Hei!
Nyt olen kyllästynyt naapurin kyttäämiseen ja meidän pihalla hyppäämiseen...
Aiomme istuttaa heti ensi keväänä (nyt meilläpäin on jo maa osittain jäässä) aitataimet tonttimme ympäri.
Olen miettinyt virpiangervotiaimia tai sitten koristearoniaa. Osaako kukaan kertoa niistä hyviä ja huonoja puolia. Haluaisin mahdollisimman peittävän, mutta kuitenkin helppohoitoisen (meillä on todella iso tontti ja siinä menee muutenkin aikaa).
Meillä on yhdessä kostaa orapihlaja-aita, ja aiomme siirtää sen mökille. Milloin ja miten se kannattaa kaivaa pois?? Ensin alasleikkaus ja kaivaminen vai?!?
Auttaa, en ole mikään viherpeukalo. Myös muista hyvistä lajeista otan tietoa mielellään vastaan:)
AITATAIMET
Mikä on hyvä
2
1045
Vastaukset
- Nöhnöhnöh
hommaan. Siis napureiden kyttäilyn ja aitahyppelyn estoon. Sitä lisää vaan. On helppo ja tehokas aitakasvi. Viekää ne aroniat mökile.
- urpo jurmo
Haetko nopeasti kasvavaa vaan hitaasti... nopeasti kasvavat angervot vois olla pikainen keino "naapuri kyttäyksestä eroon pääsyyn..;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499