Järvenpään tanssikeskus

millainen paikka?

Ajattelin mennä huomenna Järvenpään tanssikeskuksen avajaisiin, en ole siellä koskaan käynyt. Joskus 99-00 olen tanssinut Järvenpäässä, mutta ei se ole voinut olla sama paikka, sillä tanssikeskus on kai perustettu myöhemmin.

Millaista porukkaa siellä käy, minkä ikäistä? Miten vertaisitte esim. Pavin kantaporukkaan?

78

4844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todellakin se toinen, aiempi tanssitalo paloi (poltettiin) jo kauan sitten.

      Tätä uutta tanssikeskusta pitävät samat henkilöt kuin aikanaan Mellunmäessä sijainnutta Korvatunturia, siis diplomitanssinopettajat Seppo Kaltiainen ja Liisa Kinnunen. He myös antavat tanssiopetusta keskuksen tiloissa.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Järvenpään_tanssikeskus

      Ikäjakauma siellä kuten muissakin tanssipaikoissa riippuu jossakin määrin sekä illan orkesterista että myös viikonpäivästä (perjantai ja sunnuntai).

      Nyt siellä kauden avajaisissa soittaa Finlanders, joten väen pääosa on myös sen mukaisesti todella aktiivisia tanssinharrastajia laajalti eteläisen Suomen alueelta.

      Kuitenkin sekä ikä- että taitotasoa löytyy varmasti myös nyt kuten useimpina muinakin iltoina laidasta laitaan.

      Osa Pavin kantaporukasta rupeaa käymään Järvenpäässä viimeistään sitten, kun Pavin kausi päättyy.

      Aiempien vuosien havaintojen perusteella voidaan olettaa, että Pavin sunnuntaiväen pääosa jatkaa talvikauden Puistokulmassa, ja vain osa siirtyy Jäkeen.

      Perjantaisin ja keskiviikkoisin Pavilla tanssineista merkittävä osa löytyy talvikauden perjantaisin (mutta osin myös sunnuntaisin) Järvenpäästä.

      • vastauksesta...

        Kiitos vastauksestasi, tunnet näemmä paikat täällä päin Suomea.

        Kävin kuluneena kesänä muutamia kertoja perjantaisin Pavilla. Ikäjakauma oli jonkun verran minulle yläkanttiin, mutta aina sieltä kuitenkin löysin riittävästi tanssitettavia.


    • eimennyy

      Menitkö millaista oli meno???

      • Mukavaa

        Kivat tanssit.


    • mie vaan

      käytöksessä olisi todellakin parantamisen varaa Järvenpäässä. Naiset on kuin sitruunan syöneitä vanhojapiikoja. Ei ystävällistä sanaa puhumattakaan katseesta tai hymystä. Erittäin epäkohteliasta henkilökuntaa, kierrän kaukaa ja suosittelen muidenkin kiertämään.

      Myös uusittu lavan ilme on todella epäonnistunut. Näkymä on rauhaton ja aivan kuin bändi olisi avaruusasemalla eikä lavalla.

      Onneksi on vielä vaihtoehtoja :)

      • klv,

        Minulle ainakin olivat ystävällisiä kävin pnp,n tansseissa jäkessä ja hyvin meni, Tiedä sitten saatan olla klovnin näköinen niimpä noita piikoi naurattaa


      • Jahas,

        Taisi taas houkutus mustamaalata kilpailijaa nousta liian suureksi. Kuka oikeasti valitsee tanssipaikan sillä perusteella hymyileekö kassaneiti nätisti? Kyllä se on vähän muista asioista kiinni.


      • ...
        Jahas, kirjoitti:

        Taisi taas houkutus mustamaalata kilpailijaa nousta liian suureksi. Kuka oikeasti valitsee tanssipaikan sillä perusteella hymyileekö kassaneiti nätisti? Kyllä se on vähän muista asioista kiinni.

        Järvenpää on valtaosin toimiva paikka. Hyvä lattia, tilaa kunnolla ja porukkaa laidasta laitaan, jokaiselle löytyy sopiva tanssitettava. Esiintyjät minusta luokkaa parempia kuin lähimmillä kilpailijoillaan. Ei minulla ainakaan ole henkilökunnastakaan moitittavaa.

        Syy miksi olen harventanut käyntejäni on hakusysteemi. Puoli tuntia miehille, puoli tuntia naisille, tunti miehille, tunti naisille. Loppuillasta en ole varma, joskus aiempina vuosina ainakin sekahausta oli jotain puhetta.

        Miehen näkökulmasta siis: Ensimmäisen puolen tunnin aikana juuri ketään ei ole paikalla. Sitten naisten haku. Yhdeksästä kymmeneen tilaisuus hakea (muuten hyvä, mutta kun bändeille on opetettu ettei naistenhaulla saa soittaa polkkaa jenkkaa eikä masurkkaa, niin arvatkaa milloin niitä soitetaan). Sitten pitkä naisten tunti. Sitten ... No, niin, aika usein olen siinä vaiheessa ollut jo autossa, jos naisten tunneilla tuurit eivät ole olleet kohdallaan. Harmistuneena ja vannoen, etten tule vähään aikaan.

        Uskomatonta, että yrittäjä on tällaisen itsemurhahakuisen systeemin ottanut käyttöön. Ei kannattaisi miesväkeä tieten tahtoen harventaa, heistä kun on pulaa muutenkin. En kyllä näe mitään valoa siinäkään, että alkoholitarjoilukin on kuulemma lopetettu kokonaan. (Ja minä siis käyn autolla tansseissa). Kai ne bisnekset sitten pyörivät riittävän hyvin näinkin? Ahneudesta ei ainakaan voi syyttää.


      • prooo
        ... kirjoitti:

        Järvenpää on valtaosin toimiva paikka. Hyvä lattia, tilaa kunnolla ja porukkaa laidasta laitaan, jokaiselle löytyy sopiva tanssitettava. Esiintyjät minusta luokkaa parempia kuin lähimmillä kilpailijoillaan. Ei minulla ainakaan ole henkilökunnastakaan moitittavaa.

        Syy miksi olen harventanut käyntejäni on hakusysteemi. Puoli tuntia miehille, puoli tuntia naisille, tunti miehille, tunti naisille. Loppuillasta en ole varma, joskus aiempina vuosina ainakin sekahausta oli jotain puhetta.

        Miehen näkökulmasta siis: Ensimmäisen puolen tunnin aikana juuri ketään ei ole paikalla. Sitten naisten haku. Yhdeksästä kymmeneen tilaisuus hakea (muuten hyvä, mutta kun bändeille on opetettu ettei naistenhaulla saa soittaa polkkaa jenkkaa eikä masurkkaa, niin arvatkaa milloin niitä soitetaan). Sitten pitkä naisten tunti. Sitten ... No, niin, aika usein olen siinä vaiheessa ollut jo autossa, jos naisten tunneilla tuurit eivät ole olleet kohdallaan. Harmistuneena ja vannoen, etten tule vähään aikaan.

        Uskomatonta, että yrittäjä on tällaisen itsemurhahakuisen systeemin ottanut käyttöön. Ei kannattaisi miesväkeä tieten tahtoen harventaa, heistä kun on pulaa muutenkin. En kyllä näe mitään valoa siinäkään, että alkoholitarjoilukin on kuulemma lopetettu kokonaan. (Ja minä siis käyn autolla tansseissa). Kai ne bisnekset sitten pyörivät riittävän hyvin näinkin? Ahneudesta ei ainakaan voi syyttää.

        Mielestäni ne tanssipaikat, joilla on tämä perinteinen yksi naistentunti per ilta ovat pitäneet pintansa.

        Itse samoin pro-miehenä olen vaivautunut tästä suuren suosion saaneesta naisten puolituntisesta alkuillasta.

        Voin samoin allekirjoittaa että olen vähentänyt Järvenpään käyntejä, johtuen tästä sekavasta hakukäytännöstä.

        Kun kaikkein halutuimmat proo -miehet vähentävät käyntejään poistuvat myös naiset tanssipaikoilta.

        Tämä on fakta.


      • tosi on
        prooo kirjoitti:

        Mielestäni ne tanssipaikat, joilla on tämä perinteinen yksi naistentunti per ilta ovat pitäneet pintansa.

        Itse samoin pro-miehenä olen vaivautunut tästä suuren suosion saaneesta naisten puolituntisesta alkuillasta.

        Voin samoin allekirjoittaa että olen vähentänyt Järvenpään käyntejä, johtuen tästä sekavasta hakukäytännöstä.

        Kun kaikkein halutuimmat proo -miehet vähentävät käyntejään poistuvat myös naiset tanssipaikoilta.

        Tämä on fakta.

        se juttu ,kun naisille annettaisiin samat oikeudet kuin miehille,niin heti ollaan otsa kurtussa ja otetaan käpylehmät pois leikistä,kun homma ei mene niinkuin MINÄ haluaisin!Tanssit yleensä käynnistyvät heti alussa paremmin,kun naiset saavat hakea.koska ovat aktiivisempia.Miehet yleensä saattavat seisoskella sen puoli tuntia valikoiden,että ketähän nyt haksisi,se on nähty,että älä valita ,itse olette käyttäytymisellänne saanet tämän hakusysteemin aikaiseksi,eli jos ei kelpaa älä tule!


      • Niinpä!
        ... kirjoitti:

        Järvenpää on valtaosin toimiva paikka. Hyvä lattia, tilaa kunnolla ja porukkaa laidasta laitaan, jokaiselle löytyy sopiva tanssitettava. Esiintyjät minusta luokkaa parempia kuin lähimmillä kilpailijoillaan. Ei minulla ainakaan ole henkilökunnastakaan moitittavaa.

        Syy miksi olen harventanut käyntejäni on hakusysteemi. Puoli tuntia miehille, puoli tuntia naisille, tunti miehille, tunti naisille. Loppuillasta en ole varma, joskus aiempina vuosina ainakin sekahausta oli jotain puhetta.

        Miehen näkökulmasta siis: Ensimmäisen puolen tunnin aikana juuri ketään ei ole paikalla. Sitten naisten haku. Yhdeksästä kymmeneen tilaisuus hakea (muuten hyvä, mutta kun bändeille on opetettu ettei naistenhaulla saa soittaa polkkaa jenkkaa eikä masurkkaa, niin arvatkaa milloin niitä soitetaan). Sitten pitkä naisten tunti. Sitten ... No, niin, aika usein olen siinä vaiheessa ollut jo autossa, jos naisten tunneilla tuurit eivät ole olleet kohdallaan. Harmistuneena ja vannoen, etten tule vähään aikaan.

        Uskomatonta, että yrittäjä on tällaisen itsemurhahakuisen systeemin ottanut käyttöön. Ei kannattaisi miesväkeä tieten tahtoen harventaa, heistä kun on pulaa muutenkin. En kyllä näe mitään valoa siinäkään, että alkoholitarjoilukin on kuulemma lopetettu kokonaan. (Ja minä siis käyn autolla tansseissa). Kai ne bisnekset sitten pyörivät riittävän hyvin näinkin? Ahneudesta ei ainakaan voi syyttää.

        Tämä on aivan totta. Itseasiassa Järvenpään systeemi on miehille joissain suhteissa vielä huonompi kuin suora vuorohaku tasatunnein olettaen, että miesten vuorolla aloitettaisiin. Vuorohakusysteemissä miehillä kertyisi alkuillasta 20-23 kaksi tuntia hakuaikaa, nyt se menee tasan. Klo 23.30 Järvenpään systeemi on tasoissa vuorohaun kanssa mitä tulee kokonaishakuaikaan. Tasa-arvoista ehkä, mutta ei houkutteleva miehisestä näkökulmasta.


      • ...
        tosi on kirjoitti:

        se juttu ,kun naisille annettaisiin samat oikeudet kuin miehille,niin heti ollaan otsa kurtussa ja otetaan käpylehmät pois leikistä,kun homma ei mene niinkuin MINÄ haluaisin!Tanssit yleensä käynnistyvät heti alussa paremmin,kun naiset saavat hakea.koska ovat aktiivisempia.Miehet yleensä saattavat seisoskella sen puoli tuntia valikoiden,että ketähän nyt haksisi,se on nähty,että älä valita ,itse olette käyttäytymisellänne saanet tämän hakusysteemin aikaiseksi,eli jos ei kelpaa älä tule!

        En minä tulekaan, kuten jo kerroinkin. Onko paikan taloudelle hyväksi, se on toinen juttu.

        Kuten kirjoituksessani myös mainitsin, se tasa-arvo toteutetaan Järvenpäässä niin, että saan aluksi hakea tyhjää riviä 8-8.30 sekä 9.00 - 10.00 polkalle, jenkalle ja masurkalle, joista en ole kiinnostunut.

        Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että tanssit käynnistyisivät "heti alussa paremmin, kun naiset saavat hakea", päinvastoin se sopisi paremmin kuin hyvin. Järvenpäässä vaan on alussa miesten haku.

        Tasa-arvon suhteen tanssimaailmassa on parantamisen varaa, miesten vientivastuusta alkaen. Jos olisin tanssiyrittäjä, en ottaisi missiokseni tasa-arvon edistämistä. Luulen, että tulojen ja menojen tasapainottamisessa olisi vaivaa ilmankin.


      • Pro-tanssija
        Niinpä! kirjoitti:

        Tämä on aivan totta. Itseasiassa Järvenpään systeemi on miehille joissain suhteissa vielä huonompi kuin suora vuorohaku tasatunnein olettaen, että miesten vuorolla aloitettaisiin. Vuorohakusysteemissä miehillä kertyisi alkuillasta 20-23 kaksi tuntia hakuaikaa, nyt se menee tasan. Klo 23.30 Järvenpään systeemi on tasoissa vuorohaun kanssa mitä tulee kokonaishakuaikaan. Tasa-arvoista ehkä, mutta ei houkutteleva miehisestä näkökulmasta.

        Tämän vuoksi olen vähentänyt Järvenpään käyntini lähes nollaan.

        Terveisin Pro-mies


      • silloin tällöin
        ... kirjoitti:

        Järvenpää on valtaosin toimiva paikka. Hyvä lattia, tilaa kunnolla ja porukkaa laidasta laitaan, jokaiselle löytyy sopiva tanssitettava. Esiintyjät minusta luokkaa parempia kuin lähimmillä kilpailijoillaan. Ei minulla ainakaan ole henkilökunnastakaan moitittavaa.

        Syy miksi olen harventanut käyntejäni on hakusysteemi. Puoli tuntia miehille, puoli tuntia naisille, tunti miehille, tunti naisille. Loppuillasta en ole varma, joskus aiempina vuosina ainakin sekahausta oli jotain puhetta.

        Miehen näkökulmasta siis: Ensimmäisen puolen tunnin aikana juuri ketään ei ole paikalla. Sitten naisten haku. Yhdeksästä kymmeneen tilaisuus hakea (muuten hyvä, mutta kun bändeille on opetettu ettei naistenhaulla saa soittaa polkkaa jenkkaa eikä masurkkaa, niin arvatkaa milloin niitä soitetaan). Sitten pitkä naisten tunti. Sitten ... No, niin, aika usein olen siinä vaiheessa ollut jo autossa, jos naisten tunneilla tuurit eivät ole olleet kohdallaan. Harmistuneena ja vannoen, etten tule vähään aikaan.

        Uskomatonta, että yrittäjä on tällaisen itsemurhahakuisen systeemin ottanut käyttöön. Ei kannattaisi miesväkeä tieten tahtoen harventaa, heistä kun on pulaa muutenkin. En kyllä näe mitään valoa siinäkään, että alkoholitarjoilukin on kuulemma lopetettu kokonaan. (Ja minä siis käyn autolla tansseissa). Kai ne bisnekset sitten pyörivät riittävän hyvin näinkin? Ahneudesta ei ainakaan voi syyttää.

        Tähän kun lisää vielä, että yhden orkesterin iltoina,
        se ensimmäinen miesten puoltuntinen on aika usein
        ollut levymusiikkitanssia.

        Saa nähdä kuinka ensi perjantaina menettelevät.


      • hakuriviläinen
        Niinpä! kirjoitti:

        Tämä on aivan totta. Itseasiassa Järvenpään systeemi on miehille joissain suhteissa vielä huonompi kuin suora vuorohaku tasatunnein olettaen, että miesten vuorolla aloitettaisiin. Vuorohakusysteemissä miehillä kertyisi alkuillasta 20-23 kaksi tuntia hakuaikaa, nyt se menee tasan. Klo 23.30 Järvenpään systeemi on tasoissa vuorohaun kanssa mitä tulee kokonaishakuaikaan. Tasa-arvoista ehkä, mutta ei houkutteleva miehisestä näkökulmasta.

        Itse en myöskään pidä tuosta Jäken systeemistä, kyllä tunti naisille riittäisi - pe klo 22-23 ja su klo 18-19. Nykysysteemistä huolimatta usein tulee siellä käytyä sekä perjantaisin että sunnuntaisin, sillä paljon hyvää löytyy: hyvin tilaa, mieluisia orkestereita ja yleensä sopivasti tanssittajia. Paikan somistus ei kyllä kovin silmiä hivele...


      • jr
        silloin tällöin kirjoitti:

        Tähän kun lisää vielä, että yhden orkesterin iltoina,
        se ensimmäinen miesten puoltuntinen on aika usein
        ollut levymusiikkitanssia.

        Saa nähdä kuinka ensi perjantaina menettelevät.

        Ei innosta minuakaan nuo hakuvuorot. Jälkimmäinen naistenhaku 23-24 tai edes 22.30-23.30 olisi vähän parempi.

        Miinusta: hakusysteemi, uusi sisustus, ympäristö, vain 4.5 tunnin kesto.

        Plussaa: lähiseudun parhaat esiintyjät, tilava, hyvä lattia, ei tolppia.

        Ja siellä naistenrivissä ihania naisia riittää. Siksi on silti tullut käytyä.


      • Palvelu loistavaa

        Mitä oikein yrität.Oletko jonkun kilpailijan asialla?


      • sitruunanaamoja

        Samaa kuin Baskaksessa nykyisin.


      • Tanssijatkaikonneet
        Pro-tanssija kirjoitti:

        Tämän vuoksi olen vähentänyt Järvenpään käyntini lähes nollaan.

        Terveisin Pro-mies

        Kaltiainen on ahne ja ahneella on yleensä myös samanlainen loppu.
        Baskaksessa tanssitaan viimeistä kesää.


    • Mennään tanssimaan,,

      Järvenpää ei ole paljoakaan parantanut melko ontuvaa toimintaansa.

      Parkkipaikat ovat ala-arvoisessa kunnossa, kun vertaa vaikkapa Ruusulinnan hyvin hoidettuihin ja asianmukaisiin parkkialuesiin.
      Muutenkin Ruusulinnassa asiat on tehty maksavia asiakkaita kunnioittaen, eikä rahat pois meinigillä niin kuin Järvenpäässä!
      Asiakaspalvelukin on minun ja monen asiakkaan mielestä nyrpeää, eikä edes olutta ole saatavilla. Mikähän on syynä, ettei Järvenpäässä ole niitä anniskelulupia???
      En kyllä aio enää käydä Järvenpäässä, vaan valitsen paremmin hoidetun paikan!

      • antikusi

        Vaan paroni kusee sua silmään oot niin nuija et et huomaakkaan


      • paikka ole

        Joo, parkkipaikkoja ei oikeastaan ole muuta kuin teiden varret. Täytyy saapua aikaisin, että voi olla varma siitä että saa autonsa johonkin järkevälle etäisyydelle.

        En tiedä mitä tarkoitat rahat pois meiningillä Järvenpäässä. Maksan lippuni ovella ja siinä se rahojen meno sitten onkin. Lisää voi mennä, jos välillä käyn kaffella kun bändi soittaa polkkaa, mutta ei tuo nyt suuren suuri menoerä ole.

        Asiakaspalveluun törmään ovella ja kahvion puolella, eikä kummassakaan paikassa erotu erityisemmin negatiivisena.

        Olutta en tanssiessa kaipaa, parempi vaan ettei ole tarjolla. Merikievari rupesi menemään pilalle silloin, kun siirsivät anniskelun yläkertaan.


      • kyllästynyt vakkari
        paikka ole kirjoitti:

        Joo, parkkipaikkoja ei oikeastaan ole muuta kuin teiden varret. Täytyy saapua aikaisin, että voi olla varma siitä että saa autonsa johonkin järkevälle etäisyydelle.

        En tiedä mitä tarkoitat rahat pois meiningillä Järvenpäässä. Maksan lippuni ovella ja siinä se rahojen meno sitten onkin. Lisää voi mennä, jos välillä käyn kaffella kun bändi soittaa polkkaa, mutta ei tuo nyt suuren suuri menoerä ole.

        Asiakaspalveluun törmään ovella ja kahvion puolella, eikä kummassakaan paikassa erotu erityisemmin negatiivisena.

        Olutta en tanssiessa kaipaa, parempi vaan ettei ole tarjolla. Merikievari rupesi menemään pilalle silloin, kun siirsivät anniskelun yläkertaan.

        Positiivista: paikka ja esiintyjät

        Neutraalia: alkoholiton linja

        Negatiivista: hakuajat, opiskelijakielteisyys

        Edellämainittujen negatiivisten asioiden uudelleenjärjestely voisi vielä vaikuttaa ainakin minun ja suurella todennäköisyydellä myös jo ennen minua asiakaskunnasta poistuneiden tai muidenkin sitä edelleen harkitsevien tuleviin valintapäätöksiin kyseisen tanssipaikan kohdalla.


      • Figaroooooo
        kyllästynyt vakkari kirjoitti:

        Positiivista: paikka ja esiintyjät

        Neutraalia: alkoholiton linja

        Negatiivista: hakuajat, opiskelijakielteisyys

        Edellämainittujen negatiivisten asioiden uudelleenjärjestely voisi vielä vaikuttaa ainakin minun ja suurella todennäköisyydellä myös jo ennen minua asiakaskunnasta poistuneiden tai muidenkin sitä edelleen harkitsevien tuleviin valintapäätöksiin kyseisen tanssipaikan kohdalla.

        Todella surullista kun miehet ajetaan pois Järvenpäästä jollain naisten puolituntisella.

        Naisille riittäköön yksi hakutunti.


      • ...
        kyllästynyt vakkari kirjoitti:

        Positiivista: paikka ja esiintyjät

        Neutraalia: alkoholiton linja

        Negatiivista: hakuajat, opiskelijakielteisyys

        Edellämainittujen negatiivisten asioiden uudelleenjärjestely voisi vielä vaikuttaa ainakin minun ja suurella todennäköisyydellä myös jo ennen minua asiakaskunnasta poistuneiden tai muidenkin sitä edelleen harkitsevien tuleviin valintapäätöksiin kyseisen tanssipaikan kohdalla.

        Opiskelija-alennus olisi ilman muuta kannatettava. Itsellä opiskelut ovat ohi, mutta minusta opiskelijaporukat piristävät paikan ilmettä, ja 13-14 euroa on aika paljon opintorahasta ja osa-aikapalkoista maksettavaksi.


      • asia on tärkeä
        ... kirjoitti:

        Opiskelija-alennus olisi ilman muuta kannatettava. Itsellä opiskelut ovat ohi, mutta minusta opiskelijaporukat piristävät paikan ilmettä, ja 13-14 euroa on aika paljon opintorahasta ja osa-aikapalkoista maksettavaksi.

        Paikka on ollut suosittu opiskelijoiden keskuudessa, koska sinne on voinut mennä sellaisetkin opiskelijat, jotka ovat halunneet vasta tutustua lavakulttuuriin. Useimmille opiskelijoille hinnoittelu on nykyisellään tulotasoon nähden liian korkea. Nykyinen hinnoittelu suosii enemmän vakiintuneen tulotason kävijöitä .

        Toki nuoret löytävät harrastuksia muualtakin ja löytävät myös mahdollisuuden harrastaa tanssia omissakin piireissään. Sääli, tanssikeskuksen aikaisempi toimintamalli tuotti positiivista tulosta nuorten tanssiharrastuksen herättäjänä.


      • Mies 1
        asia on tärkeä kirjoitti:

        Paikka on ollut suosittu opiskelijoiden keskuudessa, koska sinne on voinut mennä sellaisetkin opiskelijat, jotka ovat halunneet vasta tutustua lavakulttuuriin. Useimmille opiskelijoille hinnoittelu on nykyisellään tulotasoon nähden liian korkea. Nykyinen hinnoittelu suosii enemmän vakiintuneen tulotason kävijöitä .

        Toki nuoret löytävät harrastuksia muualtakin ja löytävät myös mahdollisuuden harrastaa tanssia omissakin piireissään. Sääli, tanssikeskuksen aikaisempi toimintamalli tuotti positiivista tulosta nuorten tanssiharrastuksen herättäjänä.

        Kummallista, että rutisette täällä kaikesta ja luulette sen parantavan tilanteen mieleiseksenne.

        Keskustelkaa tanssipaikan järjestäjien kanssa asiallisesti, niin voi edes toivoa tuloksia.

        Omasta mielestäni Jäke on ihan hyvä tanssipaikka huolimatta esiintyjälavan seinistä, ei häiritse, koska olen siellä tanssimassa, en istumassa ja katselemassa seinille.

        Parkkipaikat on ihan riittävät ja hyvät olosuhteet huomioiden, siinä on lähellä vielä Euromarketin iso parkkis lisää.

        Ja naistenhakua pitää olla juuri ainakin tuon verran, kuin Jäkessä on, he maksavat lipusta saman verran, kuin miehetkin, joten kyllä heillä pitää myös olla hakuaikaa enemmän, kuin tunti.

        Ja jos teitä ei paikka miellytä, niin äänestäkää jaloillanne, siinä se.


      • ainaski
        Mies 1 kirjoitti:

        Kummallista, että rutisette täällä kaikesta ja luulette sen parantavan tilanteen mieleiseksenne.

        Keskustelkaa tanssipaikan järjestäjien kanssa asiallisesti, niin voi edes toivoa tuloksia.

        Omasta mielestäni Jäke on ihan hyvä tanssipaikka huolimatta esiintyjälavan seinistä, ei häiritse, koska olen siellä tanssimassa, en istumassa ja katselemassa seinille.

        Parkkipaikat on ihan riittävät ja hyvät olosuhteet huomioiden, siinä on lähellä vielä Euromarketin iso parkkis lisää.

        Ja naistenhakua pitää olla juuri ainakin tuon verran, kuin Jäkessä on, he maksavat lipusta saman verran, kuin miehetkin, joten kyllä heillä pitää myös olla hakuaikaa enemmän, kuin tunti.

        Ja jos teitä ei paikka miellytä, niin äänestäkää jaloillanne, siinä se.

        Pakkipaikat on ainaskin peestä ja syvältä


      • suomen paras
        ainaski kirjoitti:

        Pakkipaikat on ainaskin peestä ja syvältä

        Parkkipaikkaa rakennetaan koko ajan tanssipaikan eteen .Koko edessä oleva suuri alue otetaan käyttöön.Järvenpään Tanssikeskus on ollut joka kerta täynnä tänä syksynä kun olen siellä käynyt .Paikka on suomen suosituin tanssilava.Kannatta tulla itse katsomaan jos haluaa käydä parhaassa tanssipaikassa .Hämmästyttävin ilmiö on nuorten valtava määrä .En ole nähnyt moneen vuoteen niin paljon nuoria tanssilavalla.Sitäpaitsi paikka on todella siisti,vessoja myöten.Henkilökunta on todella ystävällistä,päinvastoin kuin tällä palstalla väitetään.Joka vuosi paikkaa on paranettu lisää.Alkoholin myynti on lopetettu koska sitä meni ninn vähän . Sen vuoksi paikasta puuttuvat loppuillasta naisia ja tassijoita häiritsevät humalaiset.Suosittelen kaikille paikka koska sillä on paras meno päällä.


      • ProPromotor
        suomen paras kirjoitti:

        Parkkipaikkaa rakennetaan koko ajan tanssipaikan eteen .Koko edessä oleva suuri alue otetaan käyttöön.Järvenpään Tanssikeskus on ollut joka kerta täynnä tänä syksynä kun olen siellä käynyt .Paikka on suomen suosituin tanssilava.Kannatta tulla itse katsomaan jos haluaa käydä parhaassa tanssipaikassa .Hämmästyttävin ilmiö on nuorten valtava määrä .En ole nähnyt moneen vuoteen niin paljon nuoria tanssilavalla.Sitäpaitsi paikka on todella siisti,vessoja myöten.Henkilökunta on todella ystävällistä,päinvastoin kuin tällä palstalla väitetään.Joka vuosi paikkaa on paranettu lisää.Alkoholin myynti on lopetettu koska sitä meni ninn vähän . Sen vuoksi paikasta puuttuvat loppuillasta naisia ja tassijoita häiritsevät humalaiset.Suosittelen kaikille paikka koska sillä on paras meno päällä.

        And this ad was sponsored by tanssikeskus...


      • Master Grynder
        suomen paras kirjoitti:

        Parkkipaikkaa rakennetaan koko ajan tanssipaikan eteen .Koko edessä oleva suuri alue otetaan käyttöön.Järvenpään Tanssikeskus on ollut joka kerta täynnä tänä syksynä kun olen siellä käynyt .Paikka on suomen suosituin tanssilava.Kannatta tulla itse katsomaan jos haluaa käydä parhaassa tanssipaikassa .Hämmästyttävin ilmiö on nuorten valtava määrä .En ole nähnyt moneen vuoteen niin paljon nuoria tanssilavalla.Sitäpaitsi paikka on todella siisti,vessoja myöten.Henkilökunta on todella ystävällistä,päinvastoin kuin tällä palstalla väitetään.Joka vuosi paikkaa on paranettu lisää.Alkoholin myynti on lopetettu koska sitä meni ninn vähän . Sen vuoksi paikasta puuttuvat loppuillasta naisia ja tassijoita häiritsevät humalaiset.Suosittelen kaikille paikka koska sillä on paras meno päällä.

        Et kai tosissaan meinaa, että se järvenpään tanssinjärjestäjä rakentaa sinne jotain parkkipaikkaa??
        Ja millä rahalla???


      • mulmammonaa
        Master Grynder kirjoitti:

        Et kai tosissaan meinaa, että se järvenpään tanssinjärjestäjä rakentaa sinne jotain parkkipaikkaa??
        Ja millä rahalla???

        Millä rahalla ?????


      • parkkiopaikka tuloss
        mulmammonaa kirjoitti:

        Millä rahalla ?????

        Kävin itse katsomassa tänään paikan päällä.Arvatkaa mitä näin . Paikalla oli suuri kaivinkone,kuormaauto ja kauhakuormaaja. Kyllä siellä koko ajan töitä tehdään.Ilmeisesti suuret kävijämäärät aiheuttavat niin asuuren auto määrän että uusi suuri parkkipaikka on tarpeen.Varmmaan bussitkin ympäri suomen sitä tarvitsevat


      • blondi dd
        parkkiopaikka tuloss kirjoitti:

        Kävin itse katsomassa tänään paikan päällä.Arvatkaa mitä näin . Paikalla oli suuri kaivinkone,kuormaauto ja kauhakuormaaja. Kyllä siellä koko ajan töitä tehdään.Ilmeisesti suuret kävijämäärät aiheuttavat niin asuuren auto määrän että uusi suuri parkkipaikka on tarpeen.Varmmaan bussitkin ympäri suomen sitä tarvitsevat

        Järvenpään Tanssikeskus on ihana paikka.Olen parikymppinen nuori blondi .Pidän usein tansseissa minihametta ja olen joissakin paikoissa joutunut humalaisten miesten ahdistelemaksi .Onneksi Järvenpään Tanssikeskuksessa ei tarjoilla alkoholia.Haluaisin myös että hakuajat säilyisivät entisenlaisina,koska joskus jopa miehet näyttävät pelkäävän hakea minua.Aionkin hakea naisten haulla uusia ja tuntemattomia miehiä.Toivottavasti hakuajat eivät muutu.


      • 25
        parkkiopaikka tuloss kirjoitti:

        Kävin itse katsomassa tänään paikan päällä.Arvatkaa mitä näin . Paikalla oli suuri kaivinkone,kuormaauto ja kauhakuormaaja. Kyllä siellä koko ajan töitä tehdään.Ilmeisesti suuret kävijämäärät aiheuttavat niin asuuren auto määrän että uusi suuri parkkipaikka on tarpeen.Varmmaan bussitkin ympäri suomen sitä tarvitsevat

        Ei Fattan Rahoilla mitään kaiveta, Korkeintaan onkimatoja


      • menen katsomaan
        25 kirjoitti:

        Ei Fattan Rahoilla mitään kaiveta, Korkeintaan onkimatoja

        Menen huomenna katsomaan .Siellä näyttää esiintyvän Syke.


      • nuoret naiset
        menen katsomaan kirjoitti:

        Menen huomenna katsomaan .Siellä näyttää esiintyvän Syke.

        Jäkessä on paljon nuoria naisia.Minä ainakin menen sinne missä tapatuu


      • eläkeläiset ruusuun
        nuoret naiset kirjoitti:

        Jäkessä on paljon nuoria naisia.Minä ainakin menen sinne missä tapatuu

        Sinne vaan kaikki eläkeläiset.Ruusu ja Tanhu.


      • kerrankin asiaa vast
        eläkeläiset ruusuun kirjoitti:

        Sinne vaan kaikki eläkeläiset.Ruusu ja Tanhu.

        Hienoa että kerrankin tulee kunnon palautetta,joka pitää paikkansa


      • jäkk
        eläkeläiset ruusuun kirjoitti:

        Sinne vaan kaikki eläkeläiset.Ruusu ja Tanhu.

        Huu poistaa asiattomanan on ainut paikka jpssa vaari loistaa on jäke kaikki taatot jäkeen teinit kiimassa


      • parhaat tanssit
        jäkk kirjoitti:

        Huu poistaa asiattomanan on ainut paikka jpssa vaari loistaa on jäke kaikki taatot jäkeen teinit kiimassa

        Kyllä se on niin että suomen parhaat tanssit ovat Jäkessä.Viime perjantaina ja eilen sunnuntaina oli todella mahtava meininki.Missään suomessa ei ole samanlaista tunnelmaa. Odotan innolla viikonlopun tansseja.


      • Meininkiä
        parhaat tanssit kirjoitti:

        Kyllä se on niin että suomen parhaat tanssit ovat Jäkessä.Viime perjantaina ja eilen sunnuntaina oli todella mahtava meininki.Missään suomessa ei ole samanlaista tunnelmaa. Odotan innolla viikonlopun tansseja.

        Olipa mukavat tannssit.Sunnuntainakin lattia täysi.Pakko mennä taas ensi viikonloppuna.Paikkahan vetää kuin magneetti ,väkeä ympäri suomen.Missään ei ole tämmöistä menoa päällä. Muut tanssipaikat alkavat tuntua valjuilta.


      • Kiitos tanssista
        Meininkiä kirjoitti:

        Olipa mukavat tannssit.Sunnuntainakin lattia täysi.Pakko mennä taas ensi viikonloppuna.Paikkahan vetää kuin magneetti ,väkeä ympäri suomen.Missään ei ole tämmöistä menoa päällä. Muut tanssipaikat alkavat tuntua valjuilta.

        Kiitti sinulle ihana tanssimies.En vielä osaa kovin hyvin tanssia,mutta kun hait olin kyllä ihan sekaisin,osasit niin ihanasti ohjata.Toivottavsti tapaamme uudestaan.Ps,valitettavasti kahvi oli päässyt loppumaan,olen ostanut kaksi pakettia.Tapaamisiin.


      • ihime
        Kiitos tanssista kirjoitti:

        Kiitti sinulle ihana tanssimies.En vielä osaa kovin hyvin tanssia,mutta kun hait olin kyllä ihan sekaisin,osasit niin ihanasti ohjata.Toivottavsti tapaamme uudestaan.Ps,valitettavasti kahvi oli päässyt loppumaan,olen ostanut kaksi pakettia.Tapaamisiin.

        Ääliö laitoit kolme viestiä peräkkäin?????


      • joulu tulossa?
        ihime kirjoitti:

        Ääliö laitoit kolme viestiä peräkkäin?????

        nim.ihime.Tontut ovat alkaneet kirjoittelemaan joulun lähestyessä?


      • vain hakemaan
        blondi dd kirjoitti:

        Järvenpään Tanssikeskus on ihana paikka.Olen parikymppinen nuori blondi .Pidän usein tansseissa minihametta ja olen joissakin paikoissa joutunut humalaisten miesten ahdistelemaksi .Onneksi Järvenpään Tanssikeskuksessa ei tarjoilla alkoholia.Haluaisin myös että hakuajat säilyisivät entisenlaisina,koska joskus jopa miehet näyttävät pelkäävän hakea minua.Aionkin hakea naisten haulla uusia ja tuntemattomia miehiä.Toivottavasti hakuajat eivät muutu.

        Taisin nähdäkin sinut siellä toissakerralla, nuori blondi, ehkä juuri se dd ja minihame. :-) Hyvän näköinen kyllä olitkin. Tervetuloa vain hakemaan, kännissä en ole enkä ahdistele.


      • olen tulossa
        Kiitos tanssista kirjoitti:

        Kiitti sinulle ihana tanssimies.En vielä osaa kovin hyvin tanssia,mutta kun hait olin kyllä ihan sekaisin,osasit niin ihanasti ohjata.Toivottavsti tapaamme uudestaan.Ps,valitettavasti kahvi oli päässyt loppumaan,olen ostanut kaksi pakettia.Tapaamisiin.

        Olen tulossa kahen muun tytön kanssa ensi viikon loppuna Jäkeen. Aiomme naisten haulla tanssittaa niin monta miestä kun ehdimme.Siitäs saatte te kaikki miehet.


      • Nähdään siellä
        olen tulossa kirjoitti:

        Olen tulossa kahen muun tytön kanssa ensi viikon loppuna Jäkeen. Aiomme naisten haulla tanssittaa niin monta miestä kun ehdimme.Siitäs saatte te kaikki miehet.

        Nähdään siellä. odotan hakujanne


      • Minäkin tulen
        Nähdään siellä kirjoitti:

        Nähdään siellä. odotan hakujanne

        Olen myös tulossa. Tansseeissa tavataan


      • parkkipaikka tulossa
        Minäkin tulen kirjoitti:

        Olen myös tulossa. Tansseeissa tavataan

        parkkipaikka tulossa.Ajin äsken ohi .Siellä oli monta kuormaautoa ja konetta


      • Ihanaa taas viikonlo
        parkkipaikka tulossa kirjoitti:

        parkkipaikka tulossa.Ajin äsken ohi .Siellä oli monta kuormaautoa ja konetta

        Taas pääsen tanssimaan ihanaan paikkan.


      • Maltan tuskin
        Ihanaa taas viikonlo kirjoitti:

        Taas pääsen tanssimaan ihanaan paikkan.

        Maltan tuskin odottaa että pääsen lattialle.


      • Sain tanssia
        Maltan tuskin kirjoitti:

        Maltan tuskin odottaa että pääsen lattialle.

        Naisilla oli eilen Järvenpäässä niin paljon miehiä että kaikki varmaan pääsivät tanssimaan .


      • iloinen nuorijannu
        Mies 1 kirjoitti:

        Kummallista, että rutisette täällä kaikesta ja luulette sen parantavan tilanteen mieleiseksenne.

        Keskustelkaa tanssipaikan järjestäjien kanssa asiallisesti, niin voi edes toivoa tuloksia.

        Omasta mielestäni Jäke on ihan hyvä tanssipaikka huolimatta esiintyjälavan seinistä, ei häiritse, koska olen siellä tanssimassa, en istumassa ja katselemassa seinille.

        Parkkipaikat on ihan riittävät ja hyvät olosuhteet huomioiden, siinä on lähellä vielä Euromarketin iso parkkis lisää.

        Ja naistenhakua pitää olla juuri ainakin tuon verran, kuin Jäkessä on, he maksavat lipusta saman verran, kuin miehetkin, joten kyllä heillä pitää myös olla hakuaikaa enemmän, kuin tunti.

        Ja jos teitä ei paikka miellytä, niin äänestäkää jaloillanne, siinä se.

        Tämän päivän ihmiset eivät osaa kuin valittaa salanimellään netissä, mikä kuuluisasti auttaa asiaan erittäin paljon :) itse tykkään jäken tanssikeskuksesta. ihmeellistä että tanssiaja jaksaa avata koneen mennä suomi24 sivustolle kirjoittaa pitkä valitus ja eikä tekstissä siltikään ole hirveästi VALTAVIA valituksen aiheita.. On väärin jos ei ole ollut tarpeeksi aktiivinen eikä ole päässyt tanssimaan siksi on tultava nettiin tietylle sivulle missä käy 10 prosenttia kaikista tanssijoista lukemassa, jos haluaa parannuksia ne eivät tule hopealautasella eteenne..

        uudesta parkkipaikasta tulee monille helpotusta


      • Vain 1/2h
        kyllästynyt vakkari kirjoitti:

        Positiivista: paikka ja esiintyjät

        Neutraalia: alkoholiton linja

        Negatiivista: hakuajat, opiskelijakielteisyys

        Edellämainittujen negatiivisten asioiden uudelleenjärjestely voisi vielä vaikuttaa ainakin minun ja suurella todennäköisyydellä myös jo ennen minua asiakaskunnasta poistuneiden tai muidenkin sitä edelleen harkitsevien tuleviin valintapäätöksiin kyseisen tanssipaikan kohdalla.

        On muitakin nuorten suosimia tanssipaikkoja missä opiskelija-alennuksia ei tunneta. Kun on kysyntää, niin huokutuksia ei tarvita. Opiskelijoita voisi kuitenkin mielestäni suosia lippujen hinnoissa, vaikkapa myymällä heille useamman lipun sarjoja alennuksella, vaikka varsinaista kaupallista syytä ei olisikaan. Järvenpäähän on hyvät julkiset liikenneyhteydet ja tämä on yksi opiskelijoita suosiva tekijä. Kokonaisuutta ajatellen Järvenpää ei ole erityisesti opiskelijakielteinen paikka - vaan hyvinkin neutraali.

        Tanssiaika voisi olla tuntia pitempi ja naisten ensimmäinen hakuvuoro tunnin mittainen. Mutta nykyinenkin naisten ensimmäinen hakuvuoro on positiivinen tekijä.

        Kun tanssiajan hyödyntää alusta loppuun niin lyhyehköstä tanssiajasta huolimatta tanssiaikaa kertyy riittävästi. Tietenkin jos paikalle tulee myöhemmin niin silloin tanssiaika voi tuntua lyhyehköltä, mutta se on omasta ajankäytöstä riippuvainen.


      • Jäke paras
        Sain tanssia kirjoitti:

        Naisilla oli eilen Järvenpäässä niin paljon miehiä että kaikki varmaan pääsivät tanssimaan .

        Jäkessä mahtuu tanssimaan .Suomen suurin yhtenäinen tanssilattia.Ei tarvitse paikoillaan tanssia.Kannattaa miettiä maksaako orkan kuuntelusta,vai myös siitä että mahrtuu tanssimaan.Vaikka Jäkessä on suosittuja esiintyjiä olen aina mahtunut tanssimaan.Toisin kuin eräissä pienemmissä paikoissa.


      • Taito ulkonäköä par.
        Vain 1/2h kirjoitti:

        On muitakin nuorten suosimia tanssipaikkoja missä opiskelija-alennuksia ei tunneta. Kun on kysyntää, niin huokutuksia ei tarvita. Opiskelijoita voisi kuitenkin mielestäni suosia lippujen hinnoissa, vaikkapa myymällä heille useamman lipun sarjoja alennuksella, vaikka varsinaista kaupallista syytä ei olisikaan. Järvenpäähän on hyvät julkiset liikenneyhteydet ja tämä on yksi opiskelijoita suosiva tekijä. Kokonaisuutta ajatellen Järvenpää ei ole erityisesti opiskelijakielteinen paikka - vaan hyvinkin neutraali.

        Tanssiaika voisi olla tuntia pitempi ja naisten ensimmäinen hakuvuoro tunnin mittainen. Mutta nykyinenkin naisten ensimmäinen hakuvuoro on positiivinen tekijä.

        Kun tanssiajan hyödyntää alusta loppuun niin lyhyehköstä tanssiajasta huolimatta tanssiaikaa kertyy riittävästi. Tietenkin jos paikalle tulee myöhemmin niin silloin tanssiaika voi tuntua lyhyehköltä, mutta se on omasta ajankäytöstä riippuvainen.

        Ruotsissa on aina sekahaku. Toimii hyvin. Kenenkään tanssihaluisen ei tarvitse odotella epätoivoisena, kun tulee hyvä kappale, ja sitten pettyä. Olen ihmetellyt tätä Suomen systemiä. Miksi täällä jätetään kivikauden uudistus puolitiehen?


      • Selvyys epäselvyytee
        Taito ulkonäköä par. kirjoitti:

        Ruotsissa on aina sekahaku. Toimii hyvin. Kenenkään tanssihaluisen ei tarvitse odotella epätoivoisena, kun tulee hyvä kappale, ja sitten pettyä. Olen ihmetellyt tätä Suomen systemiä. Miksi täällä jätetään kivikauden uudistus puolitiehen?

        Systeemit on tuskin koskaan kohdallaan kaikkien mielestä. Mikähän kausi nyt on menossa? Selkeys joka tukee toimintaa on paras ja sekahaku ei sitä tee vaan aina on yksilöitä joille sopisi juuri sillä hetkellä muu kuin mikä on toimivaa yleisesti. Milestäni se on malttamattomuutta sekä itsekästä ja ehkä muutoinkin sopeutumattomuutta. Suurin osa tanssijoista haluaa olla tietoinen kenen vuoro on olla aloitteellinen jolloin asia on selkeä. Kyräily ja ristipoukkoilu sekä muu sähellys on syytä jättää pois. Taas pakkomielle saada tanssia haettuna joka kappaleet on syytä hoitaa itse tuomalla mukanaan tämä velvoitehakija.


      • ehkä huomavainen
        Taito ulkonäköä par. kirjoitti:

        Ruotsissa on aina sekahaku. Toimii hyvin. Kenenkään tanssihaluisen ei tarvitse odotella epätoivoisena, kun tulee hyvä kappale, ja sitten pettyä. Olen ihmetellyt tätä Suomen systemiä. Miksi täällä jätetään kivikauden uudistus puolitiehen?

        Kaunistelematta: sekahaku sopii erityisen hyvin niille, jotka eivät uhraa ajatustakaan sille, haluaako kulloinenkin haettava tanssia heidän kanssaan vai ei. En näe syytä muuntaa hakukäytäntöä heidän mieleisekseen. Sama hiukan eri sanoin: sekahaku on aika armoton systeemi niille, joiden kanssa kaikki mielellään tanssisivat. Kannattaako heitä karkottaa tanssipaikoilta? Hakuvuoroilla itsekukin saa tarpeellista palautetta siitä ketä kannattaa hakea.


      • Taas kivat tanssit
        Jäke paras kirjoitti:

        Jäkessä mahtuu tanssimaan .Suomen suurin yhtenäinen tanssilattia.Ei tarvitse paikoillaan tanssia.Kannattaa miettiä maksaako orkan kuuntelusta,vai myös siitä että mahrtuu tanssimaan.Vaikka Jäkessä on suosittuja esiintyjiä olen aina mahtunut tanssimaan.Toisin kuin eräissä pienemmissä paikoissa.

        Olipa kivat tanssit .


      • Aina löytyy
        Taas kivat tanssit kirjoitti:

        Olipa kivat tanssit .

        Aina löytyy ihmisiä jotka ovat eri mieltä asiosta.Kukaan ei pysty järjestämään minkäänlaista tapahtumaaniin ettieikö joku valittaisi jostain .Ihmiset ovat erilaisia.


      • ...
        Aina löytyy kirjoitti:

        Aina löytyy ihmisiä jotka ovat eri mieltä asiosta.Kukaan ei pysty järjestämään minkäänlaista tapahtumaaniin ettieikö joku valittaisi jostain .Ihmiset ovat erilaisia.

        "Aina löytyy tyytymättömiä, siis ei kannata tehdä muutoksia."

        "Ja jos teitä ei paikka miellytä, niin äänestäkää jaloillanne, siinä se."

        Yrittäjä, jonka taloudellinen tulevaisuus on turvattu, voi toimia tuontyyppisen "logiikan" pohjalta. Vaihtoehtoisesti yrittäjä voi ajatella, että tekemällä harkittuja parannuksia asiakkaiden viihtyvyys lisääntyy, ja se näkyy tuloslaskelman alimmalla rivillä. Hän voi myös ajatella, että muutokset, jotka lisäävät merkittävän vähemmistön viihtymistä heikentämättä suuresti enemmistön viihtymistä, kannattaa toteuttaa.


      • suunnittelua
        ... kirjoitti:

        "Aina löytyy tyytymättömiä, siis ei kannata tehdä muutoksia."

        "Ja jos teitä ei paikka miellytä, niin äänestäkää jaloillanne, siinä se."

        Yrittäjä, jonka taloudellinen tulevaisuus on turvattu, voi toimia tuontyyppisen "logiikan" pohjalta. Vaihtoehtoisesti yrittäjä voi ajatella, että tekemällä harkittuja parannuksia asiakkaiden viihtyvyys lisääntyy, ja se näkyy tuloslaskelman alimmalla rivillä. Hän voi myös ajatella, että muutokset, jotka lisäävät merkittävän vähemmistön viihtymistä heikentämättä suuresti enemmistön viihtymistä, kannattaa toteuttaa.

        Tuollaista ajattelumallia voidaan jo kutsua yritysstrategiaksi. Siinä yrittäjä aina viime kädessä päättää itse, mitkä asiat asettaa etusijalle nyt ja mihin haluaa investoida pitkällä aikavälillä.

        Jos tarkoitus on, että yrityksen elinkaari on lyhyt ja tuottoisa, toiminta on erilaista. Silloin on aivan sama, mitä ihmiset siitä ajattelevat, kunhan vain täyttävät salin tietyn ajan ja muusta viis.

        Palaute on kuitenkin yrittäjälle aina yksi rakennuspalikka toiminnan kehittämiselle olkoon palautteen muoto mikä tahansa.

        Hyvässä liiketoiminnassa on tärkeää luoda uusia asiakassuhteita, mutta vielä tärkeämpää on säilyttää tuo hankittu asiakas. Pitkän aikavälin toiminnassa se on ainoa, joka tuottaa tulosta kaikkien hyödyksi. Siksi merkittävän vähemmistönkin tyytyväisyyteen kannattaa vaikuttaa. Yksi edellytys luodun brändin säilymiselle.

        Vahva brändi

        * on lupauksen antamista ja lunastamista
        * tuo lisäarvoa ja kasvattaa tulosta
        * houkuttelee ja huomataan
        * helpottaa valintojen tekemistä
        * vahvistaa kilpailuasemaa ja mainetta
        * lujittaa asiakassuhdetta
        * motivoi henkilökuntaa.

        Yksi tällainen esimerkki juuri Järvenpään tanssikeskuksen osalta on ollut positiivinen suhtautuminen opiskelijoihin. Eikä kai keneltäkään ole jäänyt huomaamatta, että se on kantanut hedelmää. Miksi missata tällainen pitkällä aikavälillä tehty työ. Eli brändi nuorten tanssijoiden suosiossa olevana paikkana.

        Kannattamaltakin tuntuva toiminta muuttuu kannattavaksi ja oikeaksi strategiaksi, kun asiaa tarkastellaan oikeasta näkökulmasta. Pikavoittoja ei toki lisää, mutta mainetta ja jatkuvuutta kyllä.


      • kuulostavia asioita
        Vain 1/2h kirjoitti:

        On muitakin nuorten suosimia tanssipaikkoja missä opiskelija-alennuksia ei tunneta. Kun on kysyntää, niin huokutuksia ei tarvita. Opiskelijoita voisi kuitenkin mielestäni suosia lippujen hinnoissa, vaikkapa myymällä heille useamman lipun sarjoja alennuksella, vaikka varsinaista kaupallista syytä ei olisikaan. Järvenpäähän on hyvät julkiset liikenneyhteydet ja tämä on yksi opiskelijoita suosiva tekijä. Kokonaisuutta ajatellen Järvenpää ei ole erityisesti opiskelijakielteinen paikka - vaan hyvinkin neutraali.

        Tanssiaika voisi olla tuntia pitempi ja naisten ensimmäinen hakuvuoro tunnin mittainen. Mutta nykyinenkin naisten ensimmäinen hakuvuoro on positiivinen tekijä.

        Kun tanssiajan hyödyntää alusta loppuun niin lyhyehköstä tanssiajasta huolimatta tanssiaikaa kertyy riittävästi. Tietenkin jos paikalle tulee myöhemmin niin silloin tanssiaika voi tuntua lyhyehköltä, mutta se on omasta ajankäytöstä riippuvainen.

        " Opiskelijoita voisi kuitenkin mielestäni suosia lippujen hinnoissa, vaikkapa myymällä heille useamman lipun sarjoja alennuksella, "

        Opiskelijoiden kohdalla minusta ei ole oikein onnistunut toteutustapa.

        Sarjalippu sopii paremmin sellaiselle kohderyhmälle, jota halutaan sitouttaa toimintaan.

        Opiskelijoiden kohdalla ongelma ei ole niinkään sitouttamisessa, vaan rahattomuudessa.

        Kertalippu niin kuin kyseisessä tanssipaikassa aikaisemmin oli käytäntönä, mahdollisti yksittäiset, hetkellisestä mielijohteesta, uteliasuudesta ja rahattomuudestakin johtuvat käynnit.

        Sarjalippu toki alentaa kynnystä päättää, mihin haluaa vähät rahansa käyttää, kun tanssiin ja jonkin asteiseen osapäivätyöhön on jo päässyt sisään.

        Rahan investointi etukäteen kiinni tanssilippuihin onkin sitten jo toinen juttu. Eihän hän voi edes etukäteen varmuudella tietää, onko aikaa ja mahdollisuutta edes käyttää vaikkapa kymmenen lipun sarjaa kokonaan.

        Jos opiskelijalle jää opintorahoista maksettujen kulujen jälkeen ruokaan ja huveihin 90 euroa, on ymmärrettävää, ettei hän varmaan investoi vaikkapa 10 x 10 = 100 euroa sellaisilla tuloilla etukäteen tanssilippuihin. Siihen liittyy liikaa epävarmuustekijöitä. Hän suuntaa ne huveihin, joihin voi mennä, kun itselle sopii ja voi vapaasti valita, mitä, milloin ja millä hinnalla rahoillaan tekee.

        Muitakin tapoja toteuttaa alennuksia esiintyy, mutta ei oleellisesti vaikuta ratkaisevaan perussyyhyn.


      • SINISTÄ UNLMAA
        Aina löytyy kirjoitti:

        Aina löytyy ihmisiä jotka ovat eri mieltä asiosta.Kukaan ei pysty järjestämään minkäänlaista tapahtumaaniin ettieikö joku valittaisi jostain .Ihmiset ovat erilaisia.

        Jäkessä Sinistä.OLEN MENOSSA


      • Marita Marita
        Sain tanssia kirjoitti:

        Naisilla oli eilen Järvenpäässä niin paljon miehiä että kaikki varmaan pääsivät tanssimaan .

        Kerrankin jossain tanssipaikassa on miehiä enemmän kuin naisia. Naiset pääsevät tanssimaan. Olen menossa pe ja su.


      • Tiina tanssija
        Figaroooooo kirjoitti:

        Todella surullista kun miehet ajetaan pois Järvenpäästä jollain naisten puolituntisella.

        Naisille riittäköön yksi hakutunti.

        Myös naiset haluavat tanssia.Puolituntinen lisää mahdollisuuksiapäästä tanssimaan


      • Tyytyväinen asiakas

        Enole huomannut mitään vikaa asiakaspalvelussa.Järvenpää on ainut lava joossa joka vuosi tehdään jotain uutta.Ruusulinnassa ei nähdäkseni ole paljon tehty avajaisten jälkeen.Olen eri mieltä siitä että Ruusulinnassa asiat tehtäisiin jotenkin toisin.Hämmästyttävä väite.


      • Palvelu pelaa
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Enole huomannut mitään vikaa asiakaspalvelussa.Järvenpää on ainut lava joossa joka vuosi tehdään jotain uutta.Ruusulinnassa ei nähdäkseni ole paljon tehty avajaisten jälkeen.Olen eri mieltä siitä että Ruusulinnassa asiat tehtäisiin jotenkin toisin.Hämmästyttävä väite.

        Olen täysin samaa mieltä


      • Kiva paikka
        Palvelu pelaa kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä

        Kiva paikka


      • Mainossepe
        parhaat tanssit kirjoitti:

        Kyllä se on niin että suomen parhaat tanssit ovat Jäkessä.Viime perjantaina ja eilen sunnuntaina oli todella mahtava meininki.Missään suomessa ei ole samanlaista tunnelmaa. Odotan innolla viikonlopun tansseja.

        Tuttua tekstiä.


      • rtgxchjjjko
        jäkk kirjoitti:

        Huu poistaa asiattomanan on ainut paikka jpssa vaari loistaa on jäke kaikki taatot jäkeen teinit kiimassa

        Onko tansia jäkesä.


    • toinen2

      Perseaukesi komiasti näin

      • Taito ulkonäköä par.

        Fittaax näitä vanhoja kaivelet, eikö ole enää muuta elämässäs?


    • kerran käynyt

      Ei ole kyseistä paikkaa enään olemassakaan .

    • SamaÄijäAsialla

      Kuulostaako tutuilta nämä kommentit. Kuin toisintoa Bascaksesta.

    • 12100

      Olet tosi hullu! Voisin järkätä sulle terapiaa ja hoitoa, olet jo vaarallinen kulkemaan täällä muitten seassa. Hyi helkkari! Toivottavasti et kuulu tanssin harrastajiin!

    • Olensiel

      Olen tulossa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2052
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1765
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1567
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      74
      1204
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe