Ystävä tapaaminen pk-seutulaiset! Part 2

JustJ

Oletko yksinäinen? Haluatko tutustua uusiin ihmisiin PK-seudulta? Tässä on tilaisuutesi!

Noniin, nyt kun mainoslause on lausuttu niin asiaan. Tämä on toinen osa "Ystävä tapaaminen pk-seutulaiset!" ketjuun. http://keskustelu.suomi24.fi/node/8476418

Koska PK-seudulla on monia parikymppisiä ihmisiä vailla ystäviä niin tarkoituksena on koota joukko ihmisiä kokoon ja tehdä jotain hauskaa :) Tämä on järjestetty ainakin kerran viime viikon lauantaina, mutta koska kaikki halukkaat eivät päässeet mukaan niin kokeillaan uudestaan.

Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että tapaamme lauantaina 10.10 klo 20:00 Ateneumin taidemuseon edessä jonka jälkeen lähdössä johonkin suuntaan. Myös parempia vaihtoehtoja otetaan vastaan ;)

Jos joku ei sattumoisin tiedä missä Ateneumin on niin tässä on kartta: http://maps.google.fi/maps?hl=fi&source=hp&um=1&ie=UTF-8&q=ateneumin taidemuseo&fb=1&gl=fi&hq=ateneumin taidemuseo&hnear=Helsink...

Ilmoittautukaa vaikka tähän ketjuun ja kertokaa vaikka ikänne sekä sukupuolenne. Itse olen 24-vuotias mies.

46

2395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M_~

      Eipä nyt kauheesti porukka näytäkään innostavan, huomenna jo perjantai.. :/

    • piu....

      mitä tarkoittaa johonkin suuntaan?

      • JustJ

        Epäilen etteivät kaikki haluat välttämättä kyhjöttää ulkona kylmässä joten ajattelin että varmaan lähdemme ehkä sisätiloihin tai muuten vaan paremmalle paikalle pitämään hauskaa :) en tosiaan ole suunnitellut mitään ja kaikkien osallistujien halujen mukaan mennään. Baarikin on vaihtoehto, mutta se riippuu osallistujien kiinnostuksenkohteista.


    • hymuy

      Johonkin suuntaan tarkottaa varmaan baaria tms.

    • ipaaaaaaaaaa

      itse olen 20 vuotias nais ihminen ;D

    • JustJ

      Näyttävästi ei oikein kukaan ollutkaan innokas uuteen tapaamiseen vaikka sainkin toisen käsityksen edellisestä ketjusta. No, ei voi minkään.. ehkä sitten joskus toiste.

    • emy

      Höh löysin tämän vähän myöhään...olisin kiinnostunut tapaamisesta!

      • naxi

        joo, toi vaikuttais ihan kivalta.


      • fsdgdgdfgdf
        naxi kirjoitti:

        joo, toi vaikuttais ihan kivalta.

        Sivusta seuraajana, että kaikki on niin ujoja ettei kukaan uskalla edes jutella toisilleen ;)


      • naxi
        fsdgdgdfgdf kirjoitti:

        Sivusta seuraajana, että kaikki on niin ujoja ettei kukaan uskalla edes jutella toisilleen ;)

        se voi olla, mutta varmaan kuitenkin jotain


      • mi
        fsdgdgdfgdf kirjoitti:

        Sivusta seuraajana, että kaikki on niin ujoja ettei kukaan uskalla edes jutella toisilleen ;)

        Näin voi käydä, mutta jos siitä porukalla parille niin jo varmaan alkaa juttuakin tulla ;-D Ens pe tai la tapaamista kehiin???


    • :: :: )

      kaikki tulee kännissä ni johan juttu luistaa!

    • jujjuj

      sounds good jos vaan sais sitä porukkaa kasaan..

      • ewrwserws

        Kukaan ei vastaa kuka oli paikalla...


      • julia.m

        moi


    • dfdfdf

      No viime lauantaina nyt ei ketään ollutkaan, enkä usko että edellislauantainakaan kun eivät tänne mitään oo informoineet..

    • nmnm

      No nyt lauantaina 17.10 uusia tapaaminen. Klo 21 Ateneumin edessä ja siitä vaikka parille.Kiinnostuneita?

    • U____U

      Itse voisin kyllä tulla mut eipä tää kauheesti kannatusta näytä saavan tälläkään kertaa.. =[ Ja jos pari-kolme vaan ilmottautuu ja puolet niistä ei edes todennäkösesti ilmesty paikalle niin enpä viitsi yksiksenikään mennä seisoskelemaan sinne ateneumin eteen.. =)

      • naxi

        vois olla kiva ja jos ainakin muutama tulis


    • U__U

      Huonolta näyttää....

    • gttt

      Jooh kuus tuntia tapaamiseen eikä kukaan oo ilmottanu tulevansa, hienoa =)=)

      • naxi

        kyllähän sitä vielä ehtis, mutta kukaan ei oo oikeen innostunu


      • s.h18
        naxi kirjoitti:

        kyllähän sitä vielä ehtis, mutta kukaan ei oo oikeen innostunu

        jos ootte vielä järjestämässä tämmöstä ni mielelläni lähen, on nyt vaan menny noi kaikki viikonloput ohi vähän..
        ite oon 18- tyllerö :)


    • miiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Minäkin mukana olen kyllä, jos vain porukkaa oikeasti paikalle tulisi. Heikosti ainakin ilmoittautuneita joka kerta...tätä ketjua kuitenkin seurailen. Nyt vkloppuna olen itse ainakin reissussa niin en pääse paikalle.

      • oonmukana

        En tiedä oliko tässä jo jokin tapaaminen aikaisemmin 17.10 mutta olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin, että seuraavaan tapaamiseen voisin tulla. Ironista on, että olin la 17.10 yksin baarissa :D
        Olen 26v nainen.


      • Luuseritd
        oonmukana kirjoitti:

        En tiedä oliko tässä jo jokin tapaaminen aikaisemmin 17.10 mutta olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin, että seuraavaan tapaamiseen voisin tulla. Ironista on, että olin la 17.10 yksin baarissa :D
        Olen 26v nainen.

        Ette vaan uskalla!!!!!!!


    • mmjotain

      No milloinkas sitä olis seuraavan kerran jotain tapahtumaa?
      Voisin tullakin jos 21v miekkonen kelpaa seuraan.

    • jeppajeh

      Jaa-a, en tiiä kannattaako sitä mitää pahemmin enää järkkäillä kun aina ku lyödään lukkoon joku aika ni ne jotka aikaisemmin ilmotti tulevansa katoo jonnekin yhtäkkiä ja seuraavana päivänä taas selitellään et "sorii en päässyt koneelle, huomasin ton viestin liian myöhään, kone rikki" tms. ja lupaillaan taas et seuraavaan kyllä tullaan mut sama homma.=)

      • naxi

        jos kävis vaikka 7.11 eli kahen viikon päästä?


      • mmjotain
        naxi kirjoitti:

        jos kävis vaikka 7.11 eli kahen viikon päästä?

        Ite ainakin voisin tulla kun ei luultavasti ole muutakaan silloin.


      • oonmukana
        mmjotain kirjoitti:

        Ite ainakin voisin tulla kun ei luultavasti ole muutakaan silloin.

        Mulle sopii hyvin.


      • Uusia tuulia :D
        naxi kirjoitti:

        jos kävis vaikka 7.11 eli kahen viikon päästä?

        Nyt vasta huomasin tämän viestiketjun, mutta olisin todella kiinnostunut tuosta tapaamisesta! Eli se 7.11 sopisi minulle mainiosti, jos vaan tapaaminen nyt onnistuu! Itse olen 22-vuotias mies Espoosta, ja kaipaisin elämääni uusia ystäviä, menoa ja meininkiä! :D
        S-postini on [email protected], jos joku haluaisi esimerkiksi jutella ennen tapaamista ja ihan muutenkin :=)


      • mmjotain
        Uusia tuulia :D kirjoitti:

        Nyt vasta huomasin tämän viestiketjun, mutta olisin todella kiinnostunut tuosta tapaamisesta! Eli se 7.11 sopisi minulle mainiosti, jos vaan tapaaminen nyt onnistuu! Itse olen 22-vuotias mies Espoosta, ja kaipaisin elämääni uusia ystäviä, menoa ja meininkiä! :D
        S-postini on [email protected], jos joku haluaisi esimerkiksi jutella ennen tapaamista ja ihan muutenkin :=)

        Ajattelin laittaa sulle mailia, mutta tulee delivery erroria koko ajan.
        Mut jos kiinnostaa etukäteen tutustua 21v kaveriin niin laittele mailia [email protected]


    • tähtirakas

      Eli 7.11 tapaaminen? Voisin tullakin katsastamaan millaista porukkaa tulee paikalle ja näillä näkymin työvuorotkin antavat myöten.. Itse 23-vuotias avoin ja puhelias naisihminen sekä valmis kaikkeen uutteen seikkailuun:)

      • naxi

        niin kohta on lauantai, että vieläkö jotkut haluais tai ketkä varmasti ois tulossa?


      • oonmukana
        naxi kirjoitti:

        niin kohta on lauantai, että vieläkö jotkut haluais tai ketkä varmasti ois tulossa?

        En nyt tiedä ehdinkö mukaan, kun päätettiin juhlia isänpäivää paivää paivää etukäteen. Mihin aikaan ja missä nyt nähtäisiin??


    • näinnn

      Lauantai 7.11 klo. 20oo Ateneumin edessä

      • emy

        Vitsi olisin tullut, jos aikaisemmin taas olisin hoksannut tämänkin. Ette vois siirtää tunnilla tuota tapaamista eli 21.00 niin ehtisin :D


    • M~

      Onkohan sinne nyt kukaan tänään tulossa? Ite oon lähössä tos about tunnin päästä jo stadiin pyörii niin tietäis sitten että onko kasiin asti vai ei....

      • mrz

        Jes! Uusi ennätys, peräti 17 henkeä paikalla! Kiitos kaikille :)


      • naxi
        mrz kirjoitti:

        Jes! Uusi ennätys, peräti 17 henkeä paikalla! Kiitos kaikille :)

        En nähny ketään siellä, enkä sitten jaksanu jäädä odottelemaan, että jos sitten taas uudestaan joku päivä


    • AHAJAHA

      mrz niin vissiii :D:DDD

      • yli 30 vee

        onko pakko rajata parikymppisiin?


      • Mitäsmitäs
        yli 30 vee kirjoitti:

        onko pakko rajata parikymppisiin?

        Joo todellaki kiinnostais. :) ite oon 21 vuotias tyttö helsingin läheltä ja mielelläni tutustuisin uusiin ihmisiin. Mitä millon ja missä?


      • Höhöh
        Mitäsmitäs kirjoitti:

        Joo todellaki kiinnostais. :) ite oon 21 vuotias tyttö helsingin läheltä ja mielelläni tutustuisin uusiin ihmisiin. Mitä millon ja missä?

        Mä luin tätä ketjua jo ihan innoissani:D Kunnes katoin noita päivämääriä, et millon perustettu. Jee


      • böööööö
        Höhöh kirjoitti:

        Mä luin tätä ketjua jo ihan innoissani:D Kunnes katoin noita päivämääriä, et millon perustettu. Jee

        eihän missään ole kielletty etteikö uutta tapahtumaa järjestettäisi, vai?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe