Työpaikkojen terroristit

Inhoan koko sielustani ja sydämestäni naisvaltaisten työpaikkojen sosiaalisesti lahjattomia,empatiakyvyttömiä,putkiaivoisia "tätejä", joille jokainen uusi tulokas tai tuuraaja on pelkkä sylkykuppi. He tiuskivat ja haukkuvat heti kun uusi tulokas kääntää selkänsä välittämättä siitä, että hän saattaa sen sättimisen kuitenkin kuulla. Mutta, minä keikkatyöläinen en välitä, vaan halveksin teitä vielä syvemmin kuin te minua. Säälin maailmanne pienuutta ja tapahtumaköyhyyttä. Te olette saaneet vuosikymmeniä palkkanne, lomanne ja pitkän ja pyhän ruokatuntinne, josta moni kaltaiseni joka paikan höylä ja pätkätyöläinen ei edes osaa haaveilla. Silti en vaihtaisi elämäni epävarmuutta ja vaihtelevuutta teidän kanamaisiin ja pahansuoviin kahvituntikälätyksiin, värittömiin ja monileukaisiin kasvoihinne, ilkeyden uurtamiin naamoihinne enkä niihin päivä päivältä lisääntyviin läskeihinne, mitkä saavat teidät lyllertämään kuin jättiläiskokoiset syöttösiat.

3

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedät

      mistä ne äksyt ja kärttyiset vanhat naiset syntyvät:) ylipainoiset ja itsestään huoltapitämättömät ovat vain vihaisia itselleen kun eivät saa niin paljon aikaiseksi,että laihduttaisi tai meikkaisi vaikka oman itsen piristykseksi...sitten se oma viha pitää johonkin kaataa vaikka töissä kun vastaan kävelee nuori ja pirtsakka työkaveri.....

    • Old

      toisen näkökulman, mutta antaa olla. Naiset on selkäänpuukottajia työpaikoilla ja se ei katso ikää valitettavasti. Kiistaton tosiasia on, että säkin vanhenet jonakin päivänä ja osat vaihtuu. Sitä odotellessa nauti niin pitkään kuin voit. Terveisin nainen, joka on vanha ja väsynyt.

      • En ole minäkään mikään nuori tyttö enää, mutta äksyilyn ja kadehtimisen sijaan suhtaudun nuoriin ja uusiin työntekijöihin kuten muihinkin aikuisiin. Juttelen ja kuuntelen heitä mielellään enkä suhtaudu halveksivasti elleivät he heti jotain osaa.Myöskin silloin jos olen jossain pidempiaikaisessa työssä. Yritän palauttaa joskus mieleeni ajan kun vasta aloittelin elämää. En todellakaan ollut vielä ammattilainen eikä itseluottamukseni ollut paras mahdollinen. Olin kuitenkin ahkera ja innokas oppimaan. Aikuistuessaan ja vanhetessaan ihminen oppii asioita ja viisastuukin, mutta valitettavasti myös menettää sitä herkkyyttä ja avoimuutta, sekä elämäniloa, mitä nämä nuoret tuovat työpaikoille. Keski-ikäisenä naisena heille äksyillessäni tuskin tulisin siitä yhtään kauniimmaksi tai virkeämmäksi. Ammattitaidon osoittaminen sillä tavoin on myöskin hyvin kyseenalaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe