Tämä mukava pitkänomainen vehje on parikymmentä senttiä pitkä, ja sen toisessa päässä on karvoja. Toinen, suippo pää on = > sileä ja paljas; usein se kuitenkin on piilotettu eräänlaisen suojuksen sisään. Jos sen ottaa käteen, huomaa pian,
että se tuntuu miellyttävän kovalta ja tanakalta. Sen käytöstä nauttivat
molemmat sukupuolet. Päivät pitkät se retkottaa joutilaana, mutta silti sen edellytetään olevan
valmiina toimintaan minä hetkenä hyvänsä. Se saadaankin nopeasti käyttövalmiiksi,
useimmiten vapaasta tahdosta, mutta näin ei suinkaan silti aina käy. Se työnnetään kostuneeseen, lihaisaan aukkoon jossa sitä liikutellaan edestakaisin. Liikettä tehostaa koko ruumiin liike. Kun toimitus aikanaan on ohi ja se otetaan ulos, jälkeen jää kosteaa, valkeata limaa. Kun homma on ohi, se retkottaa
jälleen vapaasti valmiina toimintaan. Sen harrastaminen liittyy useimmilla ihmisillä
nukkumaan käyntiin ja heräämiseen. Eri yksilöiden innokkuudessa on valtavia
eroja muutamat eivät harrasta sitä koskaan, toiset taas jopa kaksi kolme kertaa päivässä.
Eli mikä se on?
(Sanon vastausken myöhemmin, että saatte miettiä;) )
Arvuuttelu:)
13
6630
Vastaukset
- mietikeliä
olisiko kysessä käkikello
- ( . ) ( . ) <--...
Ei oo oikee vastaus!
- mummo
... hippari!
- ( . ) ( . ) <--...
No melkeen mut ei oo....
Mummo: tarkoitatko penistä?!
vääträ vastaus!
- puuha pete
olisko suojuoksu kyseessä siinä kuulu aikamoinen litinä juostessa
- ( . ) ( . ) <--...
....eih!
- ( . ) ( . ) <--...
Hammasharja!...ja HYI JOS AJATTELIT JOTAIN MUUTA!
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) - -x-
( . ) ( . ) <--... kirjoitti:
Hammasharja!...ja HYI JOS AJATTELIT JOTAIN MUUTA!
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)Mietityttäävään miten hammas harjaa voi harrastaa????????!!!!!! En mä kyllä mitään hammasharjoja harrasta....
- _x_
-x- kirjoitti:
Mietityttäävään miten hammas harjaa voi harrastaa????????!!!!!! En mä kyllä mitään hammasharjoja harrasta....
Tämä vitsi on vain huono kopio, tai muunnelma vanhasta kompakysymyksestä, joka kuuluu:
- päivät maata rötköttää, yöllä pannaan reikään,
mikä se on?
johon oikea vastaus kuuluu:
- oven haka (ramppi).
hah-haa! - Minä
_x_ kirjoitti:
Tämä vitsi on vain huono kopio, tai muunnelma vanhasta kompakysymyksestä, joka kuuluu:
mikä se on?
- oven haka (ramppi).
hah-haa!No eipä ollut vanha juttu, ei ollenkaan. Huhhuh...
- tuulisena yönä
_x_ kirjoitti:
mikä se on?
- oven haka (ramppi).
hah-haa!50-luvulla loru kuului näin: Päivät roikkua rolkottaa, öisin reijässä solkottaa.
- tietävä
...kulli!
- mie vaa
nii eöikkä se millä miehet ajattelee jos ajattlee ees millää.. tai omistaa ees sitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu766056Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275647Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213158- 1832684
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2742614- 222276
- 1041629
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3861519- 751374
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171246