Mitä tarkoittaa yllä mainittu tuomio?
40 pv vankeutta / 2 v ehdollista vankeutta
11
1757
Vastaukset
- ..........
Jos tuomiossa lukee, että 40 päivää vankeutta, niin sitä lähdetään linnaan istumaan. Jos istumaan ei lähdetä, niin tuomiossa lukee, vankeutta niin ja niin paljon. Vankeus on ehdollinen, niin ja niin pitkin koetusajoin.
- Mikolaisen veli
Siis käsitin, että tuomio olisi käsitin ehdollista vankeutta, mutta mitä tarkoitti tuomarin sanoma rangaistus 40 päivää vankeutta...
- tämä menee
40 päivää vankeutta ehdollisena kahden vuoden koeajalla? Suomessa ei jaeta yhdistelmävankeuksia, siten että osa vankeustuomiosta olisi ehdollinen ja osa ei.
Mistä rötöksestä tuomio tuli? Siitä voisi päätellä tuomion määrää. - Mikolaisen veli
tämä menee kirjoitti:
40 päivää vankeutta ehdollisena kahden vuoden koeajalla? Suomessa ei jaeta yhdistelmävankeuksia, siten että osa vankeustuomiosta olisi ehdollinen ja osa ei.
Mistä rötöksestä tuomio tuli? Siitä voisi päätellä tuomion määrää.Perheväkivaltaa. Pari pahoinpitelyä ja pari laitonta uhkausta.
- vähän harvemmin
Mikolaisen veli kirjoitti:
Perheväkivaltaa. Pari pahoinpitelyä ja pari laitonta uhkausta.
tuomitaan 2v. tuomioita. Eka veikkaukseni, 40 päivää ehdollista kahden vuoden koetusajalla on yhä vahvoilla. Mikäli asia jää vaivaamaan, asiakirjat saa käräjäoikeuden kansliasta.
- 12+17=?
Mikset sano täsmälleen, mitä tuomari on julistanut? Tarkoitatko, että 40 päivän vankeusrangaistus, joka on ehdollinen, ja ehdollisen vankeuden koeaika 2 vuotta? Niinkö? Ymmärrätkö, mitä ehdollinen vankeus tarkoittaa? Miksi sinun piti kysyä tuota alunperinkin, etkö ymmärtänyt, minkälaisen tuomion sait? Mikset ymmärtänyt? Onko ns. rivikansalaisten ymmärrys rikosoikeudesta todellakin NOIN huono?
- ...........
Joo, se rivikanslainen on täysin pihalla. Sai todennäköisesti tuomioksi juuri tuon, minkä kerroit.
- Mikolaisen veli
........... kirjoitti:
Joo, se rivikanslainen on täysin pihalla. Sai todennäköisesti tuomioksi juuri tuon, minkä kerroit.
Kiitos. Tuomio on kai juuri kuten toteatte. En vain ymmärtänyt, mitä tuomari sanoi.
- Anonyymi
Mikolaisen veli kirjoitti:
Kiitos. Tuomio on kai juuri kuten toteatte. En vain ymmärtänyt, mitä tuomari sanoi.
Sutki pitäiis hakata hengiltä.😁.t.pasi vihersaho.
- ent. linnakundi
no ei sitä kyllä koskaan ilmoiteta oikeudessa ihan kirjaimellisesti noin... (kokemusta on...) Tästä tulee lähinnä mieleen että tuomio on annettu ehdollisena (40pv) kahden vuoden koeajalla,eilkkä jos ton kahden vuoden koeajan aikana töpp
äät jotakin(erityisesti jos syyllistyt samaan rikokseen),niin tuomio(40pv) laitetaan linnatuomiona. Ensikertalaisena istut siita puolet,useampi kertalainen kaksi kolmasosaa.- Anonyymi
Sinuakin piäsis turpan vedetä oiekin kunolal...t.pasi viheraho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991140Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755