On avattu adressi, jonka tavoitteena on päästä eroon nykyisestä RoPS:n johdosta, Kiistalasta ja heidän toimintatavoistaan. Käykää allekirjoittamassa osoitteessa http://www.adressit.com/rops
RoPS: Johto ulos!
3
588
Vastaukset
- ihan okei
On noi kyl hirveen jengin saanut kasaan :D Ei mitään tajua lajista tuolla joukkuejohdolla
- Eteenpäin sanon minä
Ei koske minnuu eikä Rops ole kannattamani joukkue niin en allekirjoita (ainakaan vielä), mutta kai nyt jotain on tehtävä kun ei pärjätä. Sitä en tiedä, että kuka Ropsin niinsanottu pääpomo on eli mitä valtaa Esim.Kiistalalla on voidaanko häntä vain noin vain erottaa eillei joku osta seuraa.
Lapin perinteikästä derbyä ei enää ole kun Tornio tippui, mutta ei heitetä kirvestä kaivoon tai no kirveen voi heittää jos se molempien tuskaa lievittää, mutta ei jäädä suremaan tippumista vaan noustaan takaisin sinne ykköseen. Halmkrona ja Kotiranta onvat tehneet ihan hyvää työtä, jonka lopullisesti pilasivat.
JA TP-47 pitäkää siitä Missestä kiinni se on vielä arvokas pelaaja kakkosessa!!! Uskokaa tämä! en sano huvikseni.- Eteenpäin sanon minä
Jonka lopullisesti pilasivat TUOMARIT PITI SANOA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797