... vai onko käyttäjiä niin paljon ettei sisään pääse? Omat yritykseni johtavat lähes aina tilanteeseen "login failed, try again". Onneksi "pääpostini" on muu, S24 on kelvoton.
Käyttääkö joku S24:n postia
5
381
Vastaukset
- joskus ollut
ongelmia kun rukkasin tietoturvaa, mutta evästeet sallimalla alkoi pelittää.
Minä käytän Suomi24 postia ja se on ihan hyvä, kun siinä on 1Gt muistia!!
- Joku muu posti
mut kun matkustelen ympär suomea ei oikein en voi olla kiinteän liitymäm varassa.
Mikähän olis mulle sopiva ja toimiva yksityisposti 3G verkossa, tämä Suomi24 ei nyt kertakaikkiaan mokkulalla toimi.
Eivätkä halua näköjään sen näillä liittymillä toimivankaa, heidän vastauksensa ""tutkimme asiaa" on jonkinlaista asiakkaiden narraamista.
Olin käyttänyt tätä postia jo pian 10v.mutta nyt tuli ongelmia kun jouduin siirtymään tän mobiilin käyttäjäksi- - -JR-
Joku muu posti kirjoitti:
mut kun matkustelen ympär suomea ei oikein en voi olla kiinteän liitymäm varassa.
Mikähän olis mulle sopiva ja toimiva yksityisposti 3G verkossa, tämä Suomi24 ei nyt kertakaikkiaan mokkulalla toimi.
Eivätkä halua näköjään sen näillä liittymillä toimivankaa, heidän vastauksensa ""tutkimme asiaa" on jonkinlaista asiakkaiden narraamista.
Olin käyttänyt tätä postia jo pian 10v.mutta nyt tuli ongelmia kun jouduin siirtymään tän mobiilin käyttäjäksi-Vaihdoin kiinteän laajakaistan 1/1 G Saunalahden mokkulaan,-ei toimi.Saunalahti ja Suomi 24.fi ovat "tutkineet"asiaa pian vuoden.Vaihdoin gmailiin,-siinä on toimiva ja tilava posti.
- Helvetissä Suoli24
Tiedätkö miksi Suoli24:n sähköposti ei toimi? Siksi, että se on perseestä. Ja vieläpä kovin syvältä.
Suosittelen lämpimästi vaihtamaan johonkin sellaiseen, joka ihan OIKEASTI toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1666338Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932886Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431525Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91236- 131047
- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75953- 66922