Inhoan koko sielustani ja sydämestäni naisvaltaisten työpaikkojen sosiaalisesti lahjattomia,empatiakyvyttömiä,putkiaivoisia "tätejä", joille jokainen uusi tulokas tai tuuraaja on pelkkä sylkykuppi. He tiuskivat ja haukkuvat heti kun uusi tulokas kääntää selkänsä välittämättä siitä, että hän saattaa sen sättimisen kuitenkin kuulla. Mutta, minä keikkatyöläinen en välitä, vaan halveksin teitä vielä syvemmin kuin te minua. Säälin maailmanne pienuutta ja tapahtumaköyhyyttä. Te olette saaneet vuosikymmeniä palkkanne, lomanne ja pitkän ja pyhän ruokatuntinne, josta moni kaltaiseni joka paikan höylä ja pätkätyöläinen ei edes osaa haaveilla. Silti en vaihtaisi elämäni epävarmuutta ja vaihtelevuutta teidän kanamaisiin ja pahansuoviin kahvituntikälätyksiin, värittömiin ja monileukaisiin kasvoihinne, ilkeyden uurtamiin naamoihinne enkä niihin päivä päivältä lisääntyviin läskeihinne, mitkä saavat teidät lyllertämään kuin jättiläiskokoiset syöttösiat.
Työpaikkojen terroristit
3
452
Vastaukset
- tiedät
mistä ne äksyt ja kärttyiset vanhat naiset syntyvät:) ylipainoiset ja itsestään huoltapitämättömät ovat vain vihaisia itselleen kun eivät saa niin paljon aikaiseksi,että laihduttaisi tai meikkaisi vaikka oman itsen piristykseksi...sitten se oma viha pitää johonkin kaataa vaikka töissä kun vastaan kävelee nuori ja pirtsakka työkaveri.....
- Old
toisen näkökulman, mutta antaa olla. Naiset on selkäänpuukottajia työpaikoilla ja se ei katso ikää valitettavasti. Kiistaton tosiasia on, että säkin vanhenet jonakin päivänä ja osat vaihtuu. Sitä odotellessa nauti niin pitkään kuin voit. Terveisin nainen, joka on vanha ja väsynyt.
En ole minäkään mikään nuori tyttö enää, mutta äksyilyn ja kadehtimisen sijaan suhtaudun nuoriin ja uusiin työntekijöihin kuten muihinkin aikuisiin. Juttelen ja kuuntelen heitä mielellään enkä suhtaudu halveksivasti elleivät he heti jotain osaa.Myöskin silloin jos olen jossain pidempiaikaisessa työssä. Yritän palauttaa joskus mieleeni ajan kun vasta aloittelin elämää. En todellakaan ollut vielä ammattilainen eikä itseluottamukseni ollut paras mahdollinen. Olin kuitenkin ahkera ja innokas oppimaan. Aikuistuessaan ja vanhetessaan ihminen oppii asioita ja viisastuukin, mutta valitettavasti myös menettää sitä herkkyyttä ja avoimuutta, sekä elämäniloa, mitä nämä nuoret tuovat työpaikoille. Keski-ikäisenä naisena heille äksyillessäni tuskin tulisin siitä yhtään kauniimmaksi tai virkeämmäksi. Ammattitaidon osoittaminen sillä tavoin on myöskin hyvin kyseenalaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602