Tarvitsemme apua halloween herkkujen valitsemiseen, onko juuri sinulla hyviä vinkkejä?
Kerro reseptit täällä tai linkitä se meille.
T://ne jotka tarvitsevat apuasi//
Reseptejä halloweeneihin?
11
2451
Vastaukset
- mummonmustikka
alla olevaan linkkiin olen koonnut reseptivinkkejä halloweenia varten ja muita sivustoja halloween aiheeseen, joten sieltä voi käydä katsomassa. Pahoittelen, että teksti on pitkä mutta toivottavasti jaksatte käydä katsomassa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8522155- (:HEHEE(:
Kertokaahan ne... (:
- siiri :D 4lk
voi voi tää kessa on jo NIIN vanha:(
- joku vaa.XD
voitte tehdä ällöä juomaa silleen että sekoitat omena ja päärynä mehoua(juissi käy hyvin!).lisäät vaahto karkkeja ja kirsikoita myös jotain muitakin karkkeja!!
- Moikkis!!!
MOIKKELIS KAIKKI!!
- Janne.
keitettyjä nakkeja ja perunoita.
Minulle ei sitten saa nauraa. - uhrnbiigmrigjeo
moikka.halloween resepteja kehiin vaan.
- jeninatin <3
1.Ottakaa nakki ja tehkää siihen viilto sisälle
laittakaa spagetti ja keittäkää tosi hyviä ja hienoja
2. no omar karkeista voi tehä sellaisia sormia. sulattakaa ensin omareita vähän aikaa sitten muotoilette niistä sormen muotoisia ja lisätkää puolikas manteli kynneksi.
3.Booli
Ensin booliin puolet smurffilimppaa ja puolet spriteä. sitten pilkotaan karanbolaa ja viini rypäleitä sekaan.
4. hämähäkit ja rusinat toimivat aina sipsejen seassa - keittetty nakki
keittettyt nakit
RULAA!! - Dansukker?
Dansukkerin sivuilta löytyy aivan ihania reseptejä! Esim. hämähäkki muffinssit. Testasin niitä ja maistui taivaalliselta ♥
- QQQ
http://sillasipuli.blogspot.fi/2008/10/karmaisevat-vihret-kourat-suolaista.html
Hienot! Tykkään=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2461519IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk281449Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1481214Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701017- 136988
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.70896Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47852Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää418839- 68804