Ajattelinpa tiedustella, että onko paikalla muita alan harrastajia ja sellaisia kenellä olisi tuollaista Husqvarna 118cc motskaria 50-luvulta. Itselläni sellainen lepäilee varastossa ja kaipailisin hieman osia sekä kirjallisuutta ko. laitteeseen.
HUSQVARNA 118cc vm.-52
4
469
Vastaukset
- Husqvarna lyx
En tiedä tavoittaako viesti enään sinua mutta täältä löytyy yksi :) itselläni on husqvarna gripen 118cc deluxe eli lyx malli vuodelta 53 osia olen myös itse etsiskellyt ja KAIKKI ne löytyvät ruotsista... katsoppa sivu www.tstrading.se myy husqvarnaan kaikkia osia :D asiointi onnistuu tarvittaessa englannin kielellä osista tosin tarvitsee ensin tehdä lista ja lähettää se heille sitten he katsovat osille hinnan ja laittavat takaisinpäin :)
- Husqvarna lyx
En tiedä tavoittaako viesti enään sinua mutta täältä löytyy yksi :) itselläni on husqvarna gripen 118cc deluxe eli lyx malli vuodelta 53 osia olen myös itse etsiskellyt ja KAIKKI ne löytyvät ruotsista... katsoppa sivu www.tstrading.se myy husqvarnaan kaikkia osia :D asiointi onnistuu tarvittaessa englannin kielellä osista tosin tarvitsee ensin tehdä lista ja lähettää se heille sitten he katsovat osille hinnan ja laittavat takaisinpäin :)
Moi! Kaipaan Husqvarnan -52, punaqvarnan pakoputki. Onko teillä tietoja mistä semmoista löytyisis ??
- Husq
tuolta ruotsista ainakin löytyy liike josta mahdollisesti saa tuo tstrading.se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653