Haluaisin vain asiallisia vastauksia kun kysyn ehkä samaa kuin moni muukin täällä mutta... Lähes koko ikäni olen tietänyt,tuntenut tämän ihmisen. Muutaman vuoden mua vanhemman, kiltin ja komean ja kuitenkin niin vieraan,,,ja olen niin niin rakastunut häneen. Vuosiin hän on ollut ainoa unelmani, ainoa mies jonka kanssa haluaisin olla mutta... hän asuu kaukana, liian kaukana, kilometreissä ja henkisestikin... en vain osaa lakkaa toivomasta ja ajattelemasta...siis kertokaa miten saisin lähestyttyä häntä muuten?Ajatuksin,loitsuin jotka voisivat auttaa häntä ajattelemaan minua? Jotain toimivaa...
Auttakaa mua.
6
469
Vastaukset
- ....
Laita spostiosoite,avaa vaikka väliaikainen,niin laitan tulemaan. En laita sitä kaikkien nähtäväksi,menettävät tehon,jos liian moni tietää ja moni käyttäisi väärin... Ja sinäkin saat vain sellaisen,joka on "kertakäyttöinen",käytä sitä siis harkiten...
- Mrs.P
En taida tehä nii, uskon et kyl täält joltain löytyy jokin sellainen konsti et sen voi kirjottaa tänne!!
- MM
Mrs.P kirjoitti:
En taida tehä nii, uskon et kyl täält joltain löytyy jokin sellainen konsti et sen voi kirjottaa tänne!!
Toiveesi miehen suhteen ovat niin kovat, ettet sen vuoksi lakkaa ajattelemasta häntä! Kannattaa hankkia oikeasti elämä, maailma on täynnä miehiä ja naisia. Olet rakastunut täyttymättömien toiveiden vuoksi, mikä ei vastaa tosiasioita vaan kuvitelmia. Kannattaa katsella maailmaa avoimin mielin, eikä alkaa mitään mustan magian keinoja käyttämään saadakseen väkisin toisen huomion.
- Mrs.P
MM kirjoitti:
Toiveesi miehen suhteen ovat niin kovat, ettet sen vuoksi lakkaa ajattelemasta häntä! Kannattaa hankkia oikeasti elämä, maailma on täynnä miehiä ja naisia. Olet rakastunut täyttymättömien toiveiden vuoksi, mikä ei vastaa tosiasioita vaan kuvitelmia. Kannattaa katsella maailmaa avoimin mielin, eikä alkaa mitään mustan magian keinoja käyttämään saadakseen väkisin toisen huomion.
luuletko oikeesti että olisin tänne kirjoittanut avunpyyntöä jos selviytyisintästä omin avuin ihan noin vaan? ja luuletko tosiaan etten olisi "katsellut ympärilleni" muita miehiä? tietysti olen mutta se on ihan turhaa... haluan vain Hänet!! ja kun susta ei sit tunnu olevan mitään apua (todennäköisesti kenellekään) ni älä vaivaa mua enää vaa häviä !!!!
- Servilia
Ihanaa, että olet rakastunut ja kurjempaa, että hän ei ole. Vastasinkin jo yhteen samaa asiaa kysyvään viestiin, mutta halusin ihan vielä tähänkin kommentoida.
Kuvittele mies, joka on läski, ruma, karvainen, räkänokkainen - tai kaikki ne ominaisuudet, mitä mieheltä et haluaisi. Sitten kuvittele, että rakastuisit häneen ymmärtämättä pätkääkään, miksi. Tuntisit pakonomaista rakkautta, mutta silti olisit varma, että jokin on vinossa. Et pystyisi edes ihastumaan muihin. Tuntisit fyysistä vastenmielisyyttä, mutta silti rakastaisit. Ennen pitkää kuihtuisit.
En nyt yritä sanoa, että olisit ruma, enhän tiedä minkä näköinen ihminen olet ja mitä olet sisältä..
Mutta mieti, että jos rakastamasi mies joutuisi samaan tilanteeseen. Haluaisitko, että hän olisi jumissa?
Rakkauteen liittyvät loitsut ovat erittäin vaarallisia. Rakkauteen ei voi pakottaa, mutta sysäyksen voi antaa: Voisitko sen sijaan tehdä magiaa, joka ohjaisi hänet esimerkiksi näkemään unta sinusta, tai tuomaan polkunne samaan pisteeseen..?- Mrs.P
No en mä mikääm missi/malli ole mutta kai silti ihan ookoo.... ja joo jos sä tai joku muu osaa auttaa nii kertokaa ihmeessä mikä loitsu tai muu auttais polkujamme kohtaamaan ja häntä näkemään unta minusta!!!!! alkuhan se sekin.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778