Peräsuolen ripustus leikkaus

STARR 09

Onko kukaan käynyt peräsuolen ripustus leikkauksessa? Olisi kiva saada kaikenlaista mahdollista tietoa siitä.

14

5668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +++++++++++++9

Kyllä olen käynyt n.vuosi sitten,nukutuksessa tehtiin,
      ja voin sanoa, että kyllä kannatti,vatsa on ollut sen jälkeen kunnossa,ja toimii myös.
      3päivää olin sairaalassa,laitettiin tähystämällä verkko,ettei suoli tule ulos.
      Tehdään myös ,ettei tarvii olla sairaalassa kun päivän,mutta minulla monenlaista
      lääkettä käytössä,niin sit jouduin olemaan pitempään,kuukauden s-loma.
      Kannattaa,elämä muuttuu huomattavasti paremmaksi.

• STARR 09

minkälainen tyhjennys sulla oli ennen leikkausta?

• ++++++++++++++++
        STARR 09 kirjoitti:

minkälainen tyhjennys sulla oli ennen leikkausta?

tyhjennys edellisenä päivänä...colonsteri rakeita veteen,2purkkia,yhdestä tulee litra,2litraa liuosta,,,ja hyvin tyhjeni,viikkoa ennen piti lopettaa,marjojen ym....syönti missä on siemeniä..aivan ihana olo ,kun ei tarvii kärsiä vatsan takia.....suosittelen.

• Anonyymi

Missä leikattiin

• juupsis

Up

• Minkä ikäinen?

Minkä ikäinen olet jolle leikkaus tehty? Itse olen vasta 24 vuotias nainen.

• ...

Minulla siis samaa vaivaa eikä leikkausta vielä tehty, ilmeisesti nuorelle ei tehdäkään? Vaivaa kuitenkin pahasti...

• Eleni

Menen leikaukseen syksyllä. Olen 53vuotta. Kärsinyt vaiaa 18-vuotta. Onko muita joita on leikattu tuntuuko se verkko suolessa ja ne narut jotka kiinitetään emättimeen jos on neinen miten pian paranee. Miten vaikutaa seksiin. ja täyyykö varoa wc käyneissä sitä verkkoa.

• peräsuolestakiinnost

joo vaivaa ei oo mut sen aiheutaa kova paine ilmeisesti

• pakki1

Joo tulin juuri. Tähystyksellä tekivät. Nyt suoli hyvin toimii ei oo häntää.Mutta vielä kipeä ja pullollaan on vatsa kai siitä sit paranee kk kestää kun saa mennä punttikselle.

• raaka raija

Olin pperäsuolen ripustusleikkauksessa tammikuun 25 pv 2013. Tuli sen jälkeen ihan hirveet ilmavaivat, syönyt niihin vaikka mitä (visiplin pergon erilaisia tippoja ym ym nyt vatsa kipee jatkuvasti ei minuutin rauhaa. Lääkärin mukaan ,joku verkko vedetty liian ylös , Nyt aika kuvauksiin ja sanovat että verkko pitää poistaa. Sain kyllä leikkauksen yhteydessä kovan tulehduksen olin teholla ja 1,5 viikkoa sairaalassa, vaikka oli tähystys leikkaus ja piti päästä jo seuraavana päivänä leikkauksesta kotiin.

• 65v

Onko kellään tullut virtsaamisongelmia eli täytyy itse katetroida noin 4 tunnin välein, katetrointia voi joutua tekemään 3kk tai jos virtsa lähtee tulemaan normaalisti katetroinnin voi lopettaa.Leikkaus tehtiin tähystyksessä 12.5.

• Maus542

Up

• Anonyymi

up

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      4529
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      28
      3220
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      108
      2413
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      2014
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      186
      1728
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      34
      1695
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1403
    8. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      6
      1309
    9. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1276
    10. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      42
      1262
    Aihe