä sentään tiedän jne.

        jos henkilö ei ole valmis lopettamaan juomistaan tai juomaan salailematta, niin ei hän ainakaan sinun kommenttiesi perusteella alkohinkäyttöään lopeta. päin vastoin.

        yksi syy tämän palstan osallistujakatoon on juuri sinunkaltaistesi tiukkisten kommentit. taitaa olla sinullakin pinna niin kireällä, että kohta repsahdat ja korkki narahtaa. (ettet vaan olisi hylännyt rekisteröityä nimmerkkiäsi?)

        mieti mitä kirjoitit. Mikään ei ole läheisiä kohtaan törkeämpää kuin salailu ja valehtelu. Vastaus olettamaasi. En ole entinen enkä nykyinen alkoholisti, voin ottaa kohtuudella 2-3paukkaua 1-3kertaan vuodessa tai olla ottamatta, siihen ei maailma kaadu "kohtuus".


      • Anonyymi

        Mennä vaan!:
        Amatööri juopoilla on krapula.
        Ammattilaiselle tulee viekkarit, mutta ne on helppo häivyttää.

        Itsellä ei krapula näy, vaan ehkä pientä yliaktiivisuutta aamuisin. Iltapäivällä voi tulla pientä hikeä ja vapinaa, mutta mitä se enää haittaa, kun kohta saa jo kylmän kaljan!


    • olen sanaton

      pyytää vinkkejä, kuinka tuhota läheisten ja oma elämä ja vielä yrittää pettää siinä samalla.

      • hohhoijakkaa

        normalia elämää.ihan normaalia.
        vuoden päästä sama tenu kyselee mitä tehdä kun muija jätti ja duunikin on historiaa . mutta juomisen eikä itsensä vika se ei ole missään tapauksessa vielä silloinkaan.
        sen aika tulee sitten joskus jos on tullakseen, jos oma pohja löytyy ennen kuolemaa.
        silloin on olemassa neuvoja, ihan samat neuvot on nytkin luettavissa vaikka tältä palstalta.


    • danio

      Mielestäni kannattaisi ottaa asia avoimesti ja rehellisesti puheeksi vaimosi kanssa. Ehkä voisitte yhdessä miettiä mikä saa sinut haluamaan juoda ja haluaisitko kenties päästä ongelmasta eroon. Olen joskus joutunut seuraamaan sivusta samanlaista ongelmaa, ja lopputulos ei kyllä varmaankaan ollut mieleinen kenellekään.

    • asiantuntija.

      Kannattaa suosia vahvasti maustettuja juomia. Tai sitten ostaa vaikka kotikaljaa, mutta vaihtaa sisältö vahvaan 4b olueen. Myös greippilimsaan voi laittaa puolet giniä sekaan, ilman että kukaan hajusta huomaa mitään.

      Salajuominen on melko helppoa, kunhan tietää keinot. Voit vaikka tarjota vaimolle lasin vinkkua ja sen jälkeen voit itse ottaa vaikka 3 pulloa ilman, että vaimosi haistaa mitään.

      Onnea urallesi, salajuopottelu on hauska harrastus!

      • lisukkeita

        neuvoihin. Monilla kosmetiikan valmistajilla on punoitusta häivyttäviä meikkivoiteita ja puutereita. Apteekista saa myös silmien punoitukseen tippoja ja sitten pastilli huuleen ja menoksi, siis minne vain , töihinkin, eikä kukaan huomaa (tai ole huomaavinaan) mitään.

        Vessassa on hyvä olla salapullo, esim. pöntön vesisäiliössä (pysyy viileänäkin) ja siitäpä sitten aina hörppyjä, kun ei kehtaa niin hitaasti juoda ns. sallittua ja näkyvää juomaa joka selittää vaimollesi viinan hajun. Salapiiloja tulee pitää useampi, sillä kumppani voi ihan vahingossakin löytää niistä jonkin ja mikä olisikaan surkeampaa jos siinä olisi viimeinen juoma.

        Alkoa ja kaljakauppaa kannattaa vaihtaa vähän väliä, ettei tule naama tutuksi. Kaljat ja siiderit kannattaa ostaa tölkeissä, ne on helppo tilsiä pienemmiksi hävitystä varten. Viinat kannattaa myös samasta syystä ostaa muovipulloissa ja jos on vielä mahdollisuus polttaa ne muiden roskien seassa, niin kukaan ei edes tajua että niitä olikaan.

        Töissä voi puhua muina miehinä jostain vatsakatarrin tapaisesta, kroonisesta joka oirehtii silloin tällöin. Silloin on hyvä soitella kanuunapäivinä, että katarri oireilee taas ja flunssa-aallon iskiessä voi ottaa reippaammin ja sanoa sen flunssan nyt iskeneen. Soittaessa pomolle voi laittaa kostutettua vanua sieraimiin, niin saat nuhaisen äänen.

        Jos kuitenkin kankkusessa tai hönössä menet töihin, niin tee kovasti hommia ja pidä itsesi kiireisenä, jotta kukaan ei ehdi pahemmin juttelemaan ja tarkkailemaan olotilaasi. Hikisenä tulet kotiin, niin jopa taas kuppi maistuu raskaan työn raatajalle.

        Tässä muutamia. Itse en onneksi enää näitä tarvitse, vaan voin olla ihan oma itseni ja on vapaa kusetuksesta ja muustakin.. Joo, VAPAA on oikea sana kuvailemaan nykyistä olotilaani, sillä orjana olo ei ole pitkän päälle kovinkaan palkitsevaa.

        Näissä ohjeissa on vain se puoli, että ehkä olet itse se viimeinen ihminen, joka huomaa miten syvällä jo sukelletaan, mutta omapa on asiasi.


      • sala.juoppo
        lisukkeita kirjoitti:

        neuvoihin. Monilla kosmetiikan valmistajilla on punoitusta häivyttäviä meikkivoiteita ja puutereita. Apteekista saa myös silmien punoitukseen tippoja ja sitten pastilli huuleen ja menoksi, siis minne vain , töihinkin, eikä kukaan huomaa (tai ole huomaavinaan) mitään.

        Vessassa on hyvä olla salapullo, esim. pöntön vesisäiliössä (pysyy viileänäkin) ja siitäpä sitten aina hörppyjä, kun ei kehtaa niin hitaasti juoda ns. sallittua ja näkyvää juomaa joka selittää vaimollesi viinan hajun. Salapiiloja tulee pitää useampi, sillä kumppani voi ihan vahingossakin löytää niistä jonkin ja mikä olisikaan surkeampaa jos siinä olisi viimeinen juoma.

        Alkoa ja kaljakauppaa kannattaa vaihtaa vähän väliä, ettei tule naama tutuksi. Kaljat ja siiderit kannattaa ostaa tölkeissä, ne on helppo tilsiä pienemmiksi hävitystä varten. Viinat kannattaa myös samasta syystä ostaa muovipulloissa ja jos on vielä mahdollisuus polttaa ne muiden roskien seassa, niin kukaan ei edes tajua että niitä olikaan.

        Töissä voi puhua muina miehinä jostain vatsakatarrin tapaisesta, kroonisesta joka oirehtii silloin tällöin. Silloin on hyvä soitella kanuunapäivinä, että katarri oireilee taas ja flunssa-aallon iskiessä voi ottaa reippaammin ja sanoa sen flunssan nyt iskeneen. Soittaessa pomolle voi laittaa kostutettua vanua sieraimiin, niin saat nuhaisen äänen.

        Jos kuitenkin kankkusessa tai hönössä menet töihin, niin tee kovasti hommia ja pidä itsesi kiireisenä, jotta kukaan ei ehdi pahemmin juttelemaan ja tarkkailemaan olotilaasi. Hikisenä tulet kotiin, niin jopa taas kuppi maistuu raskaan työn raatajalle.

        Tässä muutamia. Itse en onneksi enää näitä tarvitse, vaan voin olla ihan oma itseni ja on vapaa kusetuksesta ja muustakin.. Joo, VAPAA on oikea sana kuvailemaan nykyistä olotilaani, sillä orjana olo ei ole pitkän päälle kovinkaan palkitsevaa.

        Näissä ohjeissa on vain se puoli, että ehkä olet itse se viimeinen ihminen, joka huomaa miten syvällä jo sukelletaan, mutta omapa on asiasi.

        Kiitoksia vinkeistä, hyvin on toiminut. Viikonloppu meni mukavasti humalassa, eikä vaimo huomannut mitään. Vain kerran tuli ongelmia, kun vaimo halusi autokyydin ja enhän minä ajokunnossa ollut. Kävin äkkiä irrottamassa akkukaapelin ja siinä sitten vaimon kanssa päiviteltiin, että eipä lähde käyntiin ja tilattiin taksi.

        Nyt täytyy lähteä töihin, krapulaa ei onneksi ole, kun olen vielä selvästi humalan puolella.


      • kIPPIS sIULLEKKIN
        sala.juoppo kirjoitti:

        Kiitoksia vinkeistä, hyvin on toiminut. Viikonloppu meni mukavasti humalassa, eikä vaimo huomannut mitään. Vain kerran tuli ongelmia, kun vaimo halusi autokyydin ja enhän minä ajokunnossa ollut. Kävin äkkiä irrottamassa akkukaapelin ja siinä sitten vaimon kanssa päiviteltiin, että eipä lähde käyntiin ja tilattiin taksi.

        Nyt täytyy lähteä töihin, krapulaa ei onneksi ole, kun olen vielä selvästi humalan puolella.

        Kyl sä vielä opit sussa on äijä ainesta, kyl vielä jonain päivänä olet wanha mestari ja naukkusi ansainnut konkari!


    • danio

      Olen tässä miettinyt miksi haluat juoda. Pitkän pohdinnan jälkeen tulin siihen lopputulokseen, että sinulla on halu paeta todellisuutta. Ehkä itsetuntosi on heikko ja saat rohkaisua alkoholista. Kaikki asiat näyttävät ja tuntuvat helpommilta, kun on koko ajan pienessä sievässä. Ehdottaisinkin nyt todella kissan nostamista pöydälle. Muista, että alkoholismi on sairaus ja siihen saa apua. Tsemppiä sinulle ja toivottavasti saat elämäsi raiteilleen!

      • Anonyymi

        Siis sairaudella paikataan puuttuvaa itsetuntoa?
        Ei se niin mene. Alkoholilla paikataan puuttuvaa itsetuntoa. Mutta ei se itsetuntoa lisää, vaikka lopettaisi juomisen:(

        Paha on olla, kun on nolla.


    • Jauhepeukalo

      Ala leipomaan, hedelmäkakkuja. Niitä sitten popsitte iltasella telkkaria katellessa. Tee kaksi kakku, toinen tavallinen ja toisen kostutat pullollisela kossu....

      • sala.juoppo

        Koko viikko meni pienessä humalassa, töissä on helppo juopotella, mutta kotona.. Salajuopottelu on välillä kuin taidetta ja vaatii runsaasti luovuutta.

        Erittäin toimiva keino on ostaa 4b olutta ja vaihtaa pulloihin ykkösoluen etiketit. Vaimo luulee, että juon vain pilsneriä :)


      • Mrtsvsa
        sala.juoppo kirjoitti:

        Koko viikko meni pienessä humalassa, töissä on helppo juopotella, mutta kotona.. Salajuopottelu on välillä kuin taidetta ja vaatii runsaasti luovuutta.

        Erittäin toimiva keino on ostaa 4b olutta ja vaihtaa pulloihin ykkösoluen etiketit. Vaimo luulee, että juon vain pilsneriä :)

        Pese naamasi kylmällä vedellä niin turvotus laskee,
        syö paljon sisua ettei henki haise, osta muivipulloja
        ettei kilinä kuuluisi...


      • lorotus
        Mrtsvsa kirjoitti:

        Pese naamasi kylmällä vedellä niin turvotus laskee,
        syö paljon sisua ettei henki haise, osta muivipulloja
        ettei kilinä kuuluisi...

        peiliin ja opettele pokkana sanomaan, että saimaassa elää valaita.


      • .........
        sala.juoppo kirjoitti:

        Koko viikko meni pienessä humalassa, töissä on helppo juopotella, mutta kotona.. Salajuopottelu on välillä kuin taidetta ja vaatii runsaasti luovuutta.

        Erittäin toimiva keino on ostaa 4b olutta ja vaihtaa pulloihin ykkösoluen etiketit. Vaimo luulee, että juon vain pilsneriä :)

        ja ystävät merkitse sinulle mitään, kun tieten tahtoen tuhoat heidän elämänsä!


      • sala.juoppo
        ......... kirjoitti:

        ja ystävät merkitse sinulle mitään, kun tieten tahtoen tuhoat heidän elämänsä!

        Miksi te ette osaa lukea. Haluan vinkkejä juopotteluun salaa, en typeriä moraalisaarnoja.


      • ex-hik
        sala.juoppo kirjoitti:

        Miksi te ette osaa lukea. Haluan vinkkejä juopotteluun salaa, en typeriä moraalisaarnoja.

        sujuu :))) jatka samaan malliin. ei kukaan tule koskaan mitään huomaamaan. usko pois :)))))
        jos huomaa niin se on vaan typerä moraalisaarna ilman mitään perusteita.


      • ystäväksi
        sala.juoppo kirjoitti:

        Miksi te ette osaa lukea. Haluan vinkkejä juopotteluun salaa, en typeriä moraalisaarnoja.

        Ja sitten vedät kourallisen valkosipulia joka päivä. On terveellistäkin. Jos vatsa ei kestä raakana, tee valkosipulikeittoa. Yritä syöttää sitä vaimolle ja työkavereillekin, niin ne luulee, että epämääräinen viinanhaju, joka kuitenkin vähän tulee läpi, johtuu niiden omasta hengityksestä.

        Tässä on sekin hyvä puoli, että valkosipulihöyryissä olevan on sosiaalisesti hyväksyttävämpää vetää naula päähän, kun vaan muistaa esitelmöidä niistä hienoista ruuista, joita tekee tai syö ravintolassa. Tottakai hyvän ruuan kanssa täytyy pari lasillista (=pullollista) viiniä ottaa. Toimii myös työlounaalla.


      • si.nappi
        ystäväksi kirjoitti:

        Ja sitten vedät kourallisen valkosipulia joka päivä. On terveellistäkin. Jos vatsa ei kestä raakana, tee valkosipulikeittoa. Yritä syöttää sitä vaimolle ja työkavereillekin, niin ne luulee, että epämääräinen viinanhaju, joka kuitenkin vähän tulee läpi, johtuu niiden omasta hengityksestä.

        Tässä on sekin hyvä puoli, että valkosipulihöyryissä olevan on sosiaalisesti hyväksyttävämpää vetää naula päähän, kun vaan muistaa esitelmöidä niistä hienoista ruuista, joita tekee tai syö ravintolassa. Tottakai hyvän ruuan kanssa täytyy pari lasillista (=pullollista) viiniä ottaa. Toimii myös työlounaalla.

        Ratkaisu on sinappi. Juo sitten mitä tahansa, niin kun ottaa pari ruokalusikallista sinappia, hajut peittyy täydellisesti! Suosittelen!


      • Menneniä!
        si.nappi kirjoitti:

        Ratkaisu on sinappi. Juo sitten mitä tahansa, niin kun ottaa pari ruokalusikallista sinappia, hajut peittyy täydellisesti! Suosittelen!

        Ensin hölvää suunnattomasti pitkin poskia, leukaa, niskaa ja kaulaa. Lisäksi siitä tulee vielä ottaan pienet paukut, purskutellen suussa ja nielaista!. Mennenillä kun tekee, ei takuulla haise viina.
        Lisävarmistuksena vielä muutama Wunderbaum nipussa paidan kaula-aukon alle tuoksumaan.


    • Don Deeku

      Jotenkin niin helvetin piristävä viestiketju. Sälli on tosissaan sinut itsensä ja dokaamisensa kanssa. Vilpittömästi vinkkejä kyselemässä. Voe helevettiläene. Toivottavasti on kivaa. Mä yritin dokailla ite joskus salaa ja luulin, ettei kukaan huomaa. Nyt kun olen välillä ottamatta pidempiä aikoja huomaan itse, kuinka paljon kalja haisee ja näkyy. Toisissa kyllä vähemmän. Musta huomaa heti, ja niin kyllä useimmista ihmisistä.

      Ei muuta kun onnea valitsemallasi tiellä. Toivottavasti saat juomisen joskus järjestykseen. Se ei taida kuitenkaan olla tämänpäivän ohjelmassa.

      • niin totta

        On kyllä totta, että jos työ on tylsää, niin pienessä sievässä päivä menee mukavammin. Varsinkin tylsät luennot ja koulutukset menee reilussa humalassa tosi mukavasti.


      • rokuliksi meni
        niin totta kirjoitti:

        On kyllä totta, että jos työ on tylsää, niin pienessä sievässä päivä menee mukavammin. Varsinkin tylsät luennot ja koulutukset menee reilussa humalassa tosi mukavasti.

        Huh, armoton krapula ja töihin pitäs lähteä tunnin päästä. Pakko soittaa, et on flunssa, kun ei oo yhtään tasoittavaakaan. Viiti bussiinkaan mennä tällasessa tremolo kankkusessa. Vietän rokulia siis ja haen loiventavia kunhan kaupat aukeaa. Kyllä on älytöntä, että kaljaa saa vasta 0900.


    • näin on

      Kannattaa ottaa kumppani, joka ei turhia nipota eikä nalkuta siitä, että nauttii alkoholin iloista.

      • tenttu-ukko

        Taas iloisesti humalassa töihin, onneksi duunipaikka on niin lähellä, että voi mennä fillarilla. Ja työpaikalla odottaa korkkaamaton pullo jekkua, mikä olisi tänään tarkoitus juoda pois pikku hiljaa päivän mittaan.


      • .baarikärpänen
        tenttu-ukko kirjoitti:

        Taas iloisesti humalassa töihin, onneksi duunipaikka on niin lähellä, että voi mennä fillarilla. Ja työpaikalla odottaa korkkaamaton pullo jekkua, mikä olisi tänään tarkoitus juoda pois pikku hiljaa päivän mittaan.

        Joo.. tuli jo eilen aloitettua viikonloppu.. huh. Töihin kuitenkin urheasti, loiventelen sit duunissa hissukseen ja illalla onkin sitten jo hyvässä iskussa ja pohjat valmiina baarikierrokselle!


      • sala.juoppo
        .baarikärpänen kirjoitti:

        Joo.. tuli jo eilen aloitettua viikonloppu.. huh. Töihin kuitenkin urheasti, loiventelen sit duunissa hissukseen ja illalla onkin sitten jo hyvässä iskussa ja pohjat valmiina baarikierrokselle!

        Tänään oli kyllä aamulla niin kehno olo, että otin saitsua. Alkoholismihan on sairaus, joten saitsun hakeminen krapulan takia on täysin hyväksyttävää. Nyt pari loiventavaa mennyt ja elämä alkaa taas hymyilemään! Onneksi vaimo on tän viikon työmatkalla, niin ei tarvitse kikkailla juomisen kanssa.


      • Tilaisuusjuoppo
        sala.juoppo kirjoitti:

        Tänään oli kyllä aamulla niin kehno olo, että otin saitsua. Alkoholismihan on sairaus, joten saitsun hakeminen krapulan takia on täysin hyväksyttävää. Nyt pari loiventavaa mennyt ja elämä alkaa taas hymyilemään! Onneksi vaimo on tän viikon työmatkalla, niin ei tarvitse kikkailla juomisen kanssa.

        Juopottelen aina, kun on tilaisuus. Se on jännää. Ei pääse syntymään mitään pitkiä putkia käytännössä, joten kunto pysyy suht' hyvänä ja asiat järjestyksessä. Tosin, melkein jokapäivä tulee otettua.


      • sala.juoppo
        Tilaisuusjuoppo kirjoitti:

        Juopottelen aina, kun on tilaisuus. Se on jännää. Ei pääse syntymään mitään pitkiä putkia käytännössä, joten kunto pysyy suht' hyvänä ja asiat järjestyksessä. Tosin, melkein jokapäivä tulee otettua.

        Vaimo palasi työmatkalta. Onneksi olen viikon aikana jemmaillut piilopulloja ympäri asuntoa. Niitä on sen verran paljon, että tein listan mistä pulloja löytyy. Jemmat on niin hyviä, että vaimo ei varmasti niitä löydä.
        Nyt täytyy taas alkaa juomaan salaa, mutta se menee jo rutiinilla.


      • tydktykfulvyröiuuöig
        sala.juoppo kirjoitti:

        Vaimo palasi työmatkalta. Onneksi olen viikon aikana jemmaillut piilopulloja ympäri asuntoa. Niitä on sen verran paljon, että tein listan mistä pulloja löytyy. Jemmat on niin hyviä, että vaimo ei varmasti niitä löydä.
        Nyt täytyy taas alkaa juomaan salaa, mutta se menee jo rutiinilla.

        nyt sitten riittävän hyvä kartta, ettei käy niin, että kännipäissäsi unohdat jemmat juuri kun hätä on suurin!


      • sala.juoppo
        tydktykfulvyröiuuöig kirjoitti:

        nyt sitten riittävän hyvä kartta, ettei käy niin, että kännipäissäsi unohdat jemmat juuri kun hätä on suurin!

        Hyvin menee, vaimo ei ole löytänyt yhtään pullokätköä, eikä löydä! Töissä minulla on myös kätköt, mutta siellä dokaaminen on monin verroin helpompaa, vaikka vaativaa työtä teenkin.


      • yksi harha
        sala.juoppo kirjoitti:

        Hyvin menee, vaimo ei ole löytänyt yhtään pullokätköä, eikä löydä! Töissä minulla on myös kätköt, mutta siellä dokaaminen on monin verroin helpompaa, vaikka vaativaa työtä teenkin.

        että juoppo luulee tekevänsä vaativaa työtä... tuolla menolla ei voi olla kovin kummosta puuhastelua.


      • jo on kumma
        yksi harha kirjoitti:

        että juoppo luulee tekevänsä vaativaa työtä... tuolla menolla ei voi olla kovin kummosta puuhastelua.

        Ja taas yksi, joka ei osaa lukea. Vilkaseppas ketjun aihetta.


    • sala.juoppo

      Tänään poikkeuksellisesti juon täällä duunissa lonkeroa. Yleensä työjuomani on jekku, mutta menee se näinkin ja on mukavaa vaihtelua.

      • sala.juoppo

        Pahus, vaimo eilen epäili jotain. Ei löytänyt kuitenkaan jemmapulloja. Yhtä olutta join koko illan, paitsi että meni myös puolen litran kossu ja pari 4b olutta :) Tästä on hyvä jatkaa, töihin en kyllä jaksa tänään.


      • dkdkdk
        sala.juoppo kirjoitti:

        Pahus, vaimo eilen epäili jotain. Ei löytänyt kuitenkaan jemmapulloja. Yhtä olutta join koko illan, paitsi että meni myös puolen litran kossu ja pari 4b olutta :) Tästä on hyvä jatkaa, töihin en kyllä jaksa tänään.

        etkö koskaan tarvitse autoa


      • sala.juoppo
        dkdkdk kirjoitti:

        etkö koskaan tarvitse autoa

        Periaatteessa en, koska voin ajaa taksilla ja firman laskuun. Toki meillä on uusi audi a4 mutta vaimohan sillä lähinnä ajelee.

        Eilen vaimo etsi jotain joulukoristeita ja tajusin, että siellä on pari piilopulloa. Kylmä rinki perseen alla odottelin, miten käy. Vaan eipä huomannut pulloja. Sen kunniaksi menin makkariin ja korkkasin jekkupullon.

        Nyt kuitenkin olisi tarkoitus olla raittiina ainakin 2 päivää!


    • Anonyymi

      Mä keksin tänään just äsken hyvän keinon dokata salaa. Osta esim. Varuste-telakasta joko SA- tai US-kenttäpullo ja täytä se alkoholijomalla. Siitä ei näy läpi. Jos pelkäät hajuhaittoja, niin laita dödöä. Tai juo sellaista juomaa joka ei tuoksu voimakkaasti, esim. keskiolutta. Tuommoiseen kenttäpulloon mahtuu ainakin kaksi 0.33 olut-tölkillistä. Periaatteessa ehkä jopa kolme kappalettakin. Pitääkin kokeilla tänään tuossa vähän myöhemmällä.

      t. Oolofi-83

    • Anonyymi

      Tuo Lapin-majan hankkiminen on hieman kyseenalainen keino .
      Kaikki suomalaiset tietävät , että 90% lapinmajoista hankitaan
      pelkkää juopottelua varten .

      "Ei me mennä sinne ryyppäämään , me mennään sinne ulkoileen hiihtään
      , ulkoileen hiihtään ".

    • Anonyymi

      😂😅🫡

    • Anonyymi

      MINÄ OLEN ITSE TEHNYT SILLEEN, ETTÄ OLEN AINA JUONUT VETTÄ, ENKÄ OLE KOSKAAN JÄÄNYT KIINNI, ENKÄ LUULE KOSKAA JÄÄVÄNI.
      HARHAUTA MINÄ EN KOSKAAN KETÄÄN, PUHUN AINA REHELLISESTI.
      ----
      PAITSI SEN YHDEN KERRAN LUULIN VALEHDELLEENI. MUTTA JÄLKEENPÄIN HUOMASIN OLLEENIKIN REHELLINEN.

      • Anonyymi

        "lisään tuohon vielä, aikakin kansa niin uskoi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "lisään tuohon vielä, aikakin kansa niin uskoi"

        Kaurapuuron voi valmistaa votkaan. Ryynit hautuu kuin veteen. Perkeleen pahaa puuroo, mutta siitä tulee lievästi känni eli workkii, kun on säädöt kohollaan.


    • Anonyymi

      ainoa pätevä konsti on opettaa vaimokin ryyppäämään

    • Anonyymi

      Siinä tarvitaan yhteistyötä vaimon kanssa.
      Kokemuksesta voin kertoa, että vaimolle voi ensinnäkin julistaa aina, että ei ole itse humalassa, ja jos itsepäinen vaimo ei muuta mieltään, on lyötävä viimeinen valtti pöytään; "Todista se! Näytä pullo!"
      On viisainta pitää pullo hyvässä kätkössä, että vaimo ei sitä löydä! :))
      Olet voittanut kiistan, sillä vaimo huokaisee ja poistuu. Tietää hävinneensä.

      Yhteistyötä korostaa myös se, että sovit vaimon kanssa, että petaat itse sänkysi ja vaihdat lakanat, ettei vaimokullan tarvitse siinä työssä rasittua. Se on oiva keino pullon piilotukselle. Pullon voi panna patjan ja päädyn väliin, tai jos on litteä puteli, tyynyn alle. Vaimo ei mitenkään keksi näitä ratkaisuja. Toiminut jo vuosia.
      Avioliitto on onnistunut vuosikymmeniä, vaimo on iän myötä syrjäytynyt ja omissa oloissaan. menopaussi varmaan. Hänellä on monenlaista harrastusta iltaisin, kotimiehellehän se sopii.
      Joskus voisi hänelle ehkä tarjota lasillisen. Siihen voisi käyttää punaviiniä, vaikka se onkin aika kallista ja pois omista tarpeista, mutta useinkaan vaimot eivät kulauta kirkasta suoraan,
      Mutta yhteistyötähän tämä kotirauha on. Ulkotöissä pullo halkopinoon, ja päiväunilla on mukava kulauttaa sieltä tyynyn ala, vaimoa ei näy mailla halmeilla.
      Viisas vaimo ei turhia kysele, aikaisempina vuosina oli paljon tempperamenttisempi.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe