Minulla on 2 gerbiiliä heillä on juoksupyörä ( mutta juoksupyörässä ei ole pinnoja jonka väliin häntä voisi joutua)
Joten saanko jätttää juoksypyörän häkkiin ?? sitten minulla on muovinen hamsterimökki , saako sen jättää häkkiin ? Mutta jos ei saa niin sitten heillä ei ole mitään paikkaa minkä sisään mennä koska gerbiilini haluavat aina nukkua jossakin kolossa ( mökissä )
Sitten minulla on heille muoviset tikkaat saako ne jättää häkkiin ? VASTAUKSIA KIITOS!
MMorroookaikki
jjÖÖNNSS
1
174
Vastaukset
- Pakka
Juoksupyörästä ei tietoa, mutta ota muovijutut pois. Ja eläinkaupoissa myydään kaikenlaista gerbiileille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1209865- 1029738
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä348521- 217901
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776284Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585478Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?104922Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304762- 404415
- 384413