Youtube tökkii...

uuuuuuuutyt

Mistä johtuu että esim. youtube lataa nykyisin tosi hitaasti, jos jotain videoita yrittää katsoa? ennen toimi nopeasti ja videot lähti toimimaan heti..Muut normaali sivut tuntuvat toimivan hyvin, paitsi sellaiset sivut joissa haluaa jotai videota katsoa niin se lataa todella kauan..(viruksia ei pitäisi olla). Ja tämä vika on vain tässä koneessa, ei netissä..Voiko olla että jotkut asetukset on jotenki sekoittuneet, joku tiedosto seonnut...? jos jollain ollut samankaltaista ongelmaa, oisiko ratkaisua? (koneella on vista).(uusimmat flashit yms olen ladannu)

3

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • update m,.x

      jostain luin, että videoiden esittämissyst. muuttuilee, tämä oli jossain engl.kielisenä, tarkkaa sanamuotoa en muiosta. Entiedä onko jossain update-toimintoja sitten.

      • NHL'er

        Samat havainnot täälläkin: videoiden latauksen aloittaminen ja lataaminen hidasta.
        Sama työpaikalla miniläppärillä kuin kotona. Kaistaa on 24MBit. Tämä alkanut youtube.comin tökkiminen alkanut viime aikoina.


      • Youtupes!
        NHL'er kirjoitti:

        Samat havainnot täälläkin: videoiden latauksen aloittaminen ja lataaminen hidasta.
        Sama työpaikalla miniläppärillä kuin kotona. Kaistaa on 24MBit. Tämä alkanut youtube.comin tökkiminen alkanut viime aikoina.

        Eikä ole mihinkään tilanne muuttunut. Sama tilanne edelleen, varsinkin HD videoiden katsominen on ihan tuskaa kun tökkii jatkuvasti. Paska tuubi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe