Mun mielestä

Rita +

Mun mielestä uskonnot ovat skeidaa, siis sitä itteensä. Ajatelkaa ennen ku meette sinne ripariin, jos aivot on täynnä sitä skeidaa, elämä on yhtä skeidaa YÖÖK. Älkää pilatko elämäänne skeidalla.

VÄLTTÄKÄÄ USKISTUMASTA. TEIDÄN EI OLE PAKKO MENNÄ RIPARIIN. OLKAA ROHKEITA JA AJATELKAA ITSENÄISESTI.

13

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisa Beeth -84

      Jos uskot evoluutioon et ajattele sen itsenäisemmin kuin uskovainenkaan.

      Elämä ei ole noin mustavalkoista, arvon atte. Annoit aika typerän vaikutelman muutenkin itsestäsi viestisi perusteella, mutta eipä siinä mitään...

      • Hallin Vanki

        Noin typeriä ei esitä kuin uskis jonka pää on täynnä p_sk__ .

        Evoluutio perustuu tutkittuun tietoon niin kuin lääketiedekin.

        Jumala taas perustuu satuun.



        (puuttuva kirjan on a)


      • asdasddfgdfgdfg
        Hallin Vanki kirjoitti:

        Noin typeriä ei esitä kuin uskis jonka pää on täynnä p_sk__ .

        Evoluutio perustuu tutkittuun tietoon niin kuin lääketiedekin.

        Jumala taas perustuu satuun.



        (puuttuva kirjan on a)

        Hallin vanki, kai tajuat että kukaan ei jaksa lukea sun provo-viestejäsi. Kun vaan näkee sun nimimerkin niin johan alkaa ärsyttää... Ihan tosi, lopeta jo. Kukaan ei ota sua tosissaan.


      • Antti J.
        Hallin Vanki kirjoitti:

        Noin typeriä ei esitä kuin uskis jonka pää on täynnä p_sk__ .

        Evoluutio perustuu tutkittuun tietoon niin kuin lääketiedekin.

        Jumala taas perustuu satuun.



        (puuttuva kirjan on a)

        "Noin typeriä ei esitä kuin uskis jonka pää on täynnä p_sk_ _ ."

        Viestin kirjoittajahan oli aivan oikeassa sanoessaan, että jos uskoo teorian nimeltä evoluutio olevan totta, ei ajattele itseäinesti.
        Ja jos mielestäsi ajattelee, silloin myös uskovainen ajattelee itsenäisesti. Tajuatko?


    • sennaa

      pitää ajatella istenäisesti.

      • -

        Miten kukaan teistä voi kieltää ketään menemästä riparille??

        Viittaan siis tuohon: " Eli annat siis luvan mennä riparille koska sanot että meidän
        sennaa3.10.2009 17:20
        pitää ajatella istenäisesti. "


      • Viola +

        Ripari on kirkon aivopesuleiri lapsille.


      • sennaa
        Viola + kirjoitti:

        Ripari on kirkon aivopesuleiri lapsille.

        Tiedätkö kuinka moni sukulaisesi on sen käynyt?
        Minun sukulaisistani aikalailla kaikki tosin tämä tieto tuli suht pitkän ajan päästä.
        Itsenäinen ajattelu on asia, johon rohkaistaan riparilla.
        Se kuuluu terveeseen elämään, jonka kaikille on annettu.


      • -.,-.,-.,-.,-.,-.,,.,.,.
        sennaa kirjoitti:

        Tiedätkö kuinka moni sukulaisesi on sen käynyt?
        Minun sukulaisistani aikalailla kaikki tosin tämä tieto tuli suht pitkän ajan päästä.
        Itsenäinen ajattelu on asia, johon rohkaistaan riparilla.
        Se kuuluu terveeseen elämään, jonka kaikille on annettu.

        Uskonnon tuputtaminen lapsille on herkkäuskoisten lasten hyväksikäyttöä.


      • Hallin Vanki
        sennaa kirjoitti:

        Tiedätkö kuinka moni sukulaisesi on sen käynyt?
        Minun sukulaisistani aikalailla kaikki tosin tämä tieto tuli suht pitkän ajan päästä.
        Itsenäinen ajattelu on asia, johon rohkaistaan riparilla.
        Se kuuluu terveeseen elämään, jonka kaikille on annettu.

        Uskisten uskonto kieltää evoluution toimivuuden. Tämä todistaa ettei uskovaiset kykene ajattelemaan itsenäisesti, eikä kykene itsenäisiin ja eikä järjellisiin päätelmiin.


      • qwdfegrhtdj
        -.,-.,-.,-.,-.,-.,,.,.,. kirjoitti:

        Uskonnon tuputtaminen lapsille on herkkäuskoisten lasten hyväksikäyttöä.

        Ei sitä tuputeta. Siellä vaan esitellään sitä...

        Eli suomeksi sanotaan viikon voi kiteyttää yhteen lauseeseen: "Nuori, usko Jumalaan, jos haluat. Älä usko, jos et halua!"

        Ja jos tarkkoja ollaan, niin ei sille uskomisellekkaan mitään voi... mä olen sitä mieltä, ettei kaikki menneet raamatun mukaan, vaan Jumala loi sopivat olosuhteet evoluutiolle...


      • Hallin Vanki kirjoitti:

        Uskisten uskonto kieltää evoluution toimivuuden. Tämä todistaa ettei uskovaiset kykene ajattelemaan itsenäisesti, eikä kykene itsenäisiin ja eikä järjellisiin päätelmiin.

        Miten niin uskonto kieltää evoluutio teorian toimivuuden? Edellähän joku sanoi että "Uskoo Jumalan luoneen edelletykset evoluutiolle". Oletko ikinä ajatellut että Jumala voi olla (avain sanoja: voi olla) suuri geeenitieteilijä joka siten tekee jatkuvaa luomistyötä.

        Tietenkin voi myös olla että kaikki on suurta sattumaa, mutta ei voi tietää.


      • sennaa
        -.,-.,-.,-.,-.,-.,,.,.,. kirjoitti:

        Uskonnon tuputtaminen lapsille on herkkäuskoisten lasten hyväksikäyttöä.

        vaan käperryt oman ennakkoluuloisen maailmasi pauloihin.
        Miksi et oikeasti vastaa esitettyihin kysymyksiin vaan toistat samaa kuin ensimmäisessä tekstissä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe