Moi! Onko ketään joka olisi syntynyt 2.8.Minä
itse olen syntynyt 2.8.
2.8
8
905
Vastaukset
- minä vaan_
joo siis mä oon syntyny samana päivänä..:) minkä ikänen satut olee..? mä oon vm.90
- leijonatyttö
Minä olen vm67.
- jellona
leijonatyttö kirjoitti:
Minä olen vm67.
täällä olis kans yksi vm.66
- leijonatyttö
On se mukavaa että löytyy muitakin jotka on syntyneet samana päivänä 2.8 kuten minä olen syntynyt. Kysyisin minkälainen luonne leijonilla on? Itse olen leijona ja minä tunnen itseni kesänlapseksi,olen iloinen ja myös elämään positiivisesti suhtautuva ihminen ja nautin kesästä ja valosta.Kertokaa onko leijonan luonne sellainen, kuten edellä kirjoitin?Olen kiinnostunut kuulemaan lisää.
- leijonatyttö
Kysyin muutama päivä sitten leijonan piirteitä
että onko muilla leijonilla samoja piirteitä,että vaikuttaako kun on syntynyt loppukesästä luonteeseen? Olen huomannut että yleensä jotka ovat syntyneet keväällä ja kesällä ovat luonteeltaan iloisia kuin ne jotka ovat syksyllä syntyneet ovat ehkä luonteeltaan masennukseen taipuvaisempia.Kesällä syntyneet nauttivat elämästä enemmän ja positiivisesti elämään suhtautuvia. - Cali89
Minäkin oon syntynyt elokuun toinen pvä. ;) !!
Me ollaan parhaita ku on tasaluku..;) - Anonyymi
Minä olen
- Anonyymi
Mun pikkusisko ja peruskouluaikainen luokkakaveri on. Itse olen syntynyt 25.7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882