Kaverit aikuistuvat

Liian nuori

Nii en nyt sitte tienny mihkä kirjotan, mutta kirjotampa tänne.
Keillä on vanhempia kavereita jotka pääsevät baariin, mutta itse et? Kun mietin että miten teillä sitte sujuu, joudutko olemaa yksin, ns hylkäskö kaverit sut, että ovat aina vklp baareissa? Omat kaverini täyttävät lähiaikoina 18.. Itse en vielä vähään aikaan, joten olen miettinyt että jäänköhän sitte ihan yksin, on se kyl vähä stressannu että miten se sitte sujuu, ku en tietenkää yksin haluis olla. Ja meinaan nyt lähinnä viikonloppuja. :)
Kiitos jos joku jaksaa vastailla

5

478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haffassa

Minä olen lähes koko elämäni viettänyt viikonloput yksin lukuunottamatta satunnaisia kännäyskertoja (n. kerran kahdessa kuussa.) viikolla tulee silloin tällöin näöhtyä kavereita muissa merkeissä. Ei haittaa yhtään!

• eikä kukaan ole hylännyt minua. Eivät ole ikinä baarissa. Pidämme hauskaa aivan muunlaisin keinoin kuin kännissä.

• joopajoooooopa

Harrastan urheilulajia ja kaikki joiden kanssa eniten oleskelen ovat vuoden nuorempia. Tämä vituttaa, sillä tunnen itseni todelliseksi pedofiiliksi ja muutenkin hieman erikoiseksi. Tunnen toki 18-19 vuotiaitakin ja olen niidenkin kanssa, mutta silti tympii olla tällainen pedobear. Mitä teen, kun täytän 18 hieman alle 7 kk päästä?
        En pääse kenenkään ystävän kanssa baariin, vaikka haluankin. Tiedän, että se baariin meneminen on teennäistä, mutta silti olis mahtavaa.

Olet onnekas kun on ikäänkuin "isoveljiä/siskoja", joiden kanssa oleilet.

Itseähän suorastaan vituttaa kavereideni "lapsellisuus". He ovat vielä niin nuoria/pentuja., joiden ajattelumaailma on niin kapea ja kaikki vuorovaikutus on tyyliin: "höhö, vitun homo! Mikä vitun auktoriteetti? Vitun nössö! Miks sä oot tollane aikuine, puhut liia aikusimaisesti, homo!". Alkaa ottaa päähän tollainen. Paitsi, että nyt on alkanut porukka vähän vanhenemaan, mutta vielä vuosi sitten oli ylläolevaa tekstiä puolet.

• space amnesia
        joopajoooooopa kirjoitti:

Harrastan urheilulajia ja kaikki joiden kanssa eniten oleskelen ovat vuoden nuorempia. Tämä vituttaa, sillä tunnen itseni todelliseksi pedofiiliksi ja muutenkin hieman erikoiseksi. Tunnen toki 18-19 vuotiaitakin ja olen niidenkin kanssa, mutta silti tympii olla tällainen pedobear. Mitä teen, kun täytän 18 hieman alle 7 kk päästä?
        En pääse kenenkään ystävän kanssa baariin, vaikka haluankin. Tiedän, että se baariin meneminen on teennäistä, mutta silti olis mahtavaa.

Olet onnekas kun on ikäänkuin "isoveljiä/siskoja", joiden kanssa oleilet.

Itseähän suorastaan vituttaa kavereideni "lapsellisuus". He ovat vielä niin nuoria/pentuja., joiden ajattelumaailma on niin kapea ja kaikki vuorovaikutus on tyyliin: "höhö, vitun homo! Mikä vitun auktoriteetti? Vitun nössö! Miks sä oot tollane aikuine, puhut liia aikusimaisesti, homo!". Alkaa ottaa päähän tollainen. Paitsi, että nyt on alkanut porukka vähän vanhenemaan, mutta vielä vuosi sitten oli ylläolevaa tekstiä puolet.

Toi on niin totta. Mä oon 17v poika ja vaikka en ookkaa kavereit vanhempi ni useimmat on kyl viel nii kakaroit et harmittaa. :( Vaikee löytää kavereit ku mun ikäset on just tollasii mitä kuvailit tos aiemmin.

• jeeeeeepsjeeeps

mietippä sitä että kaikki saa muksuja. kaikilla kavereillani on lapsi ja ns. perhe. olen 20 ja tuntuu ettei vielä ole mun aika... mutta näin sitten. tosi hurjaa. kävin tänään just kaverilla.. sama fiilis kuin isovanhempien luona. ei mitään pahaa, olen vain sivullinen :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      135
      12509
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      79
      3580
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      91
      2855
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      35
      1350
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      1314
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      143
      1265
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1216
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1137
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      1021
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      913
    Aihe