LIPPU.FI = KASA PASKAA

vttu mitä pelleilyä

Taas kerran mikään ei toimi. Niitten sivut ei edes aukea surkeaa surkeaa surkeaa, näinkö trokarit taas kerran on vienyt kaikki liput.

32

6026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vtuuntunut

      Lippu.fi ei toimi, joten lopettakaa koko palvelu ja arpokaa liput keikalle. Sama tulos.

      • Allikkina

        Mitä hittoa, itse jonotin reilun tunnin lippuja. Ostin 2kpl istumaan. Jo viiden minuutin jälkeen kenttäpaikat oli myyty loppuun (olin jonossa 11.). Kun pääsin kotiin palelemasta, kävin netissä katsomassa, lippu.fin sivuilla. Kello oli 9:50. Ja siellä oli vielä vaikka kuinka ja paljon lippuja saatavilla. Nyt 10 min sitten oli jäljellä vain muutama kenttäpaikka ja niitä 30e istumapaikkoja. Mulla ei ainakaan ollut mitään ongelmia päästä sisään. Hyvin toimi palvelu!


      • Möhkönä!
        Allikkina kirjoitti:

        Mitä hittoa, itse jonotin reilun tunnin lippuja. Ostin 2kpl istumaan. Jo viiden minuutin jälkeen kenttäpaikat oli myyty loppuun (olin jonossa 11.). Kun pääsin kotiin palelemasta, kävin netissä katsomassa, lippu.fin sivuilla. Kello oli 9:50. Ja siellä oli vielä vaikka kuinka ja paljon lippuja saatavilla. Nyt 10 min sitten oli jäljellä vain muutama kenttäpaikka ja niitä 30e istumapaikkoja. Mulla ei ainakaan ollut mitään ongelmia päästä sisään. Hyvin toimi palvelu!

        Vieläkin siellä on muutama lippu myymättä. Teillä taitaa todella olla mopokone, jos ei läpi pääse.


      • dgbdg
        Möhkönä! kirjoitti:

        Vieläkin siellä on muutama lippu myymättä. Teillä taitaa todella olla mopokone, jos ei läpi pääse.

        perkele kiiinni kun palvelun paska ei toimi niin ei toimi, pässi


      • ihme riehuntaa
        dgbdg kirjoitti:

        perkele kiiinni kun palvelun paska ei toimi niin ei toimi, pässi

        Ja edelleen siellä on lippuja saatavilla....


      • kaikki toimii moitteettomasti
        dgbdg kirjoitti:

        perkele kiiinni kun palvelun paska ei toimi niin ei toimi, pässi

        Ehkä sinä et ansaitsekkaan niitä lippuja, pese suusi saippualla.....


      • BADBBBDBD
        kaikki toimii moitteettomasti kirjoitti:

        Ehkä sinä et ansaitsekkaan niitä lippuja, pese suusi saippualla.....

        saa vaan lippunsa tuolta ja kuinka ollakkaan hetken päästä ne onkin huutonetissä, ja ne jotka haluis keikalle oikeesti JÄÄVÄT ILMAN PERKELE


      • Toivoa tosiaankin vielä on
        BADBBBDBD kirjoitti:

        saa vaan lippunsa tuolta ja kuinka ollakkaan hetken päästä ne onkin huutonetissä, ja ne jotka haluis keikalle oikeesti JÄÄVÄT ILMAN PERKELE

        No en mäkään sitä hyväksy. Vitutti itteäni viimekesänä, kun Metallican konserttiin ei sit saanut mistään lippuja ja periaatteeni on, etten ruoki trokausta. Itse ostinkin vain kaksi lippua. Joten mua on turha moisesta syyttää. Kerrottakoon tässä, että ainakin Saksassa viimekesänä lippurtokareiden piti myydä lippujaan puoleen hintaan Olympiastadionin porteilla, sillä ne eivät olleet menneet kaupaksi heidän suunnittelemalla tavalla, eli sinne vaan porteille kärkkymään hyvissä ajoin! Varmasti lippuja vielä löytyy.


    • TLO

      Maailman paras lipunostopaikka! Perkele!!!!!!!!!!

    • Sinä Myös

      Ei mitään säännssiä päästä läpi. Puhelin pistää linjat poikki, netti heittää takasin alkusivulle.

      Hieno systeemi....

      • %%¤¤&&%

        saa sitten niiltäkin niitä lippuja kesällä kun toi lippupiste ei pysty vieläkään hoitaa hommaansa, mutta saatanana hienot punasiet verhot on laitettu toho näytölle vilkkumaan öhö-öhö


      • Hermot suli

        Takakaarteeseen sain äsken paikat. Kenttä oli loppuun VARATTU. Muille paremmille istumpaikoille tarjosi ainoastaan 1 kpl lippuja.


      • jepulistajeetä
        Hermot suli kirjoitti:

        Takakaarteeseen sain äsken paikat. Kenttä oli loppuun VARATTU. Muille paremmille istumpaikoille tarjosi ainoastaan 1 kpl lippuja.

        Tää sai liput miltei heti nettiin päästyään, vierekkäiset istumakatsomopaikat..ikionnellinen:)


      • en osta enää periaatteesta
        jepulistajeetä kirjoitti:

        Tää sai liput miltei heti nettiin päästyään, vierekkäiset istumakatsomopaikat..ikionnellinen:)

        Milloin tuo lippu.fi olisi muka toiminut :( Nim. ysistä asti konettä rämpyttänyt.


      • ll
        jepulistajeetä kirjoitti:

        Tää sai liput miltei heti nettiin päästyään, vierekkäiset istumakatsomopaikat..ikionnellinen:)

        Sain kans heti ysin jälkee netist liput 90€:n paikoille


      • sarimem
        ll kirjoitti:

        Sain kans heti ysin jälkee netist liput 90€:n paikoille

        Valitsin netistä paikan tuonne 150 e:n katsomoon. Sitten kun olin jo maksanut "hätäpäissäni" lipun, niin huomasin, että pertana; mulle myytiin 150 e:n lippu 30 e:n katsomoon. Laitoinpa äkkiä tiedustelua Lippu.fi-sähköpostiin, mistä moinen rahastus. Saapa nähdä, kenelle vastuu sysätään tai tuleeko viestiin edes vastausta...Tuo on kökkö homma, kun ei pääse etukäteen katsomaan, mihin systeemi paikkaa tarjoaa!


      • sarimem
        sarimem kirjoitti:

        Valitsin netistä paikan tuonne 150 e:n katsomoon. Sitten kun olin jo maksanut "hätäpäissäni" lipun, niin huomasin, että pertana; mulle myytiin 150 e:n lippu 30 e:n katsomoon. Laitoinpa äkkiä tiedustelua Lippu.fi-sähköpostiin, mistä moinen rahastus. Saapa nähdä, kenelle vastuu sysätään tai tuleeko viestiin edes vastausta...Tuo on kökkö homma, kun ei pääse etukäteen katsomaan, mihin systeemi paikkaa tarjoaa!

        Voi kiessus, mikä härdelli! Tuossa tilausvahvistuksessa EI siis näy, mihin katsomon lohkoon olet lippusi saanut, ainoastaan rivi ja paikkanumero!!! Soitin Lippupisteeseen ja siellä tsekattiin homma ja palvelu oli mitä ystävällisintä, iso kiitos sinne!!! Joten peritty hinta ja paikka (= tornin edessä oleva B-katsomo) vastasivat kuitenkin loppujen lopulta toisiaan. Nyt vaan sitten noin vuoden "kituminen" ennekuin pääsee fanittamaan pitkään odotettua konserttia (v. 1997 konserttiin en onnistunut saamaan tikettiä).


      • HartsaZzZ
        sarimem kirjoitti:

        Voi kiessus, mikä härdelli! Tuossa tilausvahvistuksessa EI siis näy, mihin katsomon lohkoon olet lippusi saanut, ainoastaan rivi ja paikkanumero!!! Soitin Lippupisteeseen ja siellä tsekattiin homma ja palvelu oli mitä ystävällisintä, iso kiitos sinne!!! Joten peritty hinta ja paikka (= tornin edessä oleva B-katsomo) vastasivat kuitenkin loppujen lopulta toisiaan. Nyt vaan sitten noin vuoden "kituminen" ennekuin pääsee fanittamaan pitkään odotettua konserttia (v. 1997 konserttiin en onnistunut saamaan tikettiä).

        Netissä mulla ainakin toimi hyvin. 8:59 pääsin jonottamaan -> Meni n.1min jonossa -> Varasin 2 kenttälippua -> maksoin nettipankissa -> klo 9:11 varmistus sähköpostissa lippujen ostosta.


    • U2= ehkä maailman yliarvostetuin bändi.

      TOIMI ihan hyvin. Viis minuuttia jonottelin. Ensin yritin ostaa neljää kenttäpaikkaa, mut niiden ostaminen tökki hieman, joten hankin 2 paikkaa istumakatsomoon. Nyt vaan miettimään, että kiinnostaako yhtään lähteä itse keikalle, vai laitanko liput myyntiin.

      • Oikeudenmukaisuus kunniaan

        Edellistä viestiä hieman ihmettelen; jos pitää bändiä maailman yliarvostetuimpana, miksi ihmeessä vaivaantua ostamaan lippuja. Vinkki: etsi kaveripiiristäsi joku liputon, joka oikeasti arvostaa keikalle pääsyä ja myy liput hänelle suoraan ilman turhia hinnanhuudatuksia!


      • Liput myytiin jo lauantaina
        Oikeudenmukaisuus kunniaan kirjoitti:

        Edellistä viestiä hieman ihmettelen; jos pitää bändiä maailman yliarvostetuimpana, miksi ihmeessä vaivaantua ostamaan lippuja. Vinkki: etsi kaveripiiristäsi joku liputon, joka oikeasti arvostaa keikalle pääsyä ja myy liput hänelle suoraan ilman turhia hinnanhuudatuksia!

        - lauantaina oli lippupiste jo myynyt lippuja???

        http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=8135&cat=1&mw=u2 lippupiste


      • JJ
        Liput myytiin jo lauantaina kirjoitti:

        - lauantaina oli lippupiste jo myynyt lippuja???

        http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=8135&cat=1&mw=u2 lippupiste

        asiaa olenkin päässäni ja parin frendin kanssa pyöritellyt. viikonloppuna löytyi viestiketju, jossa linkki juuri u2:n lipunmyyntiin - ja muutamat henkilöt totesivat lippuja saaneensa.

        vaikea sanoa miten keskustelujen kellonajat stemmaavat suomen aikaan, mutta toisaalta vaikuttas siltä et jonkin aikaa on ollut lipunosto mahdollinen

        http://u2.interference.com/f304/horsens-helsinki-and-vienna-pre-sale-201925-5.html

        mut hankala aihe tää u2:n keikan lipunmyynti on, kun moni on pettynyt ja toisaalta jengi myy "ylimääräistä" netissä. itse on helppo tietysti suhtautua suht objektiivisesti, kun sain liput jo ennakkomyynnistä.

        ja kait lippupistekin parhaansa mukaan on homman hoitanut. ilman lippuja jääneet on pettyneitä ymmärrettävästi, etenkin kun yksittäiset henkilöt myy useita lippuja pois. tästä ei voi sälyttää vastuuta lippu.fi:lle. ja yritykset vie osansa. ja eihän u2.comin liittymisessäkään ole mitään "apinasuodatinta". saat koodin presaleen, joten uskoisin, että on jonkin verran kaveriporukoita, jotka on kimpassa liittyneet. esim. kahden henkilön kuuden kympin satsaus takas kahdeksan lippua. aika hyvä kate tän hetken huuto-hinnoilla. onko se sitten eettisesti oikein ja tekisinkö itse. ei ja en.

        mä liityin pelko takapuolessa jäseneksi, jotta varmasti saisi lipun. broidin kans maksettiin kimppaan jäsenyys. ja sovittiin et molemmat sai antaa yhden lipun ystävälleen. vaan olisko reilua et lippukiintiö olis esim. 2 lippua/asiakas.


      • hhhhhaahhhh
        JJ kirjoitti:

        asiaa olenkin päässäni ja parin frendin kanssa pyöritellyt. viikonloppuna löytyi viestiketju, jossa linkki juuri u2:n lipunmyyntiin - ja muutamat henkilöt totesivat lippuja saaneensa.

        vaikea sanoa miten keskustelujen kellonajat stemmaavat suomen aikaan, mutta toisaalta vaikuttas siltä et jonkin aikaa on ollut lipunosto mahdollinen

        http://u2.interference.com/f304/horsens-helsinki-and-vienna-pre-sale-201925-5.html

        mut hankala aihe tää u2:n keikan lipunmyynti on, kun moni on pettynyt ja toisaalta jengi myy "ylimääräistä" netissä. itse on helppo tietysti suhtautua suht objektiivisesti, kun sain liput jo ennakkomyynnistä.

        ja kait lippupistekin parhaansa mukaan on homman hoitanut. ilman lippuja jääneet on pettyneitä ymmärrettävästi, etenkin kun yksittäiset henkilöt myy useita lippuja pois. tästä ei voi sälyttää vastuuta lippu.fi:lle. ja yritykset vie osansa. ja eihän u2.comin liittymisessäkään ole mitään "apinasuodatinta". saat koodin presaleen, joten uskoisin, että on jonkin verran kaveriporukoita, jotka on kimpassa liittyneet. esim. kahden henkilön kuuden kympin satsaus takas kahdeksan lippua. aika hyvä kate tän hetken huuto-hinnoilla. onko se sitten eettisesti oikein ja tekisinkö itse. ei ja en.

        mä liityin pelko takapuolessa jäseneksi, jotta varmasti saisi lipun. broidin kans maksettiin kimppaan jäsenyys. ja sovittiin et molemmat sai antaa yhden lipun ystävälleen. vaan olisko reilua et lippukiintiö olis esim. 2 lippua/asiakas.

        Normaalia kaupankäyntiä: ostetaan ja myydään


    • Anonyymi

      Tilasin liput ja maksoin ne. Ärrältä piti hakea, eipä ollut... Soittelin lippu.fi - tuloksetta - eivät vastaa. Laitoin viestiä asiakaspalveluun, ei vastausta... Rahat veivät.

      • Anonyymi

        Tämä ketju koski 12 vuotta sitten ollutta keikkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketju koski 12 vuotta sitten ollutta keikkaa...

        Ja yhä yhtä ajankohtaista!


    • Anonyymi

      Jos lippuihin tulee virhe sen korjaaminen on mahdotonta koska asiakaspalvelu ei vastaa. Vältän itse loppuun asti ko puljun käyttöä..

    • Anonyymi

      Täysin paska firma mikään ei toimi saatana.

    • Anonyymi

      Aivan paska firma. Vievät lippurahat vaikka itse peruvat ja tekee palautus pyynnön. Miten on mahdollista että tällainen firma saa toimia Suomessa! Ei toimivaa asiakaspalvelua.

    • Anonyymi

      Nyt viimeinen kerta tuolta lippuja, ei millään kiinni ketään kun pitäisi muutoksia.
      Tietty kannattaa jonotuttaa puhelimessa asiakaspalveluun, tuo kun on maksullista niin miksi vaivautua vastaamaan.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, uskomattoman huonosti hoitavat kaiken.

    • Anonyymi

      Lippu.fi myy olemattomia lippuja ja jonotuttaa virtuaalijonossa, jonka jälkeen ei sittenkään lippua saa ostettua. Lopulta saattaa onnistua, mutta maksutapahtuma ja tietojen täyttäminen on tehtävä 5 minuutin sisällä. Aika moni saattaa epäonnistua.

      Umpisurkea palvelu näin vuonna 2023 ja ei osaa edes päivittää lipputilannetta reaaliajassa. Parempi olisi, että asiakas saisi varattua lippunsa ja suorittaa maksunsa tiettynä päivänä. Kaikki liput, jotka jäivät maksamatta palautuisivat uudelleen myyntiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe