Miten aloittaa koiran kouluttaminen haukkumaan linnun puuhun? Onko hyviä linkkejä? Minulla ei ole metsästys koiraa joten palveluskoiraa koittaisin opettamaan tähän. Koira nyt 5kk. Jossain vaiheessa varmaan siirto saksanseisojaan mutta seisovaa koiraa ei kyllä taida pk rodusta saa....
Vastaukset 4
- sama...
...miten koulutat. Haukkuvaa lintukoiraa et siitä kuitenkaan todennäköisesti saa. Ihmetyttää etkö 4kk sitten koiraa ottaessasi tiennyt, että aiot metsästää sen kanssa?
- xyxx
ei siitä metsästyskoiraa saa eikä ollut ykkös tarkoituskaan mutta kaikkea voi varmaan kokeilla :) Täytyy varmaan googletta miten tällästä lähtee opettaa, ajattelin vaan jos jollain olisi nopeesti heittää jotain linkkejä. Saaliin tuominen ei liene ongelma mutta sen saaliin löytäminen...
- pkcollie
xyxx kirjoitti:
ei siitä metsästyskoiraa saa eikä ollut ykkös tarkoituskaan mutta kaikkea voi varmaan kokeilla :) Täytyy varmaan googletta miten tällästä lähtee opettaa, ajattelin vaan jos jollain olisi nopeesti heittää jotain linkkejä. Saaliin tuominen ei liene ongelma mutta sen saaliin löytäminen...
meillä oli aikoinaan pk-collie joka oli metsällä mukana...ei siitä seisovaa koiraa saanut mutta hyvin se haistoi linnut ja toimi ns. karkottavana...ja nouti linnut,kyyhkyt,teeret kuin sorsatkin todella hienosti. "meitä on moneen lähtöön...." :)
- Korpi-Jaakko
Oma koira seisoo linnut, jänöt, hirvet... ja haukulla merkkaa puussa istuvan linnun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.108888En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo93645Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520