Elikäs pitäisi löytää edullinen majoitus, siis kuitenkin suhteellisen hyvätasoinen ja rauhallinen.. Hintaa voisi olla noin 50 euroa per yö.. Ja varaukseen ei luottokorttivahvistusta, koska mulla ei ole sellaista, eikä kyllä pankkikorttiakaan sen puoleen.. Huone tulisi yhdelle hengelle vain...
Onko kellään kokemuksia??
Majoitus Amsterdamissa
--Emily--
1
261
Vastaukset
- damnaatio
olin viime viikolla kivassa hotellissa aivan ytimessä ja mielestäni halvassa ja kivassa huoneessa. meil oli 3hh kylppärillä ja telkkarilla 20e per turpa per yö. ei paha. on rauhallinen, aamiaiset kuuluu ja on aina auki ja sen sellasta. viikonloppusinhan damissa sit maksetaan enemmän.
France Hotel
Oudezijds Kolk 11
tasan 5 min centraal stationilta red light districtin suuntaan kävellen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241