Tietääkö joku, onko parin viikon päästä ilmestyvä uusi albumi Liebe ist für alle da kopiosuojattu? Mietin vain, että jätänkö tilaamisen väliin.
Onko uusi levy LFAD kopiosuojattu?
6
569
Vastaukset
- so?
-
- ...
Vaikket onnisuisikaan kopioinnissa, joku hakkeri maailmalla varmasti onnistuu, ja eikun lataamaan!
- ou jee
Onhan se niin väärin jos sitä ei saa ilmaiseksi. Oikeesti se pitäs saada jo nyt, ja kaikki tulevat levytkin samalla - pitäs laittaa piuhat jätkien päähän ja sieltä suoraan warena maailmalle ... Mikä oikeus niillä on pitää musaansa omassa päässään ja saada siitä jotain korvausta että sitä tekee. Heti mulle kaikki tänne nyt, ja ilmaiseksi tai mä meen kertoo sun mutsille.
- ...
ou jee kirjoitti:
Onhan se niin väärin jos sitä ei saa ilmaiseksi. Oikeesti se pitäs saada jo nyt, ja kaikki tulevat levytkin samalla - pitäs laittaa piuhat jätkien päähän ja sieltä suoraan warena maailmalle ... Mikä oikeus niillä on pitää musaansa omassa päässään ja saada siitä jotain korvausta että sitä tekee. Heti mulle kaikki tänne nyt, ja ilmaiseksi tai mä meen kertoo sun mutsille.
Älä mulle valita :D
Mä ymmärsin avaajan pointin vähän eri tavalla ja kerkesin hätäilemään vastauksen tänne. Ajattelin, että avaaja aikoo ostaa levyn ja kopioida sen mp3- muotoon. Mikäli kopiointi ei onnistu, ei hänen kannata tilata levyäkään.
Ilmeisesti avaaja tarkoitti kysyä, tuleeko albumi nettiin ja tarvitseeko lättyä ostaa. No taatusti tulee nettiin ja ilmaiseksihan sen saa jos niin haluaa. - mp3kopiosuojaus
... kirjoitti:
Älä mulle valita :D
Mä ymmärsin avaajan pointin vähän eri tavalla ja kerkesin hätäilemään vastauksen tänne. Ajattelin, että avaaja aikoo ostaa levyn ja kopioida sen mp3- muotoon. Mikäli kopiointi ei onnistu, ei hänen kannata tilata levyäkään.
Ilmeisesti avaaja tarkoitti kysyä, tuleeko albumi nettiin ja tarvitseeko lättyä ostaa. No taatusti tulee nettiin ja ilmaiseksihan sen saa jos niin haluaa.Ei, tarkoitin nimenomaan, että saako siitä tehtyä itselleen MP3-muotoisen kopion, koska stereoideni CD-levysoitin on rikki, enkä viitsi korjauttaakaan. Stereoilla pystyy kuitenkin toistamaan mp3:sia muistitikulta ja ostan toistaiseksi vain kopiosuojaamattomia levyjä, että PYSTYN niitä yleensä kuuntelemaan. Minä maksan musiikistani enkä todellakaan harrasta laitonta latailua. Olen kuunnellut musiikkia jo ennen kuin mitään MP3:sia edes oli olemassa ja ymmärrän kyllä, mikä on ilmestymispäivä.
- gdgfgfd
jos olet fani fanit ostaa levynsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1028137Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m907411Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875587Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot725546Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1144763Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232538Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys502423Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e61379Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71374Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa461220