Gallup: DVD nettikaupat!

fanitar

Tehkäämme listausta mitä hyviä leffa- ja musa dvdnettikauppoja käytätte/tiedätte Suomessa ja maailmalla, joista ehkä myös käytännön kokemusta. Itse etsin pääasiassa tv-sarjoja.

Mun lista Suomessa:
1. cdon.com - hyvä valikoima, nopea toimitus ja edullisia hintoja kampanjoista.
2 discshop.fi - kohtalainen valikoima, nopea toimitus ja myös edullisia hintoja kampanjoista.
3. videodivari.fi - laaja, tilattavissa oleva, myös erikoisempaan makuun, mutta hieman/huomattavasti kahta edellistä kalliimpi.
4. puredvd.fi - joskus olen tilannut ja kalliina pidin, sekä dvdhintoja ja lähetyskuluja.
5.filmifriikki.fi - en ole vielä tilannut, tarjontaa käyn selailemassa, mutta vaikuttaa kalliilta ja valikoima suppealta.
6. netanttila.fi - suppealta vaikuttaa valikoima, kohtuuhintaisen tuntuinen, mutta en ole tilannut.

4

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fanitar

eikun se olikin dvdpure.net :D. edellisestä tilauksesta on jo monta vuotta, joten nimikin on unohtunut....

• piippiippiippiip

Itse ostan aina cdwowista. Kannattaa kuitenkin katsoa kumpi on edullisempi, cdwow.net (saksa, euro) vai cdwow.com (englanti, punta). Usein edullisimmuus riippuu valuuttakurssista, joskin hinnoittelussakin voi olla eroja.

Hyvin monet uuduuslevyt saa alussa n. 8 €/kpl. Ovat taatusti aitoja ja postikulut sisältyvät aina hintaan, eli ruudulla ilmoitettava hinta on todellinen hinta. Tavarat myös lähetetään aina erikseen, joten tullirajat ei ylity. Toimitus on yleensä nopeaa.

• ap.

Listaukseen olisi kiva saada lisää uusia nettikauppoja.... Anyone?

• NIERLE::::
        ap. kirjoitti:

Listaukseen olisi kiva saada lisää uusia nettikauppoja.... Anyone?

.

pitää vain laittaa viesti kohtaan että laittavat sen pakettilähetyskoodin jolla seurata paketin kulkua

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2972
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      101
      2244
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      338
      1874
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe