Olen menossa sukulaisten kanssa ensi pääsiäisenä Saariselälle ja kiinnostaisi tietää että onko yöelämä siellä täysin kuollutta? Lueskelin kirjoituksia kyseisestä paikasta ja vaikuttaa että paikka on upea ja maisemat mahtavia, mutta viihdepuolella on hiljaisempaa. Onko kenelläkään kokemuksia siitä sesonkiaikoia?
Saariselkä pääsiäisenä?
2
1487
Vastaukset
- Kellarin meetio
Kyllä Saariselän yössä eloa löytyy sesonkina ihan mukavasti.
Tansseja löytyy useammastakin ravintelista ja nuorempaan makuun löytyy tarjontaa mm. Lutto ja Be bob yökerhoista.
Pääsiäisen aikaan kankaalla on todennäköisesti mm. Jorma Kääriäinen ja Yö.
Toki täytyy muistaa, että muutoksia saattaa matkan varrella tulla. - Kunto kohdallaan
Olen käynyt Saariselällä n. 10 pääsiäistä ja kaveri tuplasti enemmän ja koskaan ei ole aika käynyt pitkäksi. Paikka on tosiaan upea ja maisemat huikaisevia, etenkin tunturissa. Päivän hiihtolenkin (20-30 km) tai laskettelun jälkeen kun käy ensin Laanilan monotansseissa hippaamassa pari tuntia, sitten saunaan ja syömään. Sen jälkeen on eri paikkoja missä on ns. norm. tanssia, löytyy karaokepaikka, kuuntelumusa-paikka ja vissiin noita yökerhoja - joo, onhan toki niitäkin. Kylpyläkin löytyy. Noissa kun sitten on päästellyt täysillä tuonne aamukolmeen saakka, käy muutaman tunnin nukkumassa, sitten onkin valmis taas aamupalalle ja uuteen hiihto/laskettelukierrokseen ja jenkka jatkuu paikkaa vaihdellen... Suosittelen:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741