Rapumies sängyssä...

Hmm...

Niin...millainen rapumies on sängyssä? ;) Kertokaapas hieman :)

4

2137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkänen_

      ja huomioonottava, ainakin tämä rapuni.. Mutta ei kovin aloitteellinen.

      • Ramstedt

        Aikaa sängyssä. Miehen kanssa aika pysähtyy siihen sekunttiin. Alkaa sellainen meditatiivinen hiljaisuuden olotila, että maailmankaikkeus pysähtyy. Yksikään planeetta ei liiku, kun se ei voi liikkua, Kuu Ravussa pysäyttää maailmankaikkeuden, niin kauaksi aikaa, kun nuo kaksi tahtovat, sängyssä leijailee pelkkää uskomatonta pysähtynyttä aikaa. Se on sellaista taikaa, että en ole vielä löytänyt sille selitystä. Jospa se on mystiikkaa. Jos joku löytää sille sanan, toivon saavani lukea sen.


      • ravun rapuvaimo
        Ramstedt kirjoitti:

        Aikaa sängyssä. Miehen kanssa aika pysähtyy siihen sekunttiin. Alkaa sellainen meditatiivinen hiljaisuuden olotila, että maailmankaikkeus pysähtyy. Yksikään planeetta ei liiku, kun se ei voi liikkua, Kuu Ravussa pysäyttää maailmankaikkeuden, niin kauaksi aikaa, kun nuo kaksi tahtovat, sängyssä leijailee pelkkää uskomatonta pysähtynyttä aikaa. Se on sellaista taikaa, että en ole vielä löytänyt sille selitystä. Jospa se on mystiikkaa. Jos joku löytää sille sanan, toivon saavani lukea sen.

        Rapumiehen rapuvaimona sanon, että Ramstedtin kuvaus osui ja upposi ;) Jos jonkun kanssa seksi vaan paranee ja syvenee vuosienkin jälkeen, se on rapumiehen kanssa. Rapumies rakastaa kauniisti, syvästi ja rakastelee rakastamaansa. Silloin kaikki muu lakkaa olemasta.


      • Ramstedt
        ravun rapuvaimo kirjoitti:

        Rapumiehen rapuvaimona sanon, että Ramstedtin kuvaus osui ja upposi ;) Jos jonkun kanssa seksi vaan paranee ja syvenee vuosienkin jälkeen, se on rapumiehen kanssa. Rapumies rakastaa kauniisti, syvästi ja rakastelee rakastamaansa. Silloin kaikki muu lakkaa olemasta.

        Minun Kuu-Ravussa opettaa minua kaiken aikaa. Kello on pysähtynyt, enkä anna sen liikkua enää koskaan, ikinä. Kuinka tämä voi olla totta? Ja Jumala loi Kuu-Ravussa miehen. En tarvitse enää ketään. Olen tässä, en liiku mihinkään. Onko tämä rakkautta? Tuo ikivanha kysymys. Tämä on enemmän, kuin rakkautta. Tämä on Taivaan autuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1747
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      201
      959
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      57
      832
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe