Mul ei nyt kunto ole lähellekkään mitä vaaditaan erikoisrajajääkäriksi, mutta olisi sellanen 2 vuotta aikaa ennenkuin meen edes inttiin. Kutsunnat on tässä kuussa, niin kannattaako mun edes mainita, että haluan erikoisrajajääkäriksi, halua ja motivaatiota löytyy yllinkyllin!
Sit vielä imhetyttää, kun olin lääkärissä kauan sitten, niin se lääkäri otti ne mun paperit ja sano, että ne lähetetään eteenpäin. Mutta kaveri sano, että ne paperit pitää olla siellä kutsunnoissa mukana!
Erikoisrajajääkäriksi?
1
1072
Vastaukset
- Eipmittään
Sinne pitää hakea erikseen, mutta kutsunnoissa voi hyvin ilmoittaa että on kiinnostusta ja motivaatiota sinne niin antaa tietenkin lisäinfoa. Jos sulla on kaks vuotta aikaa armeijaan ja kunto ei ole lähelläkään sitä vaadittavaa niin kannattaa aloittaa se kuntoilu ihan hetimiten tai alkaa tulla pikkaisen kiirus... Aloita vaikka joku itsepuolustuslaji ja siinä ohessa lenkkeily niin kuntos nousee varmasti riittävälle tasolle! Itelle se teki ihmeitä :) Parani Cooperin testin tulos semmoine 500metriä puolentoista vuoden säännöllisen lenkkeilyn ja itsepuolustuslajin harrastuksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719