Lämmin aurinkomatka Marraskuussa?

Pariskunta88

Hei,
Haluamme lähteä mieheni kanssa johonkin aurinkorantalomalle ulkomaille, mutta emme tiedä minne päin kannattaa matkustaa, sillä jokapaikassa tuntuu olevan jo kovin kylmä?
Otamme äkkilähdön emmekä halua mihinkään kalliiseen kohteeseen. Onko ideoita ja kokemuksia?
Tänne kaikki neuvot ja vinkit, niin olemme kiitollisia :)

1

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas lähdössä

      Kanariansaaret on aurinkorantalomailun peruspaikka. Esim. Cran Canaria ja siellä Playa del Ingles ja rauhallisempi Maspalomas. Kaikenikäisiä ihmisiä molemmissa. Inglesin ja Maspalomasin hiekkadyynit ovat legendaariset. Tuulesta ei siellä kannata välittää. Ei se ole samanlaista tuulta kuin kylmässä Pohjolassa.Ensikertalaisten , ja miksei muidenkin, kannattaa osallistua joillekin matkatoimistojen retkille. Mielestäni, ja sanon sen kokemuksella, paras ajankohta on matkustaa sinne keväällä, maaliskuussa. Saattaa olla marras- tammikuussa pilvistä, joka ei sovi aurinkolomailuun. Olen käynyt Playa del Inglesissä 6 kertaa. Kerran on mahdollista lähteä äkkilähdöllä, niin sen parempi. Kannattaa kytätä edullisia lähtöjä. Aamulla katsoo matkatoimistojen kohdalta netistä tilanteen ja heti panee toimeksi eikä esim. tunnin päästä. Saattaa olla, että matka on jo mennyt. Tämänkin sanon kokemuksella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe