Imurin siittimen puhdistus?

Titämätön kotiäiti

Imurin siittimen ´´harjaksiin´´ jää inhottavia pöly palleroita jotka saavat minut pahalle tuulelle. miten ne saisi pois kun ei oikein irtoa vaikka repisinkin,,, tytöllä on pitkä tukka niin lisäksi nekin jäävät siihen imurin siittimen harja osiin. mikä neuvoksi toivoopi tietämätön kotiäiti.

11

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • imuriman

mulla on imurissa suutin, ja housuissa siitin:)

• Kokeneempi äiti

Hehe.. Kivat naurut, kiitos siitä. Suutin on syytä imuroida joka siivouksen lopuksi, niin se pysyy siistinä. Aikansa kun jyystää täysillä tehoilla, niin kyllä se siitä irtoaa. repimällä ne ei lähde.Muista jatkossa suuttimen puhdistus joka käytön jälkeen!
      Minullakin on pitkät hiukset, mutta hankalin pestävä on lattiakaivot..

• kaiken kokenut

Mä oon ainakin oon puhdistanu siittimeni liuottamalla siihen Suomalaista shamboota.
      Sit vaan jälkipuhdistus Pelkällä imurin putkella.
      Kannattaa kokeilla tai tää on kyllä vähän niinku miesten hommia.

T:Kaiken kokenut

• hehehehheheheh

Oliko tämä provo? Ainakin meillä naurettiin kovasti.

Imurin osat voi pestä normaalisti yleispuhdistusaineella. Imurin suuttimen nukkaharjaosa pitää imuroida jokaisen imurointikerran jälkeen.

• -

ihme ettei ole keksitty sellaista akselia, joka olisi helppo irrottaa, vaikka ruuvit molemmin puolin. Vai saavatko muut irti ilman työkalua?

• kaikkea kokenut

Moi!
      Olen törmännyt kans moiseen ongelmaan ja kaikkiista parrhain on vaihtaa koko siitin uuteen.
      Ei tarvi vanhaa karvatolloa enää nyppiä ja pahat hajut lähtee kertaheitolla.
      Uutta kehiin!

• .....

Kuulostaa aika brutaalilta tuo siittimen vaihto.

• -
        ..... kirjoitti:

Kuulostaa aika brutaalilta tuo siittimen vaihto.

miten muut ovat saaneet hiukset irti, vakavasti puhuen?

• Lähti
        - kirjoitti:

miten muut ovat saaneet hiukset irti, vakavasti puhuen?

vanhalla käytöstä poistuvalla tukevalla kammalla. Haarukka voisi myös tepsiä

• .
        Lähti kirjoitti:

vanhalla käytöstä poistuvalla tukevalla kammalla. Haarukka voisi myös tepsiä

sitä pyörivää osaa, jonka akselin ympärille takertuu hiuksia, jota on vaikea saada irti.

• jeki

Näkönen on IMURIN SIITIN en ole koskaan nähnyt moista vempelettä suuttimia kylläkin tarkoitat varmaan suutinta ET SIITINTÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1062
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe