Kysyisin sellaista asiaa että onko kenelläkään teillä kilpirauhasen vajaatoimintaa?Minulla on nimittäin kilpirauhasen vajaatoiminta ja minulla on ollut vaikeuksia kuukautisten kanssa,sillä ne on ollut runsaat vuodot ja olen käynnyt gynelogin luona ja minulle laitettiin h-kierukka neljä kuukautta sitten.Minulla on ollut hirveät kivut sen kierukan kanssa.Minulla on ensi viikon alussa lääkäriin meno ja kävin kokeissa tänään.
Harkitsen kierukan ottoa pois,ei sen kanssa pärjää ja siksi kysyisinkin teiltä että mikä ehkäisy käy parhaiten,niin ettei se vaikuta kilpirauhasen vajaatoimintaan ja minä käytän myös thyroxin lääkitystä kilpirauhansen vajaatoiminnan hoitoon niin ettei lääkitys mene sekaisin. Kiitos jo etukäteen.
ehkäisy ja kilpirauhasen vajaatoiminta
Tiedosta kiitollinen
1
3771
Vastaukset
- mimmi
Minulla on ollut kilpirauhasen vajaatoiminta neljä vuotta ja lääkitys thyroxin.En ole käyttänyt muuta ehkäsyä kuin kondomi ja sillä on pärjätty. Kuukautiset on runsaat ,mut olen tottunut siihen.Välillä kyllä mietin pitäisikö alottaa varmempi ehkäisy,kun ikää on sen verran ettei kohta lapsia tarvitsisi tulla, kaksi niitä jo on. Kerran aloitin pillerit ,mut turposin kuin pullataikina joten ne jätin pois.Kierukka on käynyt mielessä, ehkä se sopii toisille ja toisille ei..kai se on kokeiltava rohkeasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145