Olen 23-vuotias tyttö ja lähdössä kohti Australiaa 4.11.09. :) Olisko kukaan lähdössä samoihin aikoihin sinne? Kaveri peru reissunsa ja nyt oon lähdössä ihan yksin ja jännittää kauheasti! Lennän ensin Hongkongiin ja oon siellä 4 päivää, Sydneyyn saavun siis 9.11. Oon tilannut matkani Kilroyn kautta ja yövyn ensimmäiset neljä yötä WakeUp-hostellissa. Sen jälkeen on suunnitelmat aika auki.. Tarkotus on reissata Australiassa vähän reilu puol vuotta ja tehdä välillä töitä. Olis tosi mukava tavata muita suomalaisia siellä/ reissata yhdessä :) Jos on siis yhtään samanlaisia suunnitelmia, niin ottakaa yhteyttä sähköpostiini [email protected] tai laittakaa viestiä tänne, kiitos :)!!
Luetuimmat keskustelut
- 901379
- 46748
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit65687- 87678
- 20669
- 53618
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o133597- 51592
- 47591
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde61571