Olen aloittanut treenikuulien käytön, en ole synnyttynyt, mutta haluan pitää paikat kunnossa ennen sitä. Ja muutenkin vahvistaa lihaksia.
Kuulat tuntuvat vaan inhottavilta eikä mistään kuulemastani nautinnosta ole häivääkään, varsinkin se "tärinä"/pallojen sisällä olevien kuulien heilahtelu on inhottavinta. Mistähän johtuu, onko jollain ollut sama? Seksi ei aina tunnu miellyttävältä myöskään, vaikka olemme mieheni kanssa yhteensopivat myös seksiasioissa. En vaan koskaan ole saanut orgasmia yhdynnässä, lähellä kyllä on ollut =) Olemme puhuneet asiasta paljon.
Voisikohan treenikuulien epämiellyttävyys ja orgasmiongelmat olla yhteydessä toisiinsa?
Ehkä saan kuulista hyötyä muutaman viikon päästä lihaksien kunnostuttua ;)
Treenikuulat
8
473
Vastaukset
- ...............
No ei niiden kuulien kuulu mitään ihmeempää nautintoa tuodakaan, vaikka toiset niistäkin kiksejä saa. Ne nyt on vaan terveydellisistä syistä suosittuja. Ei ne hyvältä mullakaan missään vaiheessa tuntuneet, enkä niitä sitä varten ostanutkaan, muttei niitä enää käytössä huomaakaan ja hyvin on paikat piukentuneet :)
- astiakone
en minäkään niitä mielihyvän takia ostanut..mielenkiinnosta (että tuntuuko mikään hyvältä sisälläni...) ja itseni huolenpidosta tietenkin.
kuinka olette herjoitelleet, lähinnä kuinka kauan päivässä saa kuulia pitää sisällä? ja kuinka nopeasti tuloksia olet huomannut? =) - mei-kku
astiakone kirjoitti:
en minäkään niitä mielihyvän takia ostanut..mielenkiinnosta (että tuntuuko mikään hyvältä sisälläni...) ja itseni huolenpidosta tietenkin.
kuinka olette herjoitelleet, lähinnä kuinka kauan päivässä saa kuulia pitää sisällä? ja kuinka nopeasti tuloksia olet huomannut? =)Minä totuttelin jo teinivuosina geishapalloihin. Salaa äiskältä lainailin silloin kun hän ei käyttänyt kotona asuessani.
Nyt on edelleen se (jotenkin piintynyt tapa) pallojen ja kuulien käyttö jatkunut. Joskus tulee kuukaudenkin taukoja, mutta sitten menee taas putkeen monta viikkoa ihan joka päivä.
Myönnän niiden antavan hyvän olon tunteen, vaikka ei kiihoittumisesta voi puhua. Pidän nyt pitkiä aikoja, yleensä aamusta puoleen päivään. Tai sitten puoliltapäivin ihan iltaan asti. En koe niitä häiritseviksi ja paikat todella kestää piukkana. Orgasmiherkkyyttä ovat lisänneet huomattavasti. - kahdet erilaiset
mei-kku kirjoitti:
Minä totuttelin jo teinivuosina geishapalloihin. Salaa äiskältä lainailin silloin kun hän ei käyttänyt kotona asuessani.
Nyt on edelleen se (jotenkin piintynyt tapa) pallojen ja kuulien käyttö jatkunut. Joskus tulee kuukaudenkin taukoja, mutta sitten menee taas putkeen monta viikkoa ihan joka päivä.
Myönnän niiden antavan hyvän olon tunteen, vaikka ei kiihoittumisesta voi puhua. Pidän nyt pitkiä aikoja, yleensä aamusta puoleen päivään. Tai sitten puoliltapäivin ihan iltaan asti. En koe niitä häiritseviksi ja paikat todella kestää piukkana. Orgasmiherkkyyttä ovat lisänneet huomattavasti.Sinulla on ilmeisesti geishakuulat joissa se liikeherkkä pienempi kuula isompien sisällä? Itselläni on samoista vaihtoehtoa.anlaiset, mutta myös irralliset hieman pienemmät on myös joskus käytössä. Kannattaa kokeilla myös tätä
- nimenomaan sitä, että seksistä nautitaan
lantiopohjanlihasten kautta, ja kun niitä lihaksia voimistetaan, niin ne tuntevat paremmin ja niitä osaa käyttää paremmin....
Eli se nautinta ei tosiaan tule silloin kun pidät kuulia, vaan sen on tarkoitus liittyä mm. Yhdyntään...
Korjatkaa jos olen väärässä! - kiutau
nimenomaan sitä, että seksistä nautitaan kirjoitti:
lantiopohjanlihasten kautta, ja kun niitä lihaksia voimistetaan, niin ne tuntevat paremmin ja niitä osaa käyttää paremmin....
Eli se nautinta ei tosiaan tule silloin kun pidät kuulia, vaan sen on tarkoitus liittyä mm. Yhdyntään...
Korjatkaa jos olen väärässä!juu, olen vaan kuullut, että jotkut saa niistä jotain mielihyvää...mutta itsehän en tiedä sellaisesta.
jännitättekö lihaksia koko ajan kun pallot ovat sisällä vai annatteko vaan olla siellä? - kokemusta on :)
kiutau kirjoitti:
juu, olen vaan kuullut, että jotkut saa niistä jotain mielihyvää...mutta itsehän en tiedä sellaisesta.
jännitättekö lihaksia koko ajan kun pallot ovat sisällä vai annatteko vaan olla siellä?Liikkuessa (kävely, lenkkeily) ei oikeastaan tarvitse itse jännittää niitä lihaksia vaan se liike saa lihakset toimimaan automaattisesti ja kuulat siten pysyvät siellä, missä pitääkin. Sen sijaan esim istuessa tulisi lantionpohjanlihaksia itse supistella, jotta kuulista mitään hyötyä olisi.
- vieras@
kiutau kirjoitti:
juu, olen vaan kuullut, että jotkut saa niistä jotain mielihyvää...mutta itsehän en tiedä sellaisesta.
jännitättekö lihaksia koko ajan kun pallot ovat sisällä vai annatteko vaan olla siellä?Ihan itsestään tai vaistomaisesti ne lihakset työskentelevät supistuen.., ja jotain pitäessä ne kuulat siellä emättimen puolella.
Käyttö vähän samaa kuin tamponin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802