Maaliskuússa Balille ja ehkä Lombokille

CarFioKuu

Voi tätä valinnan vaikeutta..Ihanaa kun on mistä valita, ja kaikki kuulostaa yhtä kiehtovalta, mutta toisaalta stressiä pukkaa kun lomasuunnitelma koko ajan muuttuu.. :-)
Nyt kuitenkin olemme funtsineet, että Ensin Malesiassa Kuala Lumpurissa (jonne meillä on lennot) vietetään joitain päiviä, mutta sitten suunnaksi Bali ja myös Löombokin saaret.
Nyt saa heittää omia kokemuksia kehiin, jos siis olet löytänyt esimerkksi kivan hotellin, niin please kerro lisää.
Meitä on kolme, minä ja mieheni , ja kohta 6 v tyttäremme.Hotelli saisi olla noin 4-5 tähden, eli laadukas ,mutta ei tarvitse oll öky..Uima-allasalue olis aika ehdoton, ja muutenkin se yleinen viihtyisyys, ja että olisi hyvä aamiainen.
Kertokaahan siis omia lemppareitanne.
Jotain olen tsekkaillut asiaroomsin sivujen kautta, ja oon myös lukenut thaiklupin majoitusmuitiota, mutta aina toisten omat kokemukset on kullan arvoisia.
Balilla olen ajatellut että Nusa Duan alue kuulostaa kivalta, tai Lovina..mielipiteitä?
Kiitos jo etukäteen!

0

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        94
        2505
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        101
        2183
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        84
        1857
      4. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        44
        1631
      5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1586
      6. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        11
        1585
      7. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        34
        1528
      8. 73
        1436
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        95
        1344
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        41
        1254
      Aihe