... vai onko käyttäjiä niin paljon ettei sisään pääse? Omat yritykseni johtavat lähes aina tilanteeseen "login failed, try again". Onneksi "pääpostini" on muu, S24 on kelvoton.
Käyttääkö joku S24:n postia
5
371
Vastaukset
- joskus ollut
ongelmia kun rukkasin tietoturvaa, mutta evästeet sallimalla alkoi pelittää.
Minä käytän Suomi24 postia ja se on ihan hyvä, kun siinä on 1Gt muistia!!
- Joku muu posti
mut kun matkustelen ympär suomea ei oikein en voi olla kiinteän liitymäm varassa.
Mikähän olis mulle sopiva ja toimiva yksityisposti 3G verkossa, tämä Suomi24 ei nyt kertakaikkiaan mokkulalla toimi.
Eivätkä halua näköjään sen näillä liittymillä toimivankaa, heidän vastauksensa ""tutkimme asiaa" on jonkinlaista asiakkaiden narraamista.
Olin käyttänyt tätä postia jo pian 10v.mutta nyt tuli ongelmia kun jouduin siirtymään tän mobiilin käyttäjäksi- - -JR-
Joku muu posti kirjoitti:
mut kun matkustelen ympär suomea ei oikein en voi olla kiinteän liitymäm varassa.
Mikähän olis mulle sopiva ja toimiva yksityisposti 3G verkossa, tämä Suomi24 ei nyt kertakaikkiaan mokkulalla toimi.
Eivätkä halua näköjään sen näillä liittymillä toimivankaa, heidän vastauksensa ""tutkimme asiaa" on jonkinlaista asiakkaiden narraamista.
Olin käyttänyt tätä postia jo pian 10v.mutta nyt tuli ongelmia kun jouduin siirtymään tän mobiilin käyttäjäksi-Vaihdoin kiinteän laajakaistan 1/1 G Saunalahden mokkulaan,-ei toimi.Saunalahti ja Suomi 24.fi ovat "tutkineet"asiaa pian vuoden.Vaihdoin gmailiin,-siinä on toimiva ja tilava posti.
- Helvetissä Suoli24
Tiedätkö miksi Suoli24:n sähköposti ei toimi? Siksi, että se on perseestä. Ja vieläpä kovin syvältä.
Suosittelen lämpimästi vaihtamaan johonkin sellaiseen, joka ihan OIKEASTI toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1112409
- 661475
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321238Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971165- 111148
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671065Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91972IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56959Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175958Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43928