vanhoja puisia kaikki niin ja keinuhevonen ruskea ( karva? vai kangas. ) .missä ja ketä kiinnostas? myös 2kpl ruskeaa 40luvun (keittiö/sali )tuolia jossa ´kangasistuin.myös joitain arabian astioita,kulho,kannu ja kuppeja.
pirttipöytä,keinutuoli,tuoli.kamerajalusta,ja rukki
13
802
Vastaukset
- 15vkerääjä
Millainen kannu ja minkä ikäinen (kato leimalista) ja mikä kunto? Mulle kelpais vähän rikkikin. Entä kupit: ikä, kunto, Kiitos!
- seenari
kannu on iso kai vesi kannu valkoinen pohjassa on arabia 83 R TAI B se ei ole leima vaan on pohjaan painettu kai teko vaiheessa. kannun pohjareunassa pieni muru lohjennut . punakukkaista kaksi kahvikuppia piipuleima ei vateja lopuissa kruunu leima tai pelkkä arabia .kupit ehyitä 3vihteää ehkä teema, ja keltainen ja ruskeapilkullinen ne kai- 60lukua. ja yks punainen maisema kuppi.
- 15vkerääjä
seenari kirjoitti:
kannu on iso kai vesi kannu valkoinen pohjassa on arabia 83 R TAI B se ei ole leima vaan on pohjaan painettu kai teko vaiheessa. kannun pohjareunassa pieni muru lohjennut . punakukkaista kaksi kahvikuppia piipuleima ei vateja lopuissa kruunu leima tai pelkkä arabia .kupit ehyitä 3vihteää ehkä teema, ja keltainen ja ruskeapilkullinen ne kai- 60lukua. ja yks punainen maisema kuppi.
Mua kiinnostaa kannu ja kupit (kupeista ne piippuleimalliset ja pikkukruunuleimalliset, ei uusia)
Niin, että pyydätkö näistä miotään? - seenari
15vkerääjä kirjoitti:
Mua kiinnostaa kannu ja kupit (kupeista ne piippuleimalliset ja pikkukruunuleimalliset, ei uusia)
Niin, että pyydätkö näistä miotään? - ihmettelevä 15vkerää
15vkerääjä kirjoitti:
Niin, että pyydätkö näistä miotään?Sain vastaukseksi ihmeellisen englanninkielisen viestin, eikä sitten kuulunutkaan mitään. ??????????
- SEENARI
ihmettelevä 15vkerää kirjoitti:
Sain vastaukseksi ihmeellisen englanninkielisen viestin, eikä sitten kuulunutkaan mitään. ??????????
KYLLÄ SE ON TOIMINUT. KOKEILKAA UUDELLEEN TAI LAITTAKAA OMA SÄH.POSTI OSOITE. T. SEENARI
- 15vkerääjä
SEENARI kirjoitti:
KYLLÄ SE ON TOIMINUT. KOKEILKAA UUDELLEEN TAI LAITTAKAA OMA SÄH.POSTI OSOITE. T. SEENARI
Viestiä sinulle ja sain samanlaisen englanninkielisen viestin, josta en ymmärrä juuri sannakaan. Mitä ihmettä tämä on...???
- seenari
15vkerääjä kirjoitti:
Viestiä sinulle ja sain samanlaisen englanninkielisen viestin, josta en ymmärrä juuri sannakaan. Mitä ihmettä tämä on...???
siinä osoitteen kirjoittamisessa on teillä väärin , käytittekö pieniäkirjaimia ,ei isoja. tämä toinen kyselijä laittoi postia ja tuli perille.
- 15vkerääjä
seenari kirjoitti:
siinä osoitteen kirjoittamisessa on teillä väärin , käytittekö pieniäkirjaimia ,ei isoja. tämä toinen kyselijä laittoi postia ja tuli perille.
Korjasin osoitteen jossa mulla oli kaksi a:ta. Laitoin viestiä sulle ja sain taas sen viestin. Nyt äsken kokeilin laittaa sulle viestiä minun äitini postin kautta. Toivottavasti meni perille.
- seenari
15vkerääjä kirjoitti:
Korjasin osoitteen jossa mulla oli kaksi a:ta. Laitoin viestiä sulle ja sain taas sen viestin. Nyt äsken kokeilin laittaa sulle viestiä minun äitini postin kautta. Toivottavasti meni perille.
siis.ilman välilyöntejä . [email protected]
- P_H
Voisi kiinnostaa... Kerrotko lisää?
- SEENARI
HEI MINULLA KUVA JOS LAITAT SÄHKÖP.OSOITTEESI .
- mh
Löytyykö vielä? [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670