Himalajan vuoremme

Tämä tuuli,sade pirstoo näkökenttääni
vihmomalla heittää luonnon arkistojaan

ikkunat vuotavat,pisaroivat
rapinaa
kapinaa
kun mietteidenvirtani valuvat
minussa

Sinuun
ja minun sisäinen arkistoni
arkistoi yhtä luonnonkirjan
kanssa

kaikki sivut kastuneet
ja sähköpostin asetukset
kosteudesta vioittuneet
kaapelit murtuneet
sisäiset kehon johdotukset
kiusaavat toisiaan molekyyleillään

Rakas Ystävä - Hyvä kun olet
juuri nyt olemassa,
sillä jo huomenissa kaikki on
korjattu ja vuoteemme on
avattuna maailmalle

yön kuutamosta
aamu aurinkoon
kaksi tähteä taivaalla

tajunnanvirta elää
herättää koko kehomme

ja molekyylit
suutelevat toisiaan
kuin alastomuuden huippu

Himalajan vuorella
kaikkialle näkyvä.

6

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedät küka

      pitkästä aikaa, Kiitos

      • Et tiedä kuka, onneksi..

        siis luulin toiseksi, anteeksi. Nauroin kuin sisäpiirin vitsille. Olipas tylyä ja epäkohteliasta.


      • dolan

        Saat minut nauramaan - pitkästä aikaa - tiedät kuka ja
        pitkästä aikaa - Kiitos...kuin hivenen jäin miettimään
        että kukahan tuo voisi joukosta olla mutta itsekin
        huvittuneen ajattalevaisuudellani totesin,jotta kyllä
        tämän runon tarkoitus olikin hyvän olon tuottaminen.

        Kun juuri silloin kirjoittaessani mietin kun ilmakin oli
        mitä synkein täällä,niin tarkoituksenani sekoittaa tähän
        enemmänkin "synkeitä tuntoja"vetämällä sähköisetkin
        ominaisuudet mukaan

        mutta unohtamatta sitä tärkeintä toivon kuin totuuden
        pilkahdustakaan - jossa on Valoa - kuin jopa vaatisi jatkoa
        tälle mutta ....ajattelen sitä kuitenkin vielä... ?

        Ihan kivalla tavalla otin pikku kommenttisi vastaan
        hyvällä hymyjen tuulillani... - Kiitos Sinulle sanoistasi.


      • Et tiedä kuka, onneksi.. kirjoitti:

        siis luulin toiseksi, anteeksi. Nauroin kuin sisäpiirin vitsille. Olipas tylyä ja epäkohteliasta.

        Mitä - enkö saakaan tietää että kuka piiloutui
        minulta näin...Ei mitään Anteeksi pyyntöjä,
        sillä ei niitä tarvita,vaikka tarkoituksesi oli
        sitten mitä tahansa - EI minun pipo päätä
        kiristä lainkaan ja kaikkeen pitää
        kirjoittajankin sopeutua täällä kuin myös
        lukijankin.

        ET ollut tylykään etkä epäkohteliaskaan,en
        vain koe asiaa tuolla tavalla ja Hyvä jos edes
        vähän sain hupia huuliin että mieliin...ei olla
        turhan vakavia eikä nirsoja...

        minulla ei ole täällä herneitä enkä helpolla niitä
        mukanani kanna,ellei sitten mennä
        ihan asiattomuuksiin kuin henkilökohtaisuuksiin
        loukkaavalla tavalla - Sinä et ole mennyt - joten
        ole huoletta vaan.

        Sinua Kiittäen Auringonpaisteella että hymyjen
        tuulilla.


    • Miekko

      Parasta mitä olen vähään aikaan lukenut :)

      Varsinkin tuosta "Jo huomenissa kaikki on korjattu"-kohdasta eteenpäin runossa oli sellaista sykettä ja voimaa, että mielihyvällä luki ja nautti. Hyvä!

      • Tervehdys Miekko - niin mistä tämä sitten tuli
        tällä tavalla mitoitettuna ulos...annoin mielikuvien
        viedä tuntojeni että ilmojen vihmotessa mutta
        kaiketi onhan runoissa aina sitä omaa itseään...

        ...on vain eri sävyjen kuin värien sekoitusta
        siellä missä mieli eri tuntoineen saa virtansa
        kuin lähteensä - että sen hetkinen mielentila - kuin
        johdattaisi minne satamaansa purtensa johtaisi.

        Hitsi siu kanssais - kun juuri tuon lauseen valitsit,sillä
        siinä on oikeastaan erään runon taitekohta kuin todellisuus
        alkaisi siitä,mitä mielikuvien leikki päättyi - Jees Miekko ja
        se on siinä.

        Kiitos kommentistasi jota oli miellyttävä lukea kuin myös
        todeta että lukutaitosi on korkealla tasolla kuin myös - Runosi,
        joita tänne kirjoittelet...Se nyt tässä vielä mainittakoot !

        Hyvää syksyistä pian uutta alkavaa viikkoa Sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe