Mikähän ötökkä voisi olla sellainen joka puree öisin, puremakohdass on kaksi pientä pistoskohtaa ja muutaman päivän kuluttua puremakohtaan ilmestyis suuri patti niinkuin vesikello joka vähitellen muuttui ruveksi ja sitten kun rupi lähti pois tilalle tuli syväkolo, kolo tasottui vähitellen, mutta millainen ötökkä voi aiheuttaa tälläisen oireen? ensin epäiltiin hirvikärpästä, mutta nyt kun se ötökkä pisti uudelleen kuukauden kuluttua, ei se kyllä se voi olla...
Minkä ötökän purema?
4
1513
Vastaukset
- ......
Vierekkäiset pistokset viittaa yleensä kirppuihin. Ehkä niistäkin voi vesikello muodostua jos on kovin allerginen...
- Outoa!
Niin siis se ei ollut vesikello mikä niistä tuli vaan sen näköinen patti
- .Pisterivi.
Outoa! kirjoitti:
Niin siis se ei ollut vesikello mikä niistä tuli vaan sen näköinen patti
Kirpuilta tuo tosiaan vaikuttaa, hyvin yleistä varsinkin jos on koiria tai kissoja lemmikkinä. Petivaatteiden putsaus ei valtavasti auta, kannattaa puristella matotkin kunnolla - ja nyt talven tullessa tuulettaa ne kunnolla pakkasilla.
- lintukirppu
.Pisterivi. kirjoitti:
Kirpuilta tuo tosiaan vaikuttaa, hyvin yleistä varsinkin jos on koiria tai kissoja lemmikkinä. Petivaatteiden putsaus ei valtavasti auta, kannattaa puristella matotkin kunnolla - ja nyt talven tullessa tuulettaa ne kunnolla pakkasilla.
Keväisin ja syksyisin esiintyy joskus runsaastikin lintukirppuja. Liikkuvat ulkona tuulenmukana. Tulevat sisään vaatteissa ja lemmikkien turkeissa. Myös jos vanha linnunpesä on esim. vintillä. Allergiset voivat saada pahojakin paukamia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398