Mun mielestä uskonnot ovat skeidaa, siis sitä itteensä. Ajatelkaa ennen ku meette sinne ripariin, jos aivot on täynnä sitä skeidaa, elämä on yhtä skeidaa YÖÖK. Älkää pilatko elämäänne skeidalla.
VÄLTTÄKÄÄ USKISTUMASTA. TEIDÄN EI OLE PAKKO MENNÄ RIPARIIN. OLKAA ROHKEITA JA AJATELKAA ITSENÄISESTI.
Mun mielestä
13
307
Vastaukset
- Elisa Beeth -84
Jos uskot evoluutioon et ajattele sen itsenäisemmin kuin uskovainenkaan.
Elämä ei ole noin mustavalkoista, arvon atte. Annoit aika typerän vaikutelman muutenkin itsestäsi viestisi perusteella, mutta eipä siinä mitään...- Hallin Vanki
Noin typeriä ei esitä kuin uskis jonka pää on täynnä p_sk__ .
Evoluutio perustuu tutkittuun tietoon niin kuin lääketiedekin.
Jumala taas perustuu satuun.
(puuttuva kirjan on a) - asdasddfgdfgdfg
Hallin Vanki kirjoitti:
(puuttuva kirjan on a)Hallin vanki, kai tajuat että kukaan ei jaksa lukea sun provo-viestejäsi. Kun vaan näkee sun nimimerkin niin johan alkaa ärsyttää... Ihan tosi, lopeta jo. Kukaan ei ota sua tosissaan.
- Antti J.
Hallin Vanki kirjoitti:
(puuttuva kirjan on a)"Noin typeriä ei esitä kuin uskis jonka pää on täynnä p_sk_ _ ."
Viestin kirjoittajahan oli aivan oikeassa sanoessaan, että jos uskoo teorian nimeltä evoluutio olevan totta, ei ajattele itseäinesti.
Ja jos mielestäsi ajattelee, silloin myös uskovainen ajattelee itsenäisesti. Tajuatko?
- sennaa
pitää ajatella istenäisesti.
- -
Miten kukaan teistä voi kieltää ketään menemästä riparille??
Viittaan siis tuohon: " Eli annat siis luvan mennä riparille koska sanot että meidän
sennaa3.10.2009 17:20
pitää ajatella istenäisesti. " - Viola +
Ripari on kirkon aivopesuleiri lapsille.
- sennaa
Viola + kirjoitti:
Ripari on kirkon aivopesuleiri lapsille.
Tiedätkö kuinka moni sukulaisesi on sen käynyt?
Minun sukulaisistani aikalailla kaikki tosin tämä tieto tuli suht pitkän ajan päästä.
Itsenäinen ajattelu on asia, johon rohkaistaan riparilla.
Se kuuluu terveeseen elämään, jonka kaikille on annettu. - -.,-.,-.,-.,-.,-.,,.,.,.
sennaa kirjoitti:
Minun sukulaisistani aikalailla kaikki tosin tämä tieto tuli suht pitkän ajan päästä.
Se kuuluu terveeseen elämään, jonka kaikille on annettu.Uskonnon tuputtaminen lapsille on herkkäuskoisten lasten hyväksikäyttöä.
- Hallin Vanki
sennaa kirjoitti:
Se kuuluu terveeseen elämään, jonka kaikille on annettu.Uskisten uskonto kieltää evoluution toimivuuden. Tämä todistaa ettei uskovaiset kykene ajattelemaan itsenäisesti, eikä kykene itsenäisiin ja eikä järjellisiin päätelmiin.
- qwdfegrhtdj
-.,-.,-.,-.,-.,-.,,.,.,. kirjoitti:
Uskonnon tuputtaminen lapsille on herkkäuskoisten lasten hyväksikäyttöä.
Ei sitä tuputeta. Siellä vaan esitellään sitä...
Eli suomeksi sanotaan viikon voi kiteyttää yhteen lauseeseen: "Nuori, usko Jumalaan, jos haluat. Älä usko, jos et halua!"
Ja jos tarkkoja ollaan, niin ei sille uskomisellekkaan mitään voi... mä olen sitä mieltä, ettei kaikki menneet raamatun mukaan, vaan Jumala loi sopivat olosuhteet evoluutiolle... Hallin Vanki kirjoitti:
Uskisten uskonto kieltää evoluution toimivuuden. Tämä todistaa ettei uskovaiset kykene ajattelemaan itsenäisesti, eikä kykene itsenäisiin ja eikä järjellisiin päätelmiin.
Miten niin uskonto kieltää evoluutio teorian toimivuuden? Edellähän joku sanoi että "Uskoo Jumalan luoneen edelletykset evoluutiolle". Oletko ikinä ajatellut että Jumala voi olla (avain sanoja: voi olla) suuri geeenitieteilijä joka siten tekee jatkuvaa luomistyötä.
Tietenkin voi myös olla että kaikki on suurta sattumaa, mutta ei voi tietää.- sennaa
-.,-.,-.,-.,-.,-.,,.,.,. kirjoitti:
Uskonnon tuputtaminen lapsille on herkkäuskoisten lasten hyväksikäyttöä.
vaan käperryt oman ennakkoluuloisen maailmasi pauloihin.
Miksi et oikeasti vastaa esitettyihin kysymyksiin vaan toistat samaa kuin ensimmäisessä tekstissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833