On avattu adressi, jonka tavoitteena on päästä eroon nykyisestä RoPS:n johdosta, Kiistalasta ja heidän toimintatavoistaan. Käykää allekirjoittamassa osoitteessa http://www.adressit.com/rops
RoPS: Johto ulos!
3
575
Vastaukset
- ihan okei
On noi kyl hirveen jengin saanut kasaan :D Ei mitään tajua lajista tuolla joukkuejohdolla
- Eteenpäin sanon minä
Ei koske minnuu eikä Rops ole kannattamani joukkue niin en allekirjoita (ainakaan vielä), mutta kai nyt jotain on tehtävä kun ei pärjätä. Sitä en tiedä, että kuka Ropsin niinsanottu pääpomo on eli mitä valtaa Esim.Kiistalalla on voidaanko häntä vain noin vain erottaa eillei joku osta seuraa.
Lapin perinteikästä derbyä ei enää ole kun Tornio tippui, mutta ei heitetä kirvestä kaivoon tai no kirveen voi heittää jos se molempien tuskaa lievittää, mutta ei jäädä suremaan tippumista vaan noustaan takaisin sinne ykköseen. Halmkrona ja Kotiranta onvat tehneet ihan hyvää työtä, jonka lopullisesti pilasivat.
JA TP-47 pitäkää siitä Missestä kiinni se on vielä arvokas pelaaja kakkosessa!!! Uskokaa tämä! en sano huvikseni.- Eteenpäin sanon minä
Jonka lopullisesti pilasivat TUOMARIT PITI SANOA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235568Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714