Voi tätä valinnan vaikeutta..Ihanaa kun on mistä valita, ja kaikki kuulostaa yhtä kiehtovalta, mutta toisaalta stressiä pukkaa kun lomasuunnitelma koko ajan muuttuu.. :-)
Nyt kuitenkin olemme funtsineet, että Ensin Malesiassa Kuala Lumpurissa (jonne meillä on lennot) vietetään joitain päiviä, mutta sitten suunnaksi Bali ja myös Löombokin saaret.
Nyt saa heittää omia kokemuksia kehiin, jos siis olet löytänyt esimerkksi kivan hotellin, niin please kerro lisää.
Meitä on kolme, minä ja mieheni , ja kohta 6 v tyttäremme.Hotelli saisi olla noin 4-5 tähden, eli laadukas ,mutta ei tarvitse oll öky..Uima-allasalue olis aika ehdoton, ja muutenkin se yleinen viihtyisyys, ja että olisi hyvä aamiainen.
Kertokaahan siis omia lemppareitanne.
Jotain olen tsekkaillut asiaroomsin sivujen kautta, ja oon myös lukenut thaiklupin majoitusmuitiota, mutta aina toisten omat kokemukset on kullan arvoisia.
Balilla olen ajatellut että Nusa Duan alue kuulostaa kivalta, tai Lovina..mielipiteitä?
Kiitos jo etukäteen!
Maaliskuússa Balille ja ehkä Lombokille
CarFioKuu
0
397
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525260- 793816
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212248Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661902Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171778Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain541332Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172