Kaverit aikuistuvat

Liian nuori

Nii en nyt sitte tienny mihkä kirjotan, mutta kirjotampa tänne.
Keillä on vanhempia kavereita jotka pääsevät baariin, mutta itse et? Kun mietin että miten teillä sitte sujuu, joudutko olemaa yksin, ns hylkäskö kaverit sut, että ovat aina vklp baareissa? Omat kaverini täyttävät lähiaikoina 18.. Itse en vielä vähään aikaan, joten olen miettinyt että jäänköhän sitte ihan yksin, on se kyl vähä stressannu että miten se sitte sujuu, ku en tietenkää yksin haluis olla. Ja meinaan nyt lähinnä viikonloppuja. :)
Kiitos jos joku jaksaa vastailla

5

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haffassa

Minä olen lähes koko elämäni viettänyt viikonloput yksin lukuunottamatta satunnaisia kännäyskertoja (n. kerran kahdessa kuussa.) viikolla tulee silloin tällöin näöhtyä kavereita muissa merkeissä. Ei haittaa yhtään!

• eikä kukaan ole hylännyt minua. Eivät ole ikinä baarissa. Pidämme hauskaa aivan muunlaisin keinoin kuin kännissä.

• joopajoooooopa

Harrastan urheilulajia ja kaikki joiden kanssa eniten oleskelen ovat vuoden nuorempia. Tämä vituttaa, sillä tunnen itseni todelliseksi pedofiiliksi ja muutenkin hieman erikoiseksi. Tunnen toki 18-19 vuotiaitakin ja olen niidenkin kanssa, mutta silti tympii olla tällainen pedobear. Mitä teen, kun täytän 18 hieman alle 7 kk päästä?
        En pääse kenenkään ystävän kanssa baariin, vaikka haluankin. Tiedän, että se baariin meneminen on teennäistä, mutta silti olis mahtavaa.

Olet onnekas kun on ikäänkuin "isoveljiä/siskoja", joiden kanssa oleilet.

Itseähän suorastaan vituttaa kavereideni "lapsellisuus". He ovat vielä niin nuoria/pentuja., joiden ajattelumaailma on niin kapea ja kaikki vuorovaikutus on tyyliin: "höhö, vitun homo! Mikä vitun auktoriteetti? Vitun nössö! Miks sä oot tollane aikuine, puhut liia aikusimaisesti, homo!". Alkaa ottaa päähän tollainen. Paitsi, että nyt on alkanut porukka vähän vanhenemaan, mutta vielä vuosi sitten oli ylläolevaa tekstiä puolet.

• space amnesia
        joopajoooooopa kirjoitti:

Harrastan urheilulajia ja kaikki joiden kanssa eniten oleskelen ovat vuoden nuorempia. Tämä vituttaa, sillä tunnen itseni todelliseksi pedofiiliksi ja muutenkin hieman erikoiseksi. Tunnen toki 18-19 vuotiaitakin ja olen niidenkin kanssa, mutta silti tympii olla tällainen pedobear. Mitä teen, kun täytän 18 hieman alle 7 kk päästä?
        En pääse kenenkään ystävän kanssa baariin, vaikka haluankin. Tiedän, että se baariin meneminen on teennäistä, mutta silti olis mahtavaa.

Olet onnekas kun on ikäänkuin "isoveljiä/siskoja", joiden kanssa oleilet.

Itseähän suorastaan vituttaa kavereideni "lapsellisuus". He ovat vielä niin nuoria/pentuja., joiden ajattelumaailma on niin kapea ja kaikki vuorovaikutus on tyyliin: "höhö, vitun homo! Mikä vitun auktoriteetti? Vitun nössö! Miks sä oot tollane aikuine, puhut liia aikusimaisesti, homo!". Alkaa ottaa päähän tollainen. Paitsi, että nyt on alkanut porukka vähän vanhenemaan, mutta vielä vuosi sitten oli ylläolevaa tekstiä puolet.

Toi on niin totta. Mä oon 17v poika ja vaikka en ookkaa kavereit vanhempi ni useimmat on kyl viel nii kakaroit et harmittaa. :( Vaikee löytää kavereit ku mun ikäset on just tollasii mitä kuvailit tos aiemmin.

• jeeeeeepsjeeeps

mietippä sitä että kaikki saa muksuja. kaikilla kavereillani on lapsi ja ns. perhe. olen 20 ja tuntuu ettei vielä ole mun aika... mutta näin sitten. tosi hurjaa. kävin tänään just kaverilla.. sama fiilis kuin isovanhempien luona. ei mitään pahaa, olen vain sivullinen :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe