Auttakaa mua.

Mrs.P

Haluaisin vain asiallisia vastauksia kun kysyn ehkä samaa kuin moni muukin täällä mutta... Lähes koko ikäni olen tietänyt,tuntenut tämän ihmisen. Muutaman vuoden mua vanhemman, kiltin ja komean ja kuitenkin niin vieraan,,,ja olen niin niin rakastunut häneen. Vuosiin hän on ollut ainoa unelmani, ainoa mies jonka kanssa haluaisin olla mutta... hän asuu kaukana, liian kaukana, kilometreissä ja henkisestikin... en vain osaa lakkaa toivomasta ja ajattelemasta...siis kertokaa miten saisin lähestyttyä häntä muuten?Ajatuksin,loitsuin jotka voisivat auttaa häntä ajattelemaan minua? Jotain toimivaa...

6

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Laita spostiosoite,avaa vaikka väliaikainen,niin laitan tulemaan. En laita sitä kaikkien nähtäväksi,menettävät tehon,jos liian moni tietää ja moni käyttäisi väärin... Ja sinäkin saat vain sellaisen,joka on "kertakäyttöinen",käytä sitä siis harkiten...

      • Mrs.P

        En taida tehä nii, uskon et kyl täält joltain löytyy jokin sellainen konsti et sen voi kirjottaa tänne!!


      • MM
        Mrs.P kirjoitti:

        En taida tehä nii, uskon et kyl täält joltain löytyy jokin sellainen konsti et sen voi kirjottaa tänne!!

        Toiveesi miehen suhteen ovat niin kovat, ettet sen vuoksi lakkaa ajattelemasta häntä! Kannattaa hankkia oikeasti elämä, maailma on täynnä miehiä ja naisia. Olet rakastunut täyttymättömien toiveiden vuoksi, mikä ei vastaa tosiasioita vaan kuvitelmia. Kannattaa katsella maailmaa avoimin mielin, eikä alkaa mitään mustan magian keinoja käyttämään saadakseen väkisin toisen huomion.


      • Mrs.P
        MM kirjoitti:

        Toiveesi miehen suhteen ovat niin kovat, ettet sen vuoksi lakkaa ajattelemasta häntä! Kannattaa hankkia oikeasti elämä, maailma on täynnä miehiä ja naisia. Olet rakastunut täyttymättömien toiveiden vuoksi, mikä ei vastaa tosiasioita vaan kuvitelmia. Kannattaa katsella maailmaa avoimin mielin, eikä alkaa mitään mustan magian keinoja käyttämään saadakseen väkisin toisen huomion.

        luuletko oikeesti että olisin tänne kirjoittanut avunpyyntöä jos selviytyisintästä omin avuin ihan noin vaan? ja luuletko tosiaan etten olisi "katsellut ympärilleni" muita miehiä? tietysti olen mutta se on ihan turhaa... haluan vain Hänet!! ja kun susta ei sit tunnu olevan mitään apua (todennäköisesti kenellekään) ni älä vaivaa mua enää vaa häviä !!!!


    • Servilia

      Ihanaa, että olet rakastunut ja kurjempaa, että hän ei ole. Vastasinkin jo yhteen samaa asiaa kysyvään viestiin, mutta halusin ihan vielä tähänkin kommentoida.

      Kuvittele mies, joka on läski, ruma, karvainen, räkänokkainen - tai kaikki ne ominaisuudet, mitä mieheltä et haluaisi. Sitten kuvittele, että rakastuisit häneen ymmärtämättä pätkääkään, miksi. Tuntisit pakonomaista rakkautta, mutta silti olisit varma, että jokin on vinossa. Et pystyisi edes ihastumaan muihin. Tuntisit fyysistä vastenmielisyyttä, mutta silti rakastaisit. Ennen pitkää kuihtuisit.

      En nyt yritä sanoa, että olisit ruma, enhän tiedä minkä näköinen ihminen olet ja mitä olet sisältä..

      Mutta mieti, että jos rakastamasi mies joutuisi samaan tilanteeseen. Haluaisitko, että hän olisi jumissa?

      Rakkauteen liittyvät loitsut ovat erittäin vaarallisia. Rakkauteen ei voi pakottaa, mutta sysäyksen voi antaa: Voisitko sen sijaan tehdä magiaa, joka ohjaisi hänet esimerkiksi näkemään unta sinusta, tai tuomaan polkunne samaan pisteeseen..?

      • Mrs.P

        No en mä mikääm missi/malli ole mutta kai silti ihan ookoo.... ja joo jos sä tai joku muu osaa auttaa nii kertokaa ihmeessä mikä loitsu tai muu auttais polkujamme kohtaamaan ja häntä näkemään unta minusta!!!!! alkuhan se sekin.....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe