LIDL

näillä mennään

Kamala paikka! Henkilökunta sais laittaa uusiksi, ja varsinkin näitten vanhempien työntekijöiden kohdalla!! Ei voi käsittää miten tuollaisia hapannaamoja voikin olla asiakaspalvelussa? Pieni hymy mutta ei kun kuljetaan kun eläväkuollut..... Ehkä olis aika vaihtaa alaa jos noi saatanasti tympii!

37

1388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkennusta kaipaava

Se riippuu, norsunvittu, vähän asiakkaastakin. Kokeile itse hymyillä tauotta 8 tuntia jokaiselle vastaantulijalle, siinä kramppaa naama kuin Tähkän Laurilla.
      Normaali peruskohtelias käytös riittää asiakaspalvelussa, enkä ole natsisiwassa havainnut mitään huomautettavaa.

• pitkaan_pohtinut

saksalainen konsepti; mitä useampi asiakas nopeammin ulos, parempi tulos. Jos jäät juttelemaan kassalle, se vähentää maksavien asiakkaiden, siis kannattavien asiakkaiden, palvelutasoa ja nopeutta. Terveyskeskukset ym. laitokset on tarkoitettu valitustiskeiksi, ei kaupan kassat, saatikka jonot.

• Iloinen maksaja
        pitkaan_pohtinut kirjoitti:

saksalainen konsepti; mitä useampi asiakas nopeammin ulos, parempi tulos. Jos jäät juttelemaan kassalle, se vähentää maksavien asiakkaiden, siis kannattavien asiakkaiden, palvelutasoa ja nopeutta. Terveyskeskukset ym. laitokset on tarkoitettu valitustiskeiksi, ei kaupan kassat, saatikka jonot.

Kaikki muu epäoleellista!

• s.a.l
        pitkaan_pohtinut kirjoitti:

Eihän tässä ensinnäkään ollut asian pointti se, että kassatätit ei asiakkaitten kanssa jää pitämään juorukerhoa vaan se miten normi käytöstavat tuntuu olevan hakusessa !!!
        Tuosta yhdestä kirjoituksestahan kävi ilmi, että nimenomaan henkilökunta pitää pientä ruoattelutuokioa asiakkaiden ootellessa / kuunnellessa !

• tavallinen kaduntallaja vain

kaikki eivät ole niin täydellisen hyviä, kauniita, nuoria ja älykkäitä, kuin sinä itse,
      ole suvaitsevainen,
      äläkä vaadi että kaikki olisivat yhtä kauniita kuin sinä.

• Liukuhihna

Minusta kaupan siisteystaso on noussut valtavasti ja niitä tyhjiä laatikoita on vähän enää käytävillä lojumassa.
        En ole koskaan huomannut mitään negatiivista kassojen toiminnasta ja tuotteet olen osannut itse kaivertaa esiin.
        Koen epämiellyttäväksi sellaisen väkinäisen hymyn joka ei ulotu silmiin.
        Normaali naama on ihan hyvä.

• näillä mennään

Ei todellakaan tarvita kauneutta, nuoruutta ja kovinkaan korkeeta älyykkyytä siihen, että osaa hymyillä, tervehtiä ym. ym mitä nyt asiakaspalvelussa vastaan tuleekin !

• missä on palautelaatikko

Oikeassa olet huonosta asiakaspalvelusta mutta.. nämä nuoret bimbo-blondit niitä huonoja asiakaspalvelijoita siellä on. Eilenkin oli joku nukke kassalla, joka ei viitsinyt tervehtiäkään kunnolla. Eipä siihen asiakaspalveluun vaadita nuoruutta, kauneutta tms. kunhan nyt osaisi olla peruskohtelias!!

Toinen mihin olen illalla asioidessani siellä törmännyt, on se että myyjät puhuvat keskenää omista henk.koht. asioista asiakkaan ollessa kassalla. Kun minä olen siinä hihnan vieressä asiakkaana odottamassa tavaroideni lyömistä kassaan, niin eipä kiinnosta samalla kuunnella kuinka muutot tms.on sujuneet. Puhuisivat kahvitauolla tai vapaa-ajallaan.

• Jos kualiskin kaupasa?

Hm.....puhuvat kassat, minun tulee kyllä eittämättä mieleen Siwa.
        Siellä mammastit puhuvat keskenään.
        Tuo Kurkelanmäen Siwa on muutenkin tukkoinen jos ihmisiä on yhtään enemmän kuin viisi niin kyllä jonkun tietyn kohdalla tulee tukos.
        Paitsi että lähtee kauppaan asenteella ettei ole kiire mihinkään.
        Kotiin on moni kuallu.

• näillä mennään

Korjaten tuota kirjoitustani, että niillä vanhoilla työntekijöillä en suinkaan tarkoittanut ikää vaan niitä työntekijöitä jotka ovat olleet siellä pidempään !

• Ason pikkusarnetti
        näillä mennään kirjoitti:

Korjaten tuota kirjoitustani, että niillä vanhoilla työntekijöillä en suinkaan tarkoittanut ikää vaan niitä työntekijöitä jotka ovat olleet siellä pidempään !

happamaan olemukseen?

• tyytyväinen lidlin a
        Ason pikkusarnetti kirjoitti:

happamaan olemukseen?

tänä päivänä erittäin hankalaa,vittuilevien asiakkaiden takia

• Tomaattimurska
        tyytyväinen lidlin a kirjoitti:

tänä päivänä erittäin hankalaa,vittuilevien asiakkaiden takia

Jos asiakastyöhön lähtevällä on vinoutunut asenne niin työstä tulee vaikeaa ja henkisesti kuormittavaa.
        Heti kun asikas lättää tuotteitaan hihnalle kassa miettii - tuolla tulee taas yksi veemäinen....onhan se päivä jo pilalla.
        Eiköhän ne kassat tahdo olla opiskelijoita ja nyt niitä tietenkin joille ei ole avautunut opiskelupaikkaa.
        Opiskelija jaksaa ajatella asiaa niin että kyllä tästä pääsee pois, aika aikaa kutakin.

Mielestäni jo hieman seniori-ikää lähestyvät ovat niin sitruunaisia etten käy sellaisissa kaupoissa lainkaan asioimassa. Vaikeaa on, olet vanha ja kettuuntunut kaupana alaan, mutta eläkkeelle ei pääse eikä muuhun työhön ole resusseja.

Olen havainnut hankalia asiakkaita, sori vaan kaikki hieman vanhemmat, he purkavat pahaa oloaan kassalle ja se on kyllä luokatonta käytöstä. Muuten kyllä ollaan nuorilta vaatimassa hyvää käytöstä.

• näillä mennään
        Ason pikkusarnetti kirjoitti:

happamaan olemukseen?

Sinäpä sen sanoit : )
        Oliskoo se jollain lailla tarttuvaa ? Ou nou epidemiaa pukkaa !!!

• Pykäläinen

Kertomuksesi edusti tyypillisen myymälävarkaudesta kiinni jääneen ajatuksia! En tietenkään voi väittää, että olisit myymälävaras, vaikkka kertomuksesi viittaakin siihen.

• AnnamariK.

Olen ollut työssä kyseisessä "natsisiwassa" runsaan neljä vuotta. Alan siis olla niitä vanhimpia eläviäkuolleita ja kuulun tuohon eläkettä odottavaan seniorikansanluokkaan, joka ei muuta työtä saa. Teen kahta asiakaspalvelutyötä, toinen pienessä kunnankirjastossa Varsinais-Suomessa ja toinen siis Forssan Lidlissä. Kaksi eri maailmaa. Kulttuurishokki monta kertaa viikossa. Forssalaiset saisivat tosiaan mennä itseensä ja miettiä omaa käytöstään. Suurin osa asiakkaistamme on mukavia ja ystävällisiä. Osa asiakkaista koostuu narkkareista, alkoholisteista ja varkaista. Kaikille koitamme olla yhtä ystävällisiä. Nyt saatte vetää aivan rauhassa herneen pystyssä oleviin neniinne.

Olin tänään aamuvuorossa ja kassalla 7 tuntia. Tervehdin jokaista asiakasta sanomalla hei tai moi. Väkisin en hymyillyt. Jokaiselle sanoin kiitos ja ole hyvä maksamisen yhteydessä. Lonkalta heitän nyt arvion, että noin joka kolmas asiakkaista ei tervehdykseen vastannut. Yksi asiaks jopa kiroili minulle. Sama asiakas on myös uhannut vetää minua turpaan ja vain sen tähden, että hänen kaljatölkkinsä liikahti sentin verran paikaltaan. Olen työskennellyt myös Salossa ja Somerolla Lidl-myymälöissä. Näissä myymälöissä en palvellut yhtäkään töykeätä asiakasta.

Juttelen myös mielelläni asiakkaiden kanssa jos he niin itse haluavat ja tekevät aloitteen. Somerolla tätä tapahtui tavan takaa, Forssassa todella harvoin. Niin että jos joku haluaa rupatella säästä tai muusta mieltään kaihertavasta asiasta niin kyllä sanasen vaihdan. Toisinaan meillä tosiaan on melkoinen kiire, jonot kasvaa ja työntekijöitä on liian vähän. Tämä ei ole meidän myyjien syy, eikä asiakkaidenkaan. Ja taukomme haluamme myös pitää!

Joku täällä kyseli palautelaatikosta. Meillä on uloskäynnin kohdalla katosta riippuva tiedote, jossa on asiakaspalvelunumero. Sinne voi soittaa ja purkaa mieltään, antaa risuja ja ruusuja niin asiakaspalvelusta, myymälän siisteydestä, tuotteista tai ihan mistä vaan. Sinne voi myös vaikka nimetä henkilön, jonka palvelu aiheuttaa ärtymystä. Palaute tulee sitten meille myymälään tiedoksi. Palvelunumero on maksuton.

Mielestäni on asiatonta arvostella työntekijöitä ulkonäön ja iän perusteella. Mitä tällainen asenne kertoo ihmisestä? Forssassa on varmasti muitakin kauppoja, joten jospa ne, joita häiritsee hapannnaamaiset vanhat sitruunat ja vaaleatukkaiset nuoret naiset, valitsisivat sitten jonkun muun kaupan.

Mukavia ostoshetkiä tässä hymyillen toivottelee Annamari K. Lild Forssa :)

• KAIKKO
        AnnamariK. kirjoitti:

Olen ollut työssä kyseisessä "natsisiwassa" runsaan neljä vuotta. Alan siis olla niitä vanhimpia eläviäkuolleita ja kuulun tuohon eläkettä odottavaan seniorikansanluokkaan, joka ei muuta työtä saa. Teen kahta asiakaspalvelutyötä, toinen pienessä kunnankirjastossa Varsinais-Suomessa ja toinen siis Forssan Lidlissä. Kaksi eri maailmaa. Kulttuurishokki monta kertaa viikossa. Forssalaiset saisivat tosiaan mennä itseensä ja miettiä omaa käytöstään. Suurin osa asiakkaistamme on mukavia ja ystävällisiä. Osa asiakkaista koostuu narkkareista, alkoholisteista ja varkaista. Kaikille koitamme olla yhtä ystävällisiä. Nyt saatte vetää aivan rauhassa herneen pystyssä oleviin neniinne.

Olin tänään aamuvuorossa ja kassalla 7 tuntia. Tervehdin jokaista asiakasta sanomalla hei tai moi. Väkisin en hymyillyt. Jokaiselle sanoin kiitos ja ole hyvä maksamisen yhteydessä. Lonkalta heitän nyt arvion, että noin joka kolmas asiakkaista ei tervehdykseen vastannut. Yksi asiaks jopa kiroili minulle. Sama asiakas on myös uhannut vetää minua turpaan ja vain sen tähden, että hänen kaljatölkkinsä liikahti sentin verran paikaltaan. Olen työskennellyt myös Salossa ja Somerolla Lidl-myymälöissä. Näissä myymälöissä en palvellut yhtäkään töykeätä asiakasta.

Juttelen myös mielelläni asiakkaiden kanssa jos he niin itse haluavat ja tekevät aloitteen. Somerolla tätä tapahtui tavan takaa, Forssassa todella harvoin. Niin että jos joku haluaa rupatella säästä tai muusta mieltään kaihertavasta asiasta niin kyllä sanasen vaihdan. Toisinaan meillä tosiaan on melkoinen kiire, jonot kasvaa ja työntekijöitä on liian vähän. Tämä ei ole meidän myyjien syy, eikä asiakkaidenkaan. Ja taukomme haluamme myös pitää!

Joku täällä kyseli palautelaatikosta. Meillä on uloskäynnin kohdalla katosta riippuva tiedote, jossa on asiakaspalvelunumero. Sinne voi soittaa ja purkaa mieltään, antaa risuja ja ruusuja niin asiakaspalvelusta, myymälän siisteydestä, tuotteista tai ihan mistä vaan. Sinne voi myös vaikka nimetä henkilön, jonka palvelu aiheuttaa ärtymystä. Palaute tulee sitten meille myymälään tiedoksi. Palvelunumero on maksuton.

Mielestäni on asiatonta arvostella työntekijöitä ulkonäön ja iän perusteella. Mitä tällainen asenne kertoo ihmisestä? Forssassa on varmasti muitakin kauppoja, joten jospa ne, joita häiritsee hapannnaamaiset vanhat sitruunat ja vaaleatukkaiset nuoret naiset, valitsisivat sitten jonkun muun kaupan.

Entäs pitkä änkyttäjä vallankahvassa.

• ....................
        AnnamariK. kirjoitti:

Kuka sen nyt on vetänyt herneen nenään siellä?
        Otit itseesi vähän joka asiassa. Jos litissä olet, tuskin olet lähelläkään eläkeikää?
        Eikö litis oo hieman nuorempia ihmisiä töissä.
        Ehkä kylttyyri on erilaista Somerolla ja siellä ollaan mukavia asiakkaille. Ja sitten asiakkaat ovat mukavia heille.
        Otetaanko vanha malli takaisin eikä sitten kassojen tarvitse väkisin tervehtiä ketään olisko se niin parempi.
        Kuule, asiakkaissa on mukana välillä sellaisiakin joilla on murheita vähän suurempiakin kuin kassalla tervehtiminen. Anteeksi jos sellainen erehtyy siihen sun nokkasi eteen joka on juuri saanut kuulla hyvän ystävänsä vakavasta sairaudesta.
        Ruokaa on silti saatava. Eikö siis riitä että tekee ostoksensa, maksaa ja siirtyy mahdollisimman huomaamattomasti ja nopeasti ulos myymälästä?
        Forssassa on paljon ongelmia, tiesitkö että täällä on paljon mm. työttömiä?
        Työtön pahimmassa tapauksessa hakee ruokapussukkansa ilmaisjakelusta joten tämä tapaus ei tule sinne käyttäytymään väärin.

• Annamari K
        .................... kirjoitti:

Otit itseesi vähän joka asiassa. Jos litissä olet, tuskin olet lähelläkään eläkeikää?
        Ehkä kylttyyri on erilaista Somerolla ja siellä ollaan mukavia asiakkaille. Ja sitten asiakkaat ovat mukavia heille.
        Otetaanko vanha malli takaisin eikä sitten kassojen tarvitse väkisin tervehtiä ketään olisko se niin parempi.
        Kuule, asiakkaissa on mukana välillä sellaisiakin joilla on murheita vähän suurempiakin kuin kassalla tervehtiminen. Anteeksi jos sellainen erehtyy siihen sun nokkasi eteen joka on juuri saanut kuulla hyvän ystävänsä vakavasta sairaudesta.
        Ruokaa on silti saatava. Eikö siis riitä että tekee ostoksensa, maksaa ja siirtyy mahdollisimman huomaamattomasti ja nopeasti ulos myymälästä?
        Työtön pahimmassa tapauksessa hakee ruokapussukkansa ilmaisjakelusta joten tämä tapaus ei tule sinne käyttäytymään väärin.

Minä en vedä hernemaissipaprikaa nenään jos asiakas ei tervehdi. Kiinnitin vain asiaan huomiota kun kuulin tästä keskustelusta. Asiakkaat vetävät herneen jos heitä ei tervehdi ja hymyile. Myös meillä työntekijöilla Lidlissä saattaa olla henkilökohtaisia ongelmia, joita emme kuitenkaa sälytä asiakkaiden niskaan. Perheessäni oli juuri kriisi, joka saattoi näkyä kassatyöskentelyssä. Pyysin kuitenkin anteeksi jokaiselta asiakkaalta jos ajatukseni harhailivat tai jouduin vastaamaan kiireiseen puheluun kun kyseessä oli kuitenkin läheisen ihmisen henki.

Tällä palstalla joku todellakin arvosteli meitä ulkonäön perusteella hapannaamoiksi ja bimboblondeiksi. Näitä asiakkaita kehotan vaihtamaan ruokaostosten paikkaa, jos ulkonäkömme häiritsee ostoksilla käyntiä. Turhaa stressiä kannattaa välttää.

Arvoisa nimimerkki ........ olet edelleen tervetullut Lidliin. En ota nokkiini vaikket vastaisikaan, tai sitten voimme esittäytyä toisillemme jotta tunnen sinut, enkä häiritse puhumalla turhia :)
        Voimia sinulle!

• :D :D
        Annamari K kirjoitti:

Minä en vedä hernemaissipaprikaa nenään jos asiakas ei tervehdi. Kiinnitin vain asiaan huomiota kun kuulin tästä keskustelusta. Asiakkaat vetävät herneen jos heitä ei tervehdi ja hymyile. Myös meillä työntekijöilla Lidlissä saattaa olla henkilökohtaisia ongelmia, joita emme kuitenkaa sälytä asiakkaiden niskaan. Perheessäni oli juuri kriisi, joka saattoi näkyä kassatyöskentelyssä. Pyysin kuitenkin anteeksi jokaiselta asiakkaalta jos ajatukseni harhailivat tai jouduin vastaamaan kiireiseen puheluun kun kyseessä oli kuitenkin läheisen ihmisen henki.

Tällä palstalla joku todellakin arvosteli meitä ulkonäön perusteella hapannaamoiksi ja bimboblondeiksi. Näitä asiakkaita kehotan vaihtamaan ruokaostosten paikkaa, jos ulkonäkömme häiritsee ostoksilla käyntiä. Turhaa stressiä kannattaa välttää.

Arvoisa nimimerkki ........ olet edelleen tervetullut Lidliin. En ota nokkiini vaikket vastaisikaan, tai sitten voimme esittäytyä toisillemme jotta tunnen sinut, enkä häiritse puhumalla turhia :)
        Voimia sinulle!

Huomaan että Sinulla on Ongelma, mutta varmaan työstät liikarasitustasi täällä keskustelupalstalla.
        Se Sinulle suotakoon.
        Hei muuten, varastit Vapulta tuon hernemaissipaprikan!

Kuvailemaasi ihmemyyjä en muista Forssan Lidil myymälässä. Tarkoititko itseäsi, joskus on niin että itsellä on aivan erilainen minäkuva kuin miten muut Sinun näkee.

Minä teen ostokseni enkä jää rupattelemaan koska yleensä siellä on niin paljon jonoa ja kassat eivät vedä.
        Hyviä tarjouksia siellä on.

• ???
        .................... kirjoitti:

Todella taidokkaasti kyllä alleviivasit tuon ystävällisen kassahenkilön viestin. Tästä juuri kyse. Peilit käsiin!!!

Ja jos ihan oikeasti jollain on sisälukutaidossa puutteita, niin kerrotaan nyt vielä lyhyesti ja ytimekkäästi: tämä kyseinen kassahenkilö EI hauku asiakkaiden tervehtimättömyyttä vaan kertoo vastineen aiempiin viesteihin joissa parjataan ko. kaupan henkilökuntaa mm. siitä, etteivät HE tervehdi asiakkaita.

Onkohan sielläpäin vesijohtovedessä jotain vikaa vai mistä tämän ketjun jutut voivat oikeesti juotaa juurensa????

• nopeaa on asioi...
        ??? kirjoitti:

Todella taidokkaasti kyllä alleviivasit tuon ystävällisen kassahenkilön viestin. Tästä juuri kyse. Peilit käsiin!!!

Ja jos ihan oikeasti jollain on sisälukutaidossa puutteita, niin kerrotaan nyt vielä lyhyesti ja ytimekkäästi: tämä kyseinen kassahenkilö EI hauku asiakkaiden tervehtimättömyyttä vaan kertoo vastineen aiempiin viesteihin joissa parjataan ko. kaupan henkilökuntaa mm. siitä, etteivät HE tervehdi asiakkaita.

Onkohan sielläpäin vesijohtovedessä jotain vikaa vai mistä tämän ketjun jutut voivat oikeesti juotaa juurensa????

kui niin...?

• ??????
        Annamari K kirjoitti:

Voimia sinulle!

Miksi näin kova mekkala jos asiakas antaaa mielipidettään ? Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen mielyttää se henkilökuntaa tai ei ! ja eiköhän se henkilökunnankin kannattaisi ottaa myös negatiivinen palaute vastaan ja ottaa siitä oppia eikä suinkaan vetää sitä hernemaissipaprika pusia sinne nenäänsä !?
        Meitä ihmisiä on niin moneksi ja toiset vaatii enemmän kuin toiset : )

• näillä mennään

Onkohan kenties jotain henkilökohtaisia kokemuksia vai?
        Jos ihminen antaa omaa mielipidettä niin se onkin yllätys yllätys myymälävaras vai ? Suksi sinä kuule....

• H.

Lidl sitä ja Lidl tätä, jokainen tietää, että kauppa kuin kauppa sisältää ihmisiä, jotka ovat toisinaan noin ja toisinaan näin. Kuten asiakkaatkin. Semmoista se vain on. Mutta eeei, tietystitottakai Liidlin henkilökunta lentää sulkemisajan jälkeen kuuluisalle vuorelle, pääkonttuurille tervehtimään kuuluisaa sarvipäätä. Parveilun saattaa havaita kun asettuu sopivaan aikaan luolan ulosmenoväylän ääreen (yrittävät hämätä poistumalla eri suuntiin!). Sieltä hengennostatusreissulta ne sitten palaavat aamusella täynnä pahaa verta ja halua kiusata asiakasta (vrt. aasiakas on aina väärässä; www.aasiakas.net/). Mainitsinko jo, että ne yrittävät siellä puodissa myös aivopestä härmäläisistä pesunkestäviä germaaneja. Kauheata. Missä Karpo, missä pienen ihmisen oikeusturva. Aaaaa! (poistun päätä pidellen ja pahaa ääntä pitäen laitakaupungin yöhön).

• ;D;D

tulee käytyä, mutta, silloin kun olen käynyt, olen ollut ostoksilla. En yleensä kyttäile myyjiä tai heidän tekemisiään. Ja kassalle tultuani olen ystävällinen siellä olevalle henkilökunnalle. En yleensä kerro millainen keli on ulkosalla. Sen voi kassahenkilö itse vilkaista suoraan ikkunasta. En myöskään jää siinä kertomaan viime terveydentilastani. Minä en ole huomannut mitään huonoa Lidlissä asioidessani. Enkä muuallakaan. Kaikkihan alkaa asiakkaasta, millä mielellä kauppaan menee. Jos olet jo valmiiksi päättänyt valittaa joka asiasta, on helppoa saada kaikki menemään mahdollisimman huonosti. Oli kauppa mikä tahansa. Itsekin asiakkaana tiedän, että asiakas ei todellakaan aina ole oikeassa. Niin metsä tänäpäivänä vastaa, kuin sinne huudetaan ja se on oikein.

• naurun paikka
        ;D;D kirjoitti:

tulee käytyä, mutta, silloin kun olen käynyt, olen ollut ostoksilla. En yleensä kyttäile myyjiä tai heidän tekemisiään. Ja kassalle tultuani olen ystävällinen siellä olevalle henkilökunnalle. En yleensä kerro millainen keli on ulkosalla. Sen voi kassahenkilö itse vilkaista suoraan ikkunasta. En myöskään jää siinä kertomaan viime terveydentilastani. Minä en ole huomannut mitään huonoa Lidlissä asioidessani. Enkä muuallakaan. Kaikkihan alkaa asiakkaasta, millä mielellä kauppaan menee. Jos olet jo valmiiksi päättänyt valittaa joka asiasta, on helppoa saada kaikki menemään mahdollisimman huonosti. Oli kauppa mikä tahansa. Itsekin asiakkaana tiedän, että asiakas ei todellakaan aina ole oikeassa. Niin metsä tänäpäivänä vastaa, kuin sinne huudetaan ja se on oikein.

niin pääsemme kassaongelmista eroon. Kyllä niitä tuotteita siinä skannerin alla itsekkin vetelee :))

• Annamari K.
        naurun paikka kirjoitti:

niin pääsemme kassaongelmista eroon. Kyllä niitä tuotteita siinä skannerin alla itsekkin vetelee :))

Nimimerkki :D :D, en tiedä kuka on Vappu. Anteeksi siis verbaalinen varkauteni, jonka tein tietämättäni.

Ihmisiä mekin olemme heikkouksiemme ja/tai vahvuuksiemme kanssa jokainen meistä. Me emme ole superihmisiä mutta koitamme kuitenkin parhaamme mukaan teitä palvella. Asiakkaat eivät ole meille ongelma. Asiakkaiden valitukset otetaan missä tahansa kaupassa tosissaan, koska asiakas on se, joka viime kädessä meidänkin palkat maksaa.

Parhaamme yritämme mutta valitettava tosiasia on se, että kaikkia ei voi miellyttää niin kivaa kuin se olisikin. Vanha viisaushan kertoo; kun kummarrat yhdelle, pyllistät toiselle.

Areena on vapaa. Jokainen saa ilmaista mielipiteensä täällä. Palvelun laatua valituksillakin parannetaan. Tosin tuo yllämainitsemani asiakspalvelunumero on tehokkaampi tapa siihen tai sitten suora henkilökohtainen palaute. Vittuilulla tosin ei mitään saavuta mutta rakentava kritiikki toimii.

Omasta puolestani lopetan tämän keskustelun tähän, keskityn töihini ja toivottelen mukavaa syksyn jatkoa kaikille kirjoittelijoille ja edelleen tervetuloa ostoksille.

• huh,huh,
        Annamari K. kirjoitti:

Nimimerkki :D :D, en tiedä kuka on Vappu. Anteeksi siis verbaalinen varkauteni, jonka tein tietämättäni.

Ihmisiä mekin olemme heikkouksiemme ja/tai vahvuuksiemme kanssa jokainen meistä. Me emme ole superihmisiä mutta koitamme kuitenkin parhaamme mukaan teitä palvella. Asiakkaat eivät ole meille ongelma. Asiakkaiden valitukset otetaan missä tahansa kaupassa tosissaan, koska asiakas on se, joka viime kädessä meidänkin palkat maksaa.

Parhaamme yritämme mutta valitettava tosiasia on se, että kaikkia ei voi miellyttää niin kivaa kuin se olisikin. Vanha viisaushan kertoo; kun kummarrat yhdelle, pyllistät toiselle.

Areena on vapaa. Jokainen saa ilmaista mielipiteensä täällä. Palvelun laatua valituksillakin parannetaan. Tosin tuo yllämainitsemani asiakspalvelunumero on tehokkaampi tapa siihen tai sitten suora henkilökohtainen palaute. Vittuilulla tosin ei mitään saavuta mutta rakentava kritiikki toimii.

Omasta puolestani lopetan tämän keskustelun tähän, keskityn töihini ja toivottelen mukavaa syksyn jatkoa kaikille kirjoittelijoille ja edelleen tervetuloa ostoksille.

huomasin, että, olin laittanut tämän ;D ;D jutun johonkin tosi kuumaan aiheeseen. Pyydän anteeksi. Olen se, joka ei kyttää Lidlin henkilökuntaa, en mene sinne huonolla tuulella, en puhu säästä tai sairauksista. Mulle on aina hyvä palvelu. Kiitos, LIDL.

• aina ei voi voittaa
        huh,huh, kirjoitti:

huomasin, että, olin laittanut tämän ;D ;D jutun johonkin tosi kuumaan aiheeseen. Pyydän anteeksi. Olen se, joka ei kyttää Lidlin henkilökuntaa, en mene sinne huonolla tuulella, en puhu säästä tai sairauksista. Mulle on aina hyvä palvelu. Kiitos, LIDL.

sinne kukaan mene vartavasten henkilökuntaa kyttään ?! ja kauppaan toisinaan toisten on mentävä oli sitten paha päivä tai ei! Niin tosiaankin ei ässä jutusa ollutkaan kyse siitä että puhutaan säästä, sairauksista vaan HYVÄST ASIAKASPALVELSTA !

• Yliannostus tätä

Tämä ketju on erittäin hyvä esimerkki siitä mitä paskaa nettiin on alettu suoltamaan siitä asti kun Viksberg liitettiin verkkoon. On siinä ihmisillä ongelmat, mutta minkäs teet kun on päivät aikaa miettiä hymyilikö vai vittuiliko irvistämällä se sinua 30 vuotta nuorempi kassalla istuva, hyvännäköinen ja vielä sosiaalisen elämän omaava nuorukainen. Vedät siitä herneen nenään samalla kun sullot siihen tekonahkaiseen laukkuusi ne Smartin kopiot ja halvan saksalaisen kaljan. Antakaa ihmisten tehdä työnsä rauhassa ja keskittykää omiin ongelmiinne.

Ja älkää te siellä työskenteleät täällä lähtekö väittelemään näiden hylkiöiden kanssa. Ne eivät tajua millaisia idiootteja ovat eivätkä osaa ikinä lopettaa. Ne jatkavat aina viimeiseen kaljaan asti ja seuraavana päivänä aloittavat uudestaan. Tämän kaiken lomassa pitävät itseään onnistujina, voittajina ja arjen sankareina.

• nimimerkillinen 1.1

oikeassa, verkko ylipäätään on vääränään "keskusteluja"; tietty osa ei todellakaan edes yritä. Silti omalla nimellä(?) esiintyminen on aina hyvin kunnioitettavaa, ja ainakin meikäläisen silmissä se osapuoli "voittaa" enne kuin on edes aloittanut.

• litli
        nimimerkillinen 1.1 kirjoitti:

oikeassa, verkko ylipäätään on vääränään "keskusteluja"; tietty osa ei todellakaan edes yritä. Silti omalla nimellä(?) esiintyminen on aina hyvin kunnioitettavaa, ja ainakin meikäläisen silmissä se osapuoli "voittaa" enne kuin on edes aloittanut.

Omalla nimellä esiintyminen on myös riskialtista Lidlin tapaisen Gestapohenkisen liikkeen myyjänä.

• entinen yhtiön mies

Seuraan hyvin tarkasti päivittäistavaramyymälöiden hintoja! Älkää nyt sentään pelihousujanne repikö kun totean Lidlin tulon laskeneen hintatasoa yleisestikin Forssassa.

• suvaitsevainenkinki

aika vahvan ikärasismisävyn.itsekin tulet vanhaksi

• Kuplivakissa

"itsekkin tulet vanhaksi".
        Olen kuullut tuon ennenkin jo vanhemmilta ihmisiltä. Jopa kerran kassahenkilöltä joka kimpaantui totaalisesti asiakkaaseensa.
        Jos onni käy niin ihminen elää vanhaksi, mutta vanhojakin on niin erilaisia on todella kärstäisiä, katkeria, mutta vanhakin voi olla kiva suvaitsevainen yksilö.
        Mitä tulee kaupan asiakaspalveluun niin enpähän ole mitään ihmeellistä nähnyt siellä.

• ikä ?

ketjussa kirjoitus pieni korjaus : ) että se siitä ikärasistista !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2453
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      110
      1067
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53