Kaverit aikuistuvat

Liian nuori

Nii en nyt sitte tienny mihkä kirjotan, mutta kirjotampa tänne.
Keillä on vanhempia kavereita jotka pääsevät baariin, mutta itse et? Kun mietin että miten teillä sitte sujuu, joudutko olemaa yksin, ns hylkäskö kaverit sut, että ovat aina vklp baareissa? Omat kaverini täyttävät lähiaikoina 18.. Itse en vielä vähään aikaan, joten olen miettinyt että jäänköhän sitte ihan yksin, on se kyl vähä stressannu että miten se sitte sujuu, ku en tietenkää yksin haluis olla. Ja meinaan nyt lähinnä viikonloppuja. :)
Kiitos jos joku jaksaa vastailla

5

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haffassa

      Minä olen lähes koko elämäni viettänyt viikonloput yksin lukuunottamatta satunnaisia kännäyskertoja (n. kerran kahdessa kuussa.) viikolla tulee silloin tällöin näöhtyä kavereita muissa merkeissä. Ei haittaa yhtään!

    • eikä kukaan ole hylännyt minua. Eivät ole ikinä baarissa. Pidämme hauskaa aivan muunlaisin keinoin kuin kännissä.

      • joopajoooooopa

        Harrastan urheilulajia ja kaikki joiden kanssa eniten oleskelen ovat vuoden nuorempia. Tämä vituttaa, sillä tunnen itseni todelliseksi pedofiiliksi ja muutenkin hieman erikoiseksi. Tunnen toki 18-19 vuotiaitakin ja olen niidenkin kanssa, mutta silti tympii olla tällainen pedobear. Mitä teen, kun täytän 18 hieman alle 7 kk päästä?
        En pääse kenenkään ystävän kanssa baariin, vaikka haluankin. Tiedän, että se baariin meneminen on teennäistä, mutta silti olis mahtavaa.

        Olet onnekas kun on ikäänkuin "isoveljiä/siskoja", joiden kanssa oleilet.

        Itseähän suorastaan vituttaa kavereideni "lapsellisuus". He ovat vielä niin nuoria/pentuja., joiden ajattelumaailma on niin kapea ja kaikki vuorovaikutus on tyyliin: "höhö, vitun homo! Mikä vitun auktoriteetti? Vitun nössö! Miks sä oot tollane aikuine, puhut liia aikusimaisesti, homo!". Alkaa ottaa päähän tollainen. Paitsi, että nyt on alkanut porukka vähän vanhenemaan, mutta vielä vuosi sitten oli ylläolevaa tekstiä puolet.


      • space amnesia
        joopajoooooopa kirjoitti:

        Harrastan urheilulajia ja kaikki joiden kanssa eniten oleskelen ovat vuoden nuorempia. Tämä vituttaa, sillä tunnen itseni todelliseksi pedofiiliksi ja muutenkin hieman erikoiseksi. Tunnen toki 18-19 vuotiaitakin ja olen niidenkin kanssa, mutta silti tympii olla tällainen pedobear. Mitä teen, kun täytän 18 hieman alle 7 kk päästä?
        En pääse kenenkään ystävän kanssa baariin, vaikka haluankin. Tiedän, että se baariin meneminen on teennäistä, mutta silti olis mahtavaa.

        Olet onnekas kun on ikäänkuin "isoveljiä/siskoja", joiden kanssa oleilet.

        Itseähän suorastaan vituttaa kavereideni "lapsellisuus". He ovat vielä niin nuoria/pentuja., joiden ajattelumaailma on niin kapea ja kaikki vuorovaikutus on tyyliin: "höhö, vitun homo! Mikä vitun auktoriteetti? Vitun nössö! Miks sä oot tollane aikuine, puhut liia aikusimaisesti, homo!". Alkaa ottaa päähän tollainen. Paitsi, että nyt on alkanut porukka vähän vanhenemaan, mutta vielä vuosi sitten oli ylläolevaa tekstiä puolet.

        Toi on niin totta. Mä oon 17v poika ja vaikka en ookkaa kavereit vanhempi ni useimmat on kyl viel nii kakaroit et harmittaa. :( Vaikee löytää kavereit ku mun ikäset on just tollasii mitä kuvailit tos aiemmin.


    • jeeeeeepsjeeeps

      mietippä sitä että kaikki saa muksuja. kaikilla kavereillani on lapsi ja ns. perhe. olen 20 ja tuntuu ettei vielä ole mun aika... mutta näin sitten. tosi hurjaa. kävin tänään just kaverilla.. sama fiilis kuin isovanhempien luona. ei mitään pahaa, olen vain sivullinen :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe