Matematiikan tukiopetusta

Matikkaopettaja

Hei, tarjoan matematiikan (myös kemia ja fysiikka) tukiopetusta ala-, yläasteen ja lukion oppilaille pääkaupunkiseudulla (myös korkeakoululaisille). Minulla on pitkä kokemus matematiikan tukiopetuksesta ja luonteeltani olen kannustava ja luotettava. Matematiikasta minulla on tutkinto Helsingin yliopistosta (FM). Myös ruotsiksi ja englanniksi.

t. Henri
p. 0451208668

3

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhempi JK

Onko mahdollista saada pidempiaikaisen opetussuhteen kun lapsellani on vaikeuksia pitkä matematiikan kanssa?

• Matikkaopettaja

Hei, kyllä sopii. Opetus voidaan sopia ihan tilanteenne mukaan.

• amkkkkk

Hei, elikkä tilanne olisi sellainen, että olen pyrkimässä ammattikorkeakouluun tekniikan ja liikenteen alan puolelle. Pohjalla toisen asteen tutkinto, josta aikaa on muutama vuosi.
      Apua tarvisin siis pääsykoe matematiikaa, ehkä kemiaan ja fysikkaankin, miltäs kuulostaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      97
      4337
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      44
      4284
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      142
      4178
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2904
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2292
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2174
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2088
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1749
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1350
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1165
    Aihe