Mitähän suunnilleen tulisi maksamaan, jos veisi papukaijan eläinlääkärille sukupuolen selvitykseen? Lajilla molemmat sukupuolet ovat ulkoisesti samannäköiset, joten tutkimus pitäisi tehdä sisäisesti/näytteanalyysillä. Olisiko kallistakin touhua?
Sukupuolen selvitys?
3
534
Vastaukset
- -M-
Suomessa ei tällä hetkellä DNA-testejä tehdä, ja tähystys vaatii nukutuksen joka on aina pienoinen riski niin etten itse sillä alkaisi lintua kiusaamaan. Eli ei tuossa juuri eläinlääkäriä tarvita. Kätevimmin sukupuoli selviää kun tilaat tai printtaat itse näytekitin suoraan testausfirmalta (esim. http://www.avianbiotech.co.uk/ tai http://www.dnasolutions.co.uk/dna-testing-sexing.htm), nyppäät muutaman rintahöyhenen (dna on siinä tyvipään ihosoluissa) ja laitat täytettyjen lippusten kera paluupostiin. Maksaa näemmä tällä hetkellä esim noissa mainituissa paikoissa 13£.
Itsekin olen brittifirmoja joskus käyttänyt ihan ongelmitta. Näytteenottovaiheessa vaan pitää huolehtia että tulee varmasti "puhdas" näyte johon ei pääse muiden lintujen DNAta sekaan (ts näyte suoraan linnusta eikä pudonneista höyhenistä ja nopeasti pussiin, pestyin käsin kai kertakäyttöhanskoin)
Tuttavapiiristä löytynee joku englanninkielen taidon / luottokortin omaava jos ne itseltä uupuu?- tipunen.
Kuinka nuo money order ja check toimivat?
En halua lähettää luottokorttini tietoja postissa minnekään noin vain. - -M-
tipunen. kirjoitti:
Kuinka nuo money order ja check toimivat?
En halua lähettää luottokorttini tietoja postissa minnekään noin vain.Pankista osannevat neuvoa, itse olen aina käyttänyt luottokorttia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934099
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.613359Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1643063Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723024SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812509Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52326Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1872038Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a282024Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s651982- 951403