Liskojen yö

Ruuti

Kertokaa kokemuksianne "viettämistänne" liskojen öistä?

Ite en kamalan helposti tuohon tilaan joudu, joten olen kiinnostunut kokemuksistanne.

13

11985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juppe

      Ravaat tunnin välein keittiössä katsomassa,
      ettei siellä ole ketään.

      Kaverilla soitti bändi ja tietysti keittiössä,
      yhtye oli vaan näkymätöntä sorttia.

      Yks kolmas luuli delirium unessaan olevansa
      ufojen kaappaama, kuulemma aika rankka kokemus,
      kun sille ei tullut loppua ennenkuin "Keuruulla",
      mikä oli (on?) jonkinlainen mielisairaala.
      "Hyvät" ufoukot olivat saattaneet hänet
      rappukäytävästä turvaan takaisin Tellukselle.

    • Sologdin

      Kylmä hiki pursuaa ja kastelee kuteet. Ei uskalla nukkua. Jos vaipuu horteeseen, kuulee jonkun kutsuvan nimeään vaikka on yksin. Inglesissä kerran katselin hotellihuoneen ikkunasta, kun lentoliskot mereltä tulivat hakemaan.

      • Laatokalle hässimään

        Nous allons á la Laatokka ensable? .. et faisons quelquen enfants?

        Vivons á la paix la main á la main?

        Je souris pour toi Germaine :wink:

        Le plus information: http://www.prokarelia.net aussi en francais :roll:

        [quote="Germaine"]:shock: GET A LIFE!!![/quote


    • tärinää

      olen kerran ollut kyseisessä "tilassa"..
      olin yksin kotona, ryypännyt kolme päivää jatkuvalla syötöllä (aamusta iltaan).
      siinähän sitä sitten oltiin.
      pelkäsin kuollakseni. aluksi istuin sängylläni ja olin kuulevinani ääniä. olin aivan täysin varma, että talossa oli joku muukin itseni lisäksi, vaikka olin vain kissan kanssa kahden. jokainen pienikin ääni (vaikkapa nyt lämmönsäätelijän naksaus) sai mut ihan hysteeriseks. makasin sängyllä, koko ruumis tärisi. pelotti niin paljon. en tiennyt tälläsiestä 'liskojen yöstä' mitään, luulin tulleeni lopullisesti hulluksi, ennenkin ollut mielenterveyden kanssa ongelmia..voitte kuvitella miten pelotti..olin jo puhelin kädessä valmiina soittamaan sairaalan päivystykseen että tulisivat hakemaan mut pois. en meinannut kestää..makasin pimeässä peiton alla toivoen jos nukahtaisin. mutta ehei, ei siinä tilassa saa unta. nojasin seinään, ettei kukaan vois yllättää mua takaapäin. menin takas makuulle peiton alle..kierin ahdistuksissani siinä sängyllä. aloin näkemään näkyjä, tiedätte niitä "valoja" kun hieroo silmiään kovasti.. en koskenutkaan silmiini ja silmät aukikin näin mua päin tulevia kasvoja jotka yritti kertoo jotain. pelottavinta oli että olin näkevinäni siskoni kasvot. ei siinä muuten mitään mutta tää mun sisko on kuollut. perkele että pelotti. huusin ja yritin päästä niitä karkuun mutta en päässyt... elämäni kamalimmista kokemuksista kärkipäässä tämä... seuraavana päivänä en uskaltanut mennä minnekään, en kouluunkaan. istuin vaan kotona miettien että mitäs tässä nyt teen. tuntu edelleen että en ollut yksin... hyi.

      • Itelläni ei tommosta

        Tommosta mulla ei oo ollu. Yleensä itselläni putken jälkeen esiintyy unettomuutta. Nukun sellasia puolen tunnin jaksoja. Viimeksi näin unta että sotilaat jahtas mua ku olin nähny jonku salaisen kokeen. Sit ku heräsin keskellä yötä ni pelkäsin että ne sotilaat on sielä huoneessa mun kanssa.


      • Razor
        Itelläni ei tommosta kirjoitti:

        Tommosta mulla ei oo ollu. Yleensä itselläni putken jälkeen esiintyy unettomuutta. Nukun sellasia puolen tunnin jaksoja. Viimeksi näin unta että sotilaat jahtas mua ku olin nähny jonku salaisen kokeen. Sit ku heräsin keskellä yötä ni pelkäsin että ne sotilaat on sielä huoneessa mun kanssa.

        Itse muistan erään kerran kun rankan illan ja oksentelun jälkeen pää tuntui erittäin sekavalta ja kävin sohvalle ja yritin nukahtaa. Olin jonkinlaisessa horrostilassa, sillä näin 2 kaveriani edessäni soittamassa kitaraa, bassoa ja rumpuja aina vain kasvavalla äänenvoimakkuudella. Kun ääni kävi sietämättömäksi niin havahduin. Tuntui aivan kuin olisin ollut hereillä ja oli pakko käydä varmistamassa että kaverini nukkuvat omilla patjoillaan. Joka kerta kun yritin nukahtaa niin sama tapahtuma toistui.


      • ninnuli88
        Razor kirjoitti:

        Itse muistan erään kerran kun rankan illan ja oksentelun jälkeen pää tuntui erittäin sekavalta ja kävin sohvalle ja yritin nukahtaa. Olin jonkinlaisessa horrostilassa, sillä näin 2 kaveriani edessäni soittamassa kitaraa, bassoa ja rumpuja aina vain kasvavalla äänenvoimakkuudella. Kun ääni kävi sietämättömäksi niin havahduin. Tuntui aivan kuin olisin ollut hereillä ja oli pakko käydä varmistamassa että kaverini nukkuvat omilla patjoillaan. Joka kerta kun yritin nukahtaa niin sama tapahtuma toistui.

        Paras pelkotila on ollut kun katsoin krapulapäivänä yle:ltä dokumenttia, jossa oli pelottavat musiikit. Olin ihan "kuset housuissa" ja makasin peiton alla pelokkaana vaikkei mitään syytä ollutkaan. sitten näin jotain sekavaa unta siitä dokumentista. : D :D :D

        En ole ikinä juonut niin kauan että jotain hallusinaatioita olisin saanut. Enkä aio juodakaan, alkoholi on myrkky. Pelkotiloja olen saanut ja paniikkikohtauksia krapulassa. Kamalinta on nukkuminen ja suuresta humalasta toipuminen kun käy ylikierroksilla. Sellainen unen ja valveillaolon rajamaasto.


    • mumuuuu

      Itsellä suhteellisen helpostikin tulee liskot kylään, illalla kun yrittää käydä nukkumaan, sydän hakkaa ja muljahtelee, kuulee kuiskauksia/puhetta ihan vierestään, vaikka on yksin kotona, ei tiedä onko unessa vai hereillä ja tuntee kun joku koskettelee mun käsiä, joskus nähny tuttuja vieressäni, ja tuntenut heidän kosketuksensa ympäri kehoa. lattialla pieniä ihmisiä jotka raapii jalkoja. pahinta on noi kosketuksen tunteet jotka pelottaa ihan vitusti... ja jos sattuu nukahtamaan, on kun ois painajainen josta ei pysty heräämään (yleensä pahaan uneen herää jossai vaiheessa). ei oo kivoja juttuja noi, ja mulla siis normaalista vkl juomisista tulee, ilman pitkää putkee.. ennen ei oo tullu mut viime kesästä asti kyllä.

    • yksi juoppo vaan

      Pahimmat viekkarit mulla oli, kun ekan kerran join 8-9 päivää putkeen. En mielestäni kuin kerran kaatokänniin mutta muuten meni keittoa (kaljaa) aamusta iltaan. Sit lopetin ja helvetti pääsi valloilleen. Kolme yötä taisin valvoa läpeensä.Pääkopassa kuulu puhelisoittoa, oveen koputusta, musiikkia ja puhetta, ihme ulvahteluja jostain. Verhojen takaa tuntui vilahtelevan ihmisiä. Valoja pidin päällä ja silmiä ei meinannut uskaltaa laittaa kiinni. Ramppasin minäkin jostain syystä jatkuvasti juomaan köökkiin vettä ja sit tunsin ihan selvästi, että joku koputtaa mua selkään. Voi veljet että sitten oli pahat paikat. Menin kuselle ja siellä alkasi tuntua siltä, että jalat lähtee alta. Sänkyyn takas, aloin hyperventiloimaan. Kädet puutu ja se puutumisen tunne levis kohti sydäntä. Luulin ihan oikeasti että nyt se on sitten loppu.
      Oli vissiin paniikkikohtaus.
      Seuraavana päivänä olin niin peloissani ja poikki, että eikun lääkäriin ja sitten sain pamit. Sillä se sitten meni ohi nopeesti ja unikin tuli.
      En juonut mitään kai viiteen kuukauteen, sen verran säikäytti toi kokemus.
      Mutta on niitä putkia, oikeestaan pidempiäkin, tullu sitten myöhemmin. Vaan viekkarit ei enää ole olleet niin pahoja.
      Paska ainehan tuo on.

    • huikka maistuu

      3n päivän ankaran ryyppäämisen (ei mitään tissuttelua vaan viinaa ja kaljaa urakalla jatkuvalla syötöllä) ) ja erittäin vähäisen nukkumisen jälkeen: Kokoajan korvissa kuului muusikkia ihankuin radio olis ollu päällä, ei saanu nukuttua. Välillä kuului erilaisia surinoita. Lisäksi pimeassä huoneessa maatessa kun avasi silmät niin välillä näkyi jotain hahmoja. Pienetkin äänet mitä kerrostalossa nyt kuuluu niin säpsäytti aivan helvetisti. Ovisilmästä oli pakko käydä vilkuilemassa vähän väliä kun olin varma että joku on oven takan pyrkimässä mun kämppään. Pelotti aivan vitusti kattoa siitä ja olevinaan näinkin jonkun hahmon rapussa. Jos hetkeks nukahti niin vähän ajan päästä heräsi helvetinmoiseen "nytkäykseen" läpimärkänä hiestä. Koko keho sätkähti. Hiki haisi aivan saatanan pahalle. Unet oli suurimmalti osin toden tuntuisia painajaisia. Onneksi nämä oireet kesti vain yhden yön, en edes halua ajetella millaiset olot tulis jos vaikka viikon rännin vetäis.

      • fgffgfg

        kylmän hikisenä pyörin sängyssä, enkä saanut unta ollenkaan. näin välillä sängyn edessä tanssimassa joitakin edesmenneitä sukulaisiani ja välillä ne veti mutkin mukaan siihen. aina säpsähdin siihen, kun olin nousemassa sängystä. taustalta kuului jotain vanhan aikasta musiikkia. takana oli melkeen muutaman viikon ryyppyputki.

        välillä myös näin vaan joitakin valoja silmien edessä ja kattoa tuijotellessa tuntu ku se olisi vajoamassa. koko ajan vaan tuli lähemmäs ja lähemmäs, lopulta taas hätkähtelin hereille.


      • Kova_Ryyppymies-77
        fgffgfg kirjoitti:

        kylmän hikisenä pyörin sängyssä, enkä saanut unta ollenkaan. näin välillä sängyn edessä tanssimassa joitakin edesmenneitä sukulaisiani ja välillä ne veti mutkin mukaan siihen. aina säpsähdin siihen, kun olin nousemassa sängystä. taustalta kuului jotain vanhan aikasta musiikkia. takana oli melkeen muutaman viikon ryyppyputki.

        välillä myös näin vaan joitakin valoja silmien edessä ja kattoa tuijotellessa tuntu ku se olisi vajoamassa. koko ajan vaan tuli lähemmäs ja lähemmäs, lopulta taas hätkähtelin hereille.

        Tuleepas teillä helpolla Deliriumit.. Monta kertaa Pe,La ensin aivan tukkasuorana.. varmaan 3promillen kännissä. Sunnuntaina tissuttelin päivän aikana.. noin kello 12pvä -> 22illalla sen aikana tasaseen 12kaljaa. TULOS..Ma aamuna töissä kello 7.. vähän mahassa möyri,kahvi maistu hieman pahalle ja hieman normaalia helpommin tuli hiki!


      • tenu83
        Kova_Ryyppymies-77 kirjoitti:

        Tuleepas teillä helpolla Deliriumit.. Monta kertaa Pe,La ensin aivan tukkasuorana.. varmaan 3promillen kännissä. Sunnuntaina tissuttelin päivän aikana.. noin kello 12pvä -> 22illalla sen aikana tasaseen 12kaljaa. TULOS..Ma aamuna töissä kello 7.. vähän mahassa möyri,kahvi maistu hieman pahalle ja hieman normaalia helpommin tuli hiki!

        Juu, korjaaminen on näissä hommis kaiken a ja o. Eikä se nyt terveydellekkään oikein tee hyvää jos lopettaa kurlaamisen kuin seinään. Muutaman päivä kun juo sellailla pitkän kaavan mukaa nii kyllä sitä tasaria tarvii. Itellä nuo liskodiskot on yleensä pumpun muljahtelua, lihasten nykimistä, kylmää hikeä ja pätkittäistä unta kera painajaisten. Pysyy möröt loitolla kun ottaa vähän iisimmin, ja muistaa silloin kun ahdistaa ja hikoiluttaa että aina se ohi menee.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe