Imurin siittimen ´´harjaksiin´´ jää inhottavia pöly palleroita jotka saavat minut pahalle tuulelle. miten ne saisi pois kun ei oikein irtoa vaikka repisinkin,,, tytöllä on pitkä tukka niin lisäksi nekin jäävät siihen imurin siittimen harja osiin. mikä neuvoksi toivoopi tietämätön kotiäiti.
Imurin siittimen puhdistus?
11
910
Vastaukset
- imuriman
mulla on imurissa suutin, ja housuissa siitin:)
- Kokeneempi äiti
Hehe.. Kivat naurut, kiitos siitä. Suutin on syytä imuroida joka siivouksen lopuksi, niin se pysyy siistinä. Aikansa kun jyystää täysillä tehoilla, niin kyllä se siitä irtoaa. repimällä ne ei lähde.Muista jatkossa suuttimen puhdistus joka käytön jälkeen!
Minullakin on pitkät hiukset, mutta hankalin pestävä on lattiakaivot.. - kaiken kokenut
Mä oon ainakin oon puhdistanu siittimeni liuottamalla siihen Suomalaista shamboota.
Sit vaan jälkipuhdistus Pelkällä imurin putkella.
Kannattaa kokeilla tai tää on kyllä vähän niinku miesten hommia.
T:Kaiken kokenut - hehehehheheheh
Oliko tämä provo? Ainakin meillä naurettiin kovasti.
Imurin osat voi pestä normaalisti yleispuhdistusaineella. Imurin suuttimen nukkaharjaosa pitää imuroida jokaisen imurointikerran jälkeen.- -
ihme ettei ole keksitty sellaista akselia, joka olisi helppo irrottaa, vaikka ruuvit molemmin puolin. Vai saavatko muut irti ilman työkalua?
- kaikkea kokenut
Moi!
Olen törmännyt kans moiseen ongelmaan ja kaikkiista parrhain on vaihtaa koko siitin uuteen.
Ei tarvi vanhaa karvatolloa enää nyppiä ja pahat hajut lähtee kertaheitolla.
Uutta kehiin!- .....
Kuulostaa aika brutaalilta tuo siittimen vaihto.
- -
..... kirjoitti:
Kuulostaa aika brutaalilta tuo siittimen vaihto.
miten muut ovat saaneet hiukset irti, vakavasti puhuen?
- Lähti
- kirjoitti:
miten muut ovat saaneet hiukset irti, vakavasti puhuen?
vanhalla käytöstä poistuvalla tukevalla kammalla. Haarukka voisi myös tepsiä
- .
Lähti kirjoitti:
vanhalla käytöstä poistuvalla tukevalla kammalla. Haarukka voisi myös tepsiä
sitä pyörivää osaa, jonka akselin ympärille takertuu hiuksia, jota on vaikea saada irti.
- jeki
Näkönen on IMURIN SIITIN en ole koskaan nähnyt moista vempelettä suuttimia kylläkin tarkoitat varmaan suutinta ET SIITINTÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911062
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434