Helppiä!

partyyy

Mikä tekee härkämiehistä niin vetovoimaisia?? olen ihastunut itseäni 6 vuotta vanhempaan härkään, enkä vain pysty unohtamaan häntä, vaikka ehkä helpointa olisi että unohtaisin... Olen tuntenut hänet puolivuotta.
Hänen tyyliinsä kuuluu nähtävästi välillä erittäin tiivis yhteydenpito mutta sitten saattaa kulua kuukausia ennen kuin soittaa uudellee. Se saa minut hulluksi!! Kun ei tiedä mitä se seläntakaa touhuilee..
Kovasti väittää olevansa ihastunut kun nähdään ja sanoo ajattelevansa minua.. mutta en vaan voi uskoa tätä, en tiedä mikä siinä on niin vaikeaa..!
Luulisin että hänellä on useampia naisehdokkaita, joita hän sitten aina välillä tapailee ja vertailee ja punnitsee tarkkaan kuka nyt mahtaisi olla hänelle se paras kumppani. Mutta aina kun kysyn hänen naistilanteestaan hän menee hiljaiseksi ja vastaa vaan hetken päästä että sinähän olet mun nainen. :D outoa? En tiedä miksi jaksan roikkua edelleen hänessä mutta jokin sisimmässä vaan sanoo että kannattaa odottaa, eihän sitä koskaan tiedä...?
Itse olen kalanainen, eli en kestä jos hänestä paljastuukin petturi!
Kertokaa omia kokemuksia härkämiehistä, ovatko he saaneet teidätkin pauloihinsa miltei ensitapaamisen jälkeen?

7

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häristä kokenut

      Minä uskoin härkämieheen 4vuotta hänen ikänsä oli silloin 38-42.... Niin juuri meillä parin kuun välejä jopa yksi 8kuukautta. Minulta hävisi arviointikyky jo rakastin vain oliko sitten seksiä luulen niin siinä hyvä.
      Koska nyt minulla terve härkämies ja siinä tunne rakkaus yhteenkuuluvuus rakastelu seksi toisesta molemmin puolin huolehtiminen kaikki....

      Mutta sen tein en kotona odottanut vaikka vaati. Se oli mun pelastus. Selvisi pikkuhiljaa hänellä omat paikat paanalla käydessään esim jatz paari. Minä olin huora sun muuta jos tapas mut paanalla vaikka oli sanonut että hänellä poika ja viikonlopun kiinni.

      Mutta elin pailasin harrastin en antanut hänen lannistaa minua...

      Kävin seuraas hänen kiireisiä ja unipäiviään, kun ei jaksanut meni nukkuu se oli sitä viimestä vuotta kun alkoi kosii ja oli aivan hellunen. Peitteli jälkiään tällä etten arvaisi.

      No selvishän se hän öitä pois kotoa tuli aamulla .. Yritti esittää... silloin tajusin että hänellä monta hoitoo ollu sen 4vuoden sisällä. Tuli jopa saunaani myöhästyneenä ja näin mitä sillä oli tehty ja meinasi korkata minut siinä... jokku meihet nauttii tällaisesta käyvät toisen luona eivät pese se on valtaa ja yleensä tällainen narsisti...
      Nyt selvisi sitten lopullinen kun eteeni tuli uskollinen uusi härkämies, jonka kanssa joka päivä yhdessä .

      Siis kun eteesi tulee mies pitää se alata heti niin että kumpikin asialla tai mies jos sinä olet haavoittunut suhteissa. Tämä minun nyt Härkä ei ole elämänpilaama uskoo yhteen rakkauteen ottaa joka päivä yhteyttä monta kertaa, ja tulee melkein joka päivä viereeni. Sanoo joka päivä olet minun rakas. Tätä en kuullut tältä edelliseltä.

      Eli sinä nainen jätä tuo väärä härkämies jos haluat härän odota sellaista joka ei mennyt pilalle siis märäntynyt. En olisi uskonut että minulle tulee tällainen hellyys rakkaus miehen puolelta en edes aikoinani saanut näin paljon rakkautta 20vuoden avioliitos kun nyt olen saanut pienes ajas.

      Nyt pyydänkin sinua nainen ota itseäsi niskasta kiinni kun olet vuoden takunnu itsesi kanssa ja pidät itsesi puhtaana tapaat miehiä ja tunnustele sydäntä katso kuka on valmis tulee treffeille ei ekana ilta sänkyyn..
      Me tavattii 2kuukautta melko joka päivä... mielet alkoi lähentyä... Härkäni oli aivan ihastuksissaan löytää naisen jolla moraali tallella.
      Niin tänä jonka kanssa olin eli haaskasin elämästäni 4vuotta tapailuun tuli se toinen missä hän kävi raskaaksi nyt naimisissa ja 8hengen perheen joutuu elättää... Kammoksu vielä suurpeheitä eli kahestaan tyttönsä kanssa... Minä uskon että ihminen saa aina ansionsa mukaan ja hän sai...... koska hän rikkoi vielä erään perheen avioliiton....

      Sinulle nainen mukavaa syksyä .

      • tättädäää1

        siis aivan samanlaisia tuntemuksia ja kokemuksia miullakki härkä-miehen kans. ja minä myös kalat. Tämä mies ajaa minut aivan hulluksi, ihan oikeasti, ei ota mitään selvää hänestä. Juuri sama juttu, välillä tiiviisti ollaan ja sitten hän taas vetäytyy ei kuulu eikä näy. Ja minä sitten häntä "riivaan", olen sellainen, en voi antaa asioiden vain jäädä roikkumaan, en pysty. Ja hän hermostuu, olemme oravanpyörässä. Kai tämä on aika tyyppilistä härkä-miehille, tarvitsevat omaa aikaa ja he ovat myös aika vakavia, joten he miettivät tarkkaan varmasti suhteitaan. Minusta he ei kyllä mitään "playereitä" ole. Uskon, että he haluavat vain yhden naisen ja valitsevat sen tarkkaan. Tottakai on meitä ihmisiä myös häiriintyneitä, jolloin ei voi ikinä tietää, petetään yms. typerää.
        Kannattaa täältä lukea noita kommenteja ja kirjotuksia, niin huomaat, että tälläinen vetäytyminen osuu aika usein härkä-merkkisiin. Ja ilmeisesti he myös TARVITSEVAT sen vetäytymisajan, ja anna olla rauhassa (tiedän, vaikeaa kalat-merkille, minä en pystynyt ja pilasin suhteen). Se minun neuvo


      • partyyy
        tättädäää1 kirjoitti:

        siis aivan samanlaisia tuntemuksia ja kokemuksia miullakki härkä-miehen kans. ja minä myös kalat. Tämä mies ajaa minut aivan hulluksi, ihan oikeasti, ei ota mitään selvää hänestä. Juuri sama juttu, välillä tiiviisti ollaan ja sitten hän taas vetäytyy ei kuulu eikä näy. Ja minä sitten häntä "riivaan", olen sellainen, en voi antaa asioiden vain jäädä roikkumaan, en pysty. Ja hän hermostuu, olemme oravanpyörässä. Kai tämä on aika tyyppilistä härkä-miehille, tarvitsevat omaa aikaa ja he ovat myös aika vakavia, joten he miettivät tarkkaan varmasti suhteitaan. Minusta he ei kyllä mitään "playereitä" ole. Uskon, että he haluavat vain yhden naisen ja valitsevat sen tarkkaan. Tottakai on meitä ihmisiä myös häiriintyneitä, jolloin ei voi ikinä tietää, petetään yms. typerää.
        Kannattaa täältä lukea noita kommenteja ja kirjotuksia, niin huomaat, että tälläinen vetäytyminen osuu aika usein härkä-merkkisiin. Ja ilmeisesti he myös TARVITSEVAT sen vetäytymisajan, ja anna olla rauhassa (tiedän, vaikeaa kalat-merkille, minä en pystynyt ja pilasin suhteen). Se minun neuvo

        meissä kaloissa joku sellainen piirre, että me koukutamme itsemme härkämiehiin.? Heidän luonteensa on pitkälti sellainen, jota kala kaipaa ja tarvitsee. Meille huitelijoille pitäisi siis saada joku tasoittamaan meidän "villiä" elämätapaamme.
        En tiedä mikä, mutta joku niin suuri voima vetää kyllä puoleensa tässä miehessä. Se on se kokonaísuus, koko paketti, jota ei voi kuin ihailla.
        Olen ihan varma, etten unohda tätä miestä ennen kuin saan selville hänen oikeat tunteensa minua kohtaan.
        Toivottavasti mahdollisesti pitkäkin odotus palkitaan ansaitusti ja saan härästä itselleni joskus miehen. :)


      • härkäsdf
        partyyy kirjoitti:

        meissä kaloissa joku sellainen piirre, että me koukutamme itsemme härkämiehiin.? Heidän luonteensa on pitkälti sellainen, jota kala kaipaa ja tarvitsee. Meille huitelijoille pitäisi siis saada joku tasoittamaan meidän "villiä" elämätapaamme.
        En tiedä mikä, mutta joku niin suuri voima vetää kyllä puoleensa tässä miehessä. Se on se kokonaísuus, koko paketti, jota ei voi kuin ihailla.
        Olen ihan varma, etten unohda tätä miestä ennen kuin saan selville hänen oikeat tunteensa minua kohtaan.
        Toivottavasti mahdollisesti pitkäkin odotus palkitaan ansaitusti ja saan härästä itselleni joskus miehen. :)

        Heips! Olen härkä n ja tuntenut jonkun aikaa niin suloisen kalat miehen jonka kanssa tapaillut! Herrasmies tuo kalat.

        Puhuitte että ehkä härkä tarvitsee vetäytymisajan.
        Itselle tulee välillä semmoisia pieniä 'ahdistuksia' kun tietää että homma on hallussa, se suhde, että se toinen on omistautunut sulle, vaikka en ymmärräkään miksi näitä väliaikaisia ahdistuksia tulee, koska tarvitsen miehen joka pitää yhteyttä ja näyttää tunteensa!

        Olen myös äärimmäisen uskollinen ja tarvitsen sitä huolenpitoa, ja jos välit viilenevät vetäydyn kuoreeni todella helposti jo yhdestä pienestä ajatuksesta että toista ei enää kiinnosta (tiedän, rasittavaa). Tällöin tarvitsen sen että toinen ottaa taas yhteyttä ja näyttää tunteensa.

        Hankalaa, mutta en voi sille mitään:)
        Olisko tuosta mitään apua en tiiä aika ailahtelevaa valitan härät on outoja:) kun taas toisaalta taas niin maanläheisiä ja tasaisia ihmisiä.. Vaikka ei kuitenkaan tosiaankaan!


      • siks mikä sika

        Kahdeksan vuotta yhdessä ihana,sanoo rakastavansa halaa ja pussaa passaaja palvoo,mutta lirttaa,pettää valehtelee,ja on iso sika kaikessa kaksi naamanen iso paska se siitä rakkaasta härästä


      • aurinkohärkä
        siks mikä sika kirjoitti:

        Kahdeksan vuotta yhdessä ihana,sanoo rakastavansa halaa ja pussaa passaaja palvoo,mutta lirttaa,pettää valehtelee,ja on iso sika kaikessa kaksi naamanen iso paska se siitä rakkaasta härästä

        VOI ei. No _horo_skoopistahan se toki johtuu että tuollainen pettäjä on..
        Otan osaa


    • life is life

      Kerrottakoon sulle se mitä itsekin olet jo miettinyt.. hän ei tyydy yhteen jos kerran pitkiä pausseja soittamisten ja tapaamisten välillä. Jos vielä kertoo hieman pitkän hiljaisuuden jälkeen.. sä oot hänen nainen. Lisänä jos hän päättää aina milloin soittaa, milloin vastaa sinulle ym niin varmuudella..
      Jätä sellainen jokaisen flirttailija ja rupea elämään.. elä anna narsistille sitä herkkua että roikut hänessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe