Onko uusi levy LFAD kopiosuojattu?

mp3kopiosuojaus

Tietääkö joku, onko parin viikon päästä ilmestyvä uusi albumi Liebe ist für alle da kopiosuojattu? Mietin vain, että jätänkö tilaamisen väliin.

6

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • so?

      -

    • ...

      Vaikket onnisuisikaan kopioinnissa, joku hakkeri maailmalla varmasti onnistuu, ja eikun lataamaan!

      • ou jee

        Onhan se niin väärin jos sitä ei saa ilmaiseksi. Oikeesti se pitäs saada jo nyt, ja kaikki tulevat levytkin samalla - pitäs laittaa piuhat jätkien päähän ja sieltä suoraan warena maailmalle ... Mikä oikeus niillä on pitää musaansa omassa päässään ja saada siitä jotain korvausta että sitä tekee. Heti mulle kaikki tänne nyt, ja ilmaiseksi tai mä meen kertoo sun mutsille.


      • ...
        ou jee kirjoitti:

        Onhan se niin väärin jos sitä ei saa ilmaiseksi. Oikeesti se pitäs saada jo nyt, ja kaikki tulevat levytkin samalla - pitäs laittaa piuhat jätkien päähän ja sieltä suoraan warena maailmalle ... Mikä oikeus niillä on pitää musaansa omassa päässään ja saada siitä jotain korvausta että sitä tekee. Heti mulle kaikki tänne nyt, ja ilmaiseksi tai mä meen kertoo sun mutsille.

        Älä mulle valita :D
        Mä ymmärsin avaajan pointin vähän eri tavalla ja kerkesin hätäilemään vastauksen tänne. Ajattelin, että avaaja aikoo ostaa levyn ja kopioida sen mp3- muotoon. Mikäli kopiointi ei onnistu, ei hänen kannata tilata levyäkään.
        Ilmeisesti avaaja tarkoitti kysyä, tuleeko albumi nettiin ja tarvitseeko lättyä ostaa. No taatusti tulee nettiin ja ilmaiseksihan sen saa jos niin haluaa.


      • mp3kopiosuojaus
        ... kirjoitti:

        Älä mulle valita :D
        Mä ymmärsin avaajan pointin vähän eri tavalla ja kerkesin hätäilemään vastauksen tänne. Ajattelin, että avaaja aikoo ostaa levyn ja kopioida sen mp3- muotoon. Mikäli kopiointi ei onnistu, ei hänen kannata tilata levyäkään.
        Ilmeisesti avaaja tarkoitti kysyä, tuleeko albumi nettiin ja tarvitseeko lättyä ostaa. No taatusti tulee nettiin ja ilmaiseksihan sen saa jos niin haluaa.

        Ei, tarkoitin nimenomaan, että saako siitä tehtyä itselleen MP3-muotoisen kopion, koska stereoideni CD-levysoitin on rikki, enkä viitsi korjauttaakaan. Stereoilla pystyy kuitenkin toistamaan mp3:sia muistitikulta ja ostan toistaiseksi vain kopiosuojaamattomia levyjä, että PYSTYN niitä yleensä kuuntelemaan. Minä maksan musiikistani enkä todellakaan harrasta laitonta latailua. Olen kuunnellut musiikkia jo ennen kuin mitään MP3:sia edes oli olemassa ja ymmärrän kyllä, mikä on ilmestymispäivä.


    • gdgfgfd

      jos olet fani fanit ostaa levynsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      97
      2050
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      423
      1588
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1126
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1072
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1035
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      969
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      950
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe