Ajattelinpa tiedustella, että onko paikalla muita alan harrastajia ja sellaisia kenellä olisi tuollaista Husqvarna 118cc motskaria 50-luvulta. Itselläni sellainen lepäilee varastossa ja kaipailisin hieman osia sekä kirjallisuutta ko. laitteeseen.
HUSQVARNA 118cc vm.-52
4
507
Vastaukset
- Husqvarna lyx
En tiedä tavoittaako viesti enään sinua mutta täältä löytyy yksi :) itselläni on husqvarna gripen 118cc deluxe eli lyx malli vuodelta 53 osia olen myös itse etsiskellyt ja KAIKKI ne löytyvät ruotsista... katsoppa sivu www.tstrading.se myy husqvarnaan kaikkia osia :D asiointi onnistuu tarvittaessa englannin kielellä osista tosin tarvitsee ensin tehdä lista ja lähettää se heille sitten he katsovat osille hinnan ja laittavat takaisinpäin :)
- Husqvarna lyx
En tiedä tavoittaako viesti enään sinua mutta täältä löytyy yksi :) itselläni on husqvarna gripen 118cc deluxe eli lyx malli vuodelta 53 osia olen myös itse etsiskellyt ja KAIKKI ne löytyvät ruotsista... katsoppa sivu www.tstrading.se myy husqvarnaan kaikkia osia :D asiointi onnistuu tarvittaessa englannin kielellä osista tosin tarvitsee ensin tehdä lista ja lähettää se heille sitten he katsovat osille hinnan ja laittavat takaisinpäin :)
Moi! Kaipaan Husqvarnan -52, punaqvarnan pakoputki. Onko teillä tietoja mistä semmoista löytyisis ??
- Husq
tuolta ruotsista ainakin löytyy liike josta mahdollisesti saa tuo tstrading.se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153724Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001693
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1061399- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1031130- 821113
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103949Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.69857