Halloween

Kauhukujan kummitus

Ite oon 11 wee tyttö ja autan ihunaa kamuuni järjestää halloweenit.
Sil oli viimevuonnakin halloweenit ja halutaan uutta ohjelmaa ´, koska vieraat on lähestulkoon samat=/
Onko sinulla vinkkejä/reseptejä minulle????O.O
no minulla on sinulle:

Metsäpolku:
Pidä halloweenisi mahdollisimman pimeällä ja tee lähi metsään pelottava polku.
Ripusta risainen lakana puuhun ja tee muuta kauheaa.
Alku matka käy hyvin "taluttajan" kanssa sokkona.
Voit myös laittaa rasian jossa on spagettia, sieltä on etsittävä karkki sokkona ja sitten syödä se.
Myös ällöttävä juoma sekoitus on oiva keino saada hupaisa ilta.

Omenan kalastus:
Laita sankoon vettä ja noin 7 kpl omenoita."leikkaa omenoista karat pois"
Jokaisen on siirettävä vain suuta käyttäen niin monta omenaa kuin mahdollista pois.
Se on hupaisaa ja märkää hommaa.

Intiiviverho:
Joku vieraista menee lattialle makaamaan ja muut laittavat peiton hänen päälle, sitten sanotaan ota jotain pois päältäsi ja arvattavasti hän ottaa jonkun vaate kappaleen ja sitten kun hä on jo riisunut itsensä melkein kokonaan sanotaan hänelle:
-Ota nyt perhana se PEITTO jo pois päältäsi.

Voi hitsit:
Leikissä on 2-3 joukkuetta, riippuu siitä kuinka paljon juhlissa on porukkaa. yhdessä joukkueessa on max. 6 henk.
Asia menee niin että otetaan tulitikku rasian kansi osio ja ensimmäinen työntää sen nenäänsä.
Tulitikkurasia pitäisi kuljettaa vain nenän kautta(ilman käsiä) ensimmäiseltä viimeiselle.
Leikki loppuu kun tietty aika menee ja kuka on pisimmällä tai kuka saa sen ensimmäisenä viimeiselle ja aina kun tulitikkurasia tippuu on aloitettava alusta.

on niitä lisää mut en jaksa kirjottaa!

2

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauhukujan kummitus

      No hei kyl tässä viel yks on

      Piilottakaa kumisia luurankoja ja hämppiksii ja kattokaa kuka saa eniten se voittaa ja saa esim. suklaapatukan tai jonkun erikois tehtävän.

    • pöö-halloween-idea

      ootko kokeillu piilottaa hakaneulii riisiin tai sokkona maistella jotain ällöö tai kenties disco murhaajaa se menee niin että purkist otetaan lappui jos saa p on pollari ja häipyy jos saa x on murhaaja jos saa o on tavis kukaan ei kerro kuka on kaikki tanssiii pimees ja x piiryää jonkun selkää x:sän se kaatuu kaikki huutaa poliisi poliisi poliisi kyselee mis sää olit ja sanot vaik kaupass se arvaa kuka oli murhaaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2211
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      268
      2067
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1591
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      117
      1381
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      958
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      861
    Aihe