Onko samanlaiseen paska elämään juuttuneita kuin minä.. Vanhemmat hitlereitä joka asiaan puututaan, siis ei vittu, kaverille jo sanoin että kuula kallossa jos en kolmekymppisenä täältä pois pääse. Kaksi vuotta aikaa (vielä). Välillä miettinyt pitäisikö tehdä rikos että pääsisi istumaan? Viha patoutuu koko ajan sisälle, koska se mahtaa purkautua lopullisesti? Nuoruuteni on jo mielestäni mennyt pilalle.. Nykyään en muuta tee kuin nukun tai katson leffoja.. Siis vapaa ajalla, onhan minulla työpaikka ja ihan sillee kohtuu liksa duunari tasolla ja tämähän onkin kaiken huippu: Saan viikkorahaa OMASTA PALKASTANI!!!
Vanhemmat elää elämäsi!
3
375
Vastaukset
- ossi.kk
niin kyllä on oikeus periä sinulta vuokraa ja jos syöt niiden ruokia myös siitä maksat.Muuta pois kotoa niin homma on selvä.Vai meinaatko jotta vanhempien pitäisi elättää aikamies pojan.Ei todellakaan suomen lain mukaan ja linnaan todellakin joudut joss apari hinuria pistää sinua anukseen seuraavat 10 vuotta jos tapat vanhempasi sillä harkittu murha kyseessä kun tänne ilmoittelit.Ip on jo tallella.
- ..
Ei mulla mitään vuokran pyyntöjä vastaan ole asun kotona, mutta en omasta tahdostani! Olen yrittänyt päästä täältä pois, mutta kyllä nuo fuhrerit osaavat näköjään hoitaa asiansa.. Ja mihin olen kirjoittanut että vanhempien pitäisi minua elättää?? Vitun idiootti lue tarkemmin!
- tpi
Jos olet >18 v ja töissä, niin mikä hitto muka estää kotoa muuttamisen?
Katsot asunnon valmiiksi, teet vuokrasopimuksen, ja sitten vain sanot kotona "Seo moro ny!".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802100- 1751781
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701642Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1041435Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241433- 1031117
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1601069Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771053Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228876Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56850