Kyllä on palvelun taso alhaista ja toiminta hidasta jos sieltä yleensä jotakin apua saa.
Vastaukset 6
- Vanthaalta moro
Joku sieltä päin lorottaa vettä hanasta minuuttitolkulla, kun ei tule kylmää vettä:
http://www.youtube.com/watch?v=P63BismWmHY- et tämmöstä täälä
Luulisin et samalla seudulla ollaan. Nimittäin tuo kylmävesi ongelma on aivan tuttua tässä taloyhtiössä..tai sen puute paremminkin..ja patterit ei toimi ja ei paljoa mikään muukaan..
- Jamppa.
et tämmöstä täälä kirjoitti:
Luulisin et samalla seudulla ollaan. Nimittäin tuo kylmävesi ongelma on aivan tuttua tässä taloyhtiössä..tai sen puute paremminkin..ja patterit ei toimi ja ei paljoa mikään muukaan..
Suomalaista high tech energiatehokkuutta. Ilmankos on pudottu kilpailukykyvertailuissa.
- vote_man
Jamppa. kirjoitti:
Suomalaista high tech energiatehokkuutta. Ilmankos on pudottu kilpailukykyvertailuissa.
Jos jotakin töitä tehdään, siitä yleensä ilmoitetaan vasta samanapäivänä.
- Anonyymi00005
Olen samas mieltä aloittajan kanssa. Palvelu on todella hidasta ja epäluotettavaa. Vikailmoituksen teimme kirjallisesti kaksi kuukautta sitten ja talonmies kasvotusten väitti käyneensä tekemässä korjaustoimenpiteitä, mutta puhui itsensä pussiin vaihtamalla ajan kohtaa millon hän on asunnossamme käynyt. Korjaustöitä ei ole käyty tekemässä vaan vika on edelleenkin olemassa. Olen todella pettynyt ja tyytymätön toimitaan. Toivottavasti taloyhtiön kokouksessa muutkin ovat samaa mieltä että saataisiin jonkinlainen muutos toimintaan.
- Anonyymi00006
Ja ilmoittivat hinnan noususta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17906Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46737
- 42674
- 37629
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57528