kotimokkula ja valot

justiina hukkala

hankin maanantaina kotimokkulan ja se on toiminut tähän asti hyvin, mutta nyt tänään on WLAN valo sammunut ja nettiin ei ole päässyt. olen soittanut asiakaspalveluun ja he sanovat että asun sellaisella alueella missä on maastoesteitä ja lähettimet eivät ole suunnattu tähän suuntaan.

ihmettelen todellakin kun liikkeessä ostin mokkulan niin myyjä sanoi että olen erittäin hyvällä 3G sisäpeitto alueella ja nyt asiakaspalvelusta sanovat taas ihan toisin.

mites tälläisessä asiassa pitäisi nyt edetä?

6

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simo hovari

      DNA:lla on 14 päivän palautus oikeus tuotteesta jossa on virhe tai se ei toimi luvatulla tavalla joten menet liikkeeseen mistä ostit mokkulan ja palautat sen. voi kuitenkin olla että rupeavat mukisemaan jotain, mutta sinulla on kuitenkin täysi oikeus palauttaa laite ja irtisanoa liittymä.

      • justiina hukkala

        soitin DNA liikkeeseen mistä ostin mokkulan ja sieltä sanottiin että en voi irtisanoa liittymää, mutta mokkulan voin vaihtaa toiseen mokkulaan koska epäilivät että tässä mokkulassa on vikaa.

        käy sitten vaihtamassa tämän mokkulan.


      • vehmanen
        justiina hukkala kirjoitti:

        soitin DNA liikkeeseen mistä ostin mokkulan ja sieltä sanottiin että en voi irtisanoa liittymää, mutta mokkulan voin vaihtaa toiseen mokkulaan koska epäilivät että tässä mokkulassa on vikaa.

        käy sitten vaihtamassa tämän mokkulan.

        mokkulaa toiseen sillä ei siinä mokkulassa ole mitään vikaa vaan vika on DNA:n tukiasemissa joiden kapasiteetti ei riitä. sinun täytyy saada se sopimus puretuksi tai muuten otat yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.


      • onnexi entinen x
        vehmanen kirjoitti:

        mokkulaa toiseen sillä ei siinä mokkulassa ole mitään vikaa vaan vika on DNA:n tukiasemissa joiden kapasiteetti ei riitä. sinun täytyy saada se sopimus puretuksi tai muuten otat yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

        jotka hommaatte DNA:n mobiilikaistan. ei heillä riitä yksinkertaisesti kapasiteetti. todella harvassa paikassa toimii moitteetta. kyllä myyjä liike tietää onko 3G sisäpeitossa. mistä jossain helsingissä muka voivat tietää että on jotain maastoesteitä? siellä asiakaspalvelussa ja teknisessätuessa yritetään kaikin mahdollisin keinoin välttää totuutta paljastumasta.


      • mänty vai koivu
        onnexi entinen x kirjoitti:

        jotka hommaatte DNA:n mobiilikaistan. ei heillä riitä yksinkertaisesti kapasiteetti. todella harvassa paikassa toimii moitteetta. kyllä myyjä liike tietää onko 3G sisäpeitossa. mistä jossain helsingissä muka voivat tietää että on jotain maastoesteitä? siellä asiakaspalvelussa ja teknisessätuessa yritetään kaikin mahdollisin keinoin välttää totuutta paljastumasta.

        DNA:n asiakaspalvelu on Vantaalla ja heillä ei ole siellä koko valtakunnan kattavaa karttaa minulle sanottiin aikoinaan että olen katvelueella sen takia koska taloni ja lähettimen välissä on iso mänty. no perkele kyllä minun taloni ja maston välissä on kyllä puita, mutta ei yhtään mäntyä.


      • pyttypää
        mänty vai koivu kirjoitti:

        DNA:n asiakaspalvelu on Vantaalla ja heillä ei ole siellä koko valtakunnan kattavaa karttaa minulle sanottiin aikoinaan että olen katvelueella sen takia koska taloni ja lähettimen välissä on iso mänty. no perkele kyllä minun taloni ja maston välissä on kyllä puita, mutta ei yhtään mäntyä.

        asiakas on operaattorin hierargiassa kuin paska pöntössä eli vedetään alas kun rupeaa valittamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe