Rapumies sängyssä...

Hmm...

Niin...millainen rapumies on sängyssä? ;) Kertokaapas hieman :)

4

1910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkänen_

      ja huomioonottava, ainakin tämä rapuni.. Mutta ei kovin aloitteellinen.

      • Ramstedt

        Aikaa sängyssä. Miehen kanssa aika pysähtyy siihen sekunttiin. Alkaa sellainen meditatiivinen hiljaisuuden olotila, että maailmankaikkeus pysähtyy. Yksikään planeetta ei liiku, kun se ei voi liikkua, Kuu Ravussa pysäyttää maailmankaikkeuden, niin kauaksi aikaa, kun nuo kaksi tahtovat, sängyssä leijailee pelkkää uskomatonta pysähtynyttä aikaa. Se on sellaista taikaa, että en ole vielä löytänyt sille selitystä. Jospa se on mystiikkaa. Jos joku löytää sille sanan, toivon saavani lukea sen.


      • ravun rapuvaimo
        Ramstedt kirjoitti:

        Aikaa sängyssä. Miehen kanssa aika pysähtyy siihen sekunttiin. Alkaa sellainen meditatiivinen hiljaisuuden olotila, että maailmankaikkeus pysähtyy. Yksikään planeetta ei liiku, kun se ei voi liikkua, Kuu Ravussa pysäyttää maailmankaikkeuden, niin kauaksi aikaa, kun nuo kaksi tahtovat, sängyssä leijailee pelkkää uskomatonta pysähtynyttä aikaa. Se on sellaista taikaa, että en ole vielä löytänyt sille selitystä. Jospa se on mystiikkaa. Jos joku löytää sille sanan, toivon saavani lukea sen.

        Rapumiehen rapuvaimona sanon, että Ramstedtin kuvaus osui ja upposi ;) Jos jonkun kanssa seksi vaan paranee ja syvenee vuosienkin jälkeen, se on rapumiehen kanssa. Rapumies rakastaa kauniisti, syvästi ja rakastelee rakastamaansa. Silloin kaikki muu lakkaa olemasta.


      • Ramstedt
        ravun rapuvaimo kirjoitti:

        Rapumiehen rapuvaimona sanon, että Ramstedtin kuvaus osui ja upposi ;) Jos jonkun kanssa seksi vaan paranee ja syvenee vuosienkin jälkeen, se on rapumiehen kanssa. Rapumies rakastaa kauniisti, syvästi ja rakastelee rakastamaansa. Silloin kaikki muu lakkaa olemasta.

        Minun Kuu-Ravussa opettaa minua kaiken aikaa. Kello on pysähtynyt, enkä anna sen liikkua enää koskaan, ikinä. Kuinka tämä voi olla totta? Ja Jumala loi Kuu-Ravussa miehen. En tarvitse enää ketään. Olen tässä, en liiku mihinkään. Onko tämä rakkautta? Tuo ikivanha kysymys. Tämä on enemmän, kuin rakkautta. Tämä on Taivaan autuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe