Minkalaisia harrastuksia on?

handek

Itse olen bibliofiili ja ornitologi aivan lapsuudesta saakka.
Nyt liityin vapaa-opiston puutyöryhmään (180e), jossa meinaan tehdä talven mittaan tyttärilleni ns. kapioarkut.
Olen jo luonnostellut ne valmiiksi.
Niin, piirrän myös, tai olen aiemmin piirtänyt muotokuvia. En mallista, mutta valokuvista.
Ihan näkoiseksi sanovat tulleen.

4

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

Mulla kun on tämä elämä vähän kokonaisvaltaista. En oikein osaa eritellä tätä eri sektoreihin, kaikki on tätä samaa kokonaisuutta. Joskus oli hankalaa tehdä CV:tä kub piti miettiä noita harrastuksia. Nohm onhan niitä, perhokalastus (viiteen vuoteen heittänyt perhoa), lukeminen(moneen vuoteen saanut luetuksi mitään kun alkaa olemaan vanhuusnäköä ja kädet ei oikein riitä), ATK, kun koneet on aina solmussa ja vaikkapa kesämökin remontointi, se kun luhistuisi, jos ei tekisi mitään.

Mutta kun ei nuotkaan oikein ole mitään harrastuksia, mä teen mitä teen, en erottele asioita, tää on vaan elämää.

Kun ilkeä olisi itelleen, sanoisin että mulla on harrastuksena typerille nettipalstoille kirjoittelu. Tottahan se on, kirjoittelen nettipalstoille, ja nettipalstat on nykyisin typeriä :))))))

Kiltisti sanottuna mulla on kirjallisuus ja kuvataiteet-

Noh, bibliofiili olen. Valitettavasti. Vaikka tuo lukeminen ei oikein onnistukkaan, kirjaa kertyy. Tota. Kasasin jo vuosia kirjastohuoneeseen tyynesti kirjoja kasoihin lattialle kun hyllyjä ei mahdu enää enenpää. Nyt on olkkarin lattiallakin jo kaksi kasaa ;( Päällimmäisenä joku taidekirja, siittä sujuva aasinsilta toiseen juttuun. Kuvataiteisiin.

Mä oon ammatiltani graafikko.Siis mainosgraafikko, en oikein taiteilija. Eli kuvaahan sekin on. Mutta ei tunnu ammatilta, se on enenpi elämäntäpa. Töitä harvemmin, palkkaa vielä harvemmin, juusii. Pitäis lähteä sinne kaatuvalle kesämökille hitsaamaan, kun tuli päissää uhotuksi pitää metalliveistosnäyttely...shit. Tänään ois hyvä syksyinen valo valokuvata yks juttu yhteen kilpailuun. Valokuvaaminen on hauskaa, olen kuvannut kymmeniä vuosia. En tee siitä numeroa, mutta harvempi graafikko kuvaa itse.

Mulla on ollut parikymmentä vuotta haaveena veistää itelle ja muijalle net ruumisarkut laudasta. Kai se harrastus toi haaveileminenkin on. Mutta net mä vielä väännän, jos siis en kuole ensin.

Mutta siis periaatteessa, mä en erottele harrastuksia muusta elosta. Kuka perskutti laittaa ansioluetteloonsa harrastukseksi ruumisarkkujen veistämisen suunnittelemisen?

=DW=

• Kovin perinteiset nää harrastukset: lukeminen, käsityöt ja puutarhanhoito. Tänä syksynä aloitin taas jumpan, siinä oli vuoden katkos.

haluaisin harrastaa muutakin, erilaista. Esim. sukututkimusta. Taidot ei vaan riitä. Pitäisi päästä jollekin kurssille että pääsis jyvälle.

• handek

Täytyy ensinnäkin osata verrattain hyvin ruotsia ja lukea hyvin fraktuuraa.
        Itekin innostuin siitä taannoin, liityin jopa seuraan. Hiukan selvitinkin.
        Mutta kun sukupuu jo kolmannessa sukupolvessa ylöspäin viittasi toisiin kädellisiin, lopetin...

• PimuF.

tsau; Täytyy taas mennä...Heippa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      337
      32680
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      63
      2573
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      84
      2075
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1787
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      171
      1692
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      58
      1534
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      99
      1274
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1078
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      103
      1031
    10. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      32
      1020
    Aihe