onko kellään kokemuksia tästä kamerasta?
olen kahden vaiheilla: järkkäri vai tämä. Luulisin että suurin osa olisi kuitenkin makrokuvausta ja snap shot räpsimistä :-)
lumix dsc-fz38
7
1082
Vastaukset
- erw
itse pidän loistavvasta objekstiivistä ilman distortiota ja krom abb. vrt esim nikon 18-105een. kaikin puolin hyvä. ainut - pienemmät käyttökelpoiset ISOt ja hiukan hitaampi kuin perusjärkkäri. ei tarvii pakettizoomeja ollla vaihtamassa. itse odotan joulukuun tuolle puolen tuota...
- kiitos kinkistä
tämä vehje. Kaikenpuolin mainio tuntuu olevan. Tumpelolle automaattiasetukset ja manuaalisäädöt riittävät vähemmän tumpelolle. Mutta ammattikuvaajat: näpit pois, tällä saa liian helposti hyviä kuvia...
kiitos kinkistä kirjoitti:
tämä vehje. Kaikenpuolin mainio tuntuu olevan. Tumpelolle automaattiasetukset ja manuaalisäädöt riittävät vähemmän tumpelolle. Mutta ammattikuvaajat: näpit pois, tällä saa liian helposti hyviä kuvia...
kevyeksi vaihtoehdoksi pienen kokonsa vuoksi (suhteellista). Onko noita hyviä tai jopa liian hyviä kuvia jossain näkyvillä jotta voin ottaa osviittaa? Itse vasta opiskelen ko. kameran nappulatekniikkaa.
- kuitenkin
osoittautuu että se on täysi lelu!
- leikkisä mies
leluja pitää olla
- mitä häh?
järkäriin verrattuna josssa paskempi kittizoomi - lumizin linssiä ei voita edes tuplakameran hintanen linssi.
- panasonic.
mitä häh? kirjoitti:
järkäriin verrattuna josssa paskempi kittizoomi - lumizin linssiä ei voita edes tuplakameran hintanen linssi.
mutta harva sen tietää :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196868- 51074
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.192957- 36878
- 284877
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47861Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin21804Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo29797- 63772
Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa36766