Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Peräsuolen ripustus leikkaus

STARR 09

Onko kukaan käynyt peräsuolen ripustus leikkauksessa? Olisi kiva saada kaikenlaista mahdollista tietoa siitä.

14

4885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +++++++++++++9

      Kyllä olen käynyt n.vuosi sitten,nukutuksessa tehtiin,
      ja voin sanoa, että kyllä kannatti,vatsa on ollut sen jälkeen kunnossa,ja toimii myös.
      3päivää olin sairaalassa,laitettiin tähystämällä verkko,ettei suoli tule ulos.
      Tehdään myös ,ettei tarvii olla sairaalassa kun päivän,mutta minulla monenlaista
      lääkettä käytössä,niin sit jouduin olemaan pitempään,kuukauden s-loma.
      Kannattaa,elämä muuttuu huomattavasti paremmaksi.

      • STARR 09

        minkälainen tyhjennys sulla oli ennen leikkausta?


      • ++++++++++++++++
        STARR 09 kirjoitti:

        minkälainen tyhjennys sulla oli ennen leikkausta?

        tyhjennys edellisenä päivänä...colonsteri rakeita veteen,2purkkia,yhdestä tulee litra,2litraa liuosta,,,ja hyvin tyhjeni,viikkoa ennen piti lopettaa,marjojen ym....syönti missä on siemeniä..aivan ihana olo ,kun ei tarvii kärsiä vatsan takia.....suosittelen.


      • Anonyymi

        Missä leikattiin


    • juupsis

      Up

    • Minkä ikäinen?

      Minkä ikäinen olet jolle leikkaus tehty? Itse olen vasta 24 vuotias nainen.

      • ...

        Minulla siis samaa vaivaa eikä leikkausta vielä tehty, ilmeisesti nuorelle ei tehdäkään? Vaivaa kuitenkin pahasti...


    • Eleni

      Menen leikaukseen syksyllä. Olen 53vuotta. Kärsinyt vaiaa 18-vuotta. Onko muita joita on leikattu tuntuuko se verkko suolessa ja ne narut jotka kiinitetään emättimeen jos on neinen miten pian paranee. Miten vaikutaa seksiin. ja täyyykö varoa wc käyneissä sitä verkkoa.

    • peräsuolestakiinnost

      joo vaivaa ei oo mut sen aiheutaa kova paine ilmeisesti

    • pakki1

      Joo tulin juuri. Tähystyksellä tekivät. Nyt suoli hyvin toimii ei oo häntää.Mutta vielä kipeä ja pullollaan on vatsa kai siitä sit paranee kk kestää kun saa mennä punttikselle.

      • raaka raija

        Olin pperäsuolen ripustusleikkauksessa tammikuun 25 pv 2013. Tuli sen jälkeen ihan hirveet ilmavaivat, syönyt niihin vaikka mitä (visiplin pergon erilaisia tippoja ym ym nyt vatsa kipee jatkuvasti ei minuutin rauhaa. Lääkärin mukaan ,joku verkko vedetty liian ylös , Nyt aika kuvauksiin ja sanovat että verkko pitää poistaa. Sain kyllä leikkauksen yhteydessä kovan tulehduksen olin teholla ja 1,5 viikkoa sairaalassa, vaikka oli tähystys leikkaus ja piti päästä jo seuraavana päivänä leikkauksesta kotiin.


    • 65v

      Onko kellään tullut virtsaamisongelmia eli täytyy itse katetroida noin 4 tunnin välein, katetrointia voi joutua tekemään 3kk tai jos virtsa lähtee tulemaan normaalisti katetroinnin voi lopettaa.Leikkaus tehtiin tähystyksessä 12.5.

    • Maus542

      Up

    • Anonyymi

      up

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe