Nyt tarvitaan pikaista apua. Aina, kun laittaa pesuohjelman päälle niin ennen linkousta rupeaa siliävät valo palamaan eikä koneessa tapahdu mitään. Miten saan tämän siliävät toiminnon pois päältä? Olen yrittänyt painaa sitä siliävät nappia mutta siitä ei ole ollut hyötyä. Nyt en saa koneesta vesiä pois. Käyttöohjetta minulla ei ole, koska ostin koneen käytettynä sukulaiselta ja hänellä ei ollu ohjetta tallessa. Kone kuitenkin oli aivan käyttökuntoinen.
Cylinda TT 61 electronic
7
3485
Vastaukset
- sisäpiisrissä
Cylinda.fi, lähetä sähköpostia. Vastaus tulee nopeasti. Kerro ongelma ja anna yhteystietosi.
- AK
Hei, sama vika myös täällä. Oletko saanut mitään asiasnsuhteen selville?
Aina, kun laittaa pesuohjelman päälle niin ennen linkousta rupeaa siliävät valo palamaan eikä koneessa tapahdu mitään. Miten saan tämän siliävät toiminnon pois päältä? Olen yrittänyt painaa sitä siliävät nappia mutta siitä ei ole ollut hyötyä.Väännän itse sitten huuhteluasentoon ja ajaa ohjelman loppuun.Mutta miksi ihmeessä jää pikapesuohjelmaa ajettaessa aina jumiin ja vilkutta siliävät valot?
Help, Help.. Help....- RK
voi olla että pesukone ilmoittaa sillä valojen vilkuttamisella vikakoodin... esim. valo vilkkuu 5 kertaa ja sitten tauko = error 5. Käyttöohjeesta tämä voisi selvitä
- ohje kysymykseen
Ohjeet vikkuville valoille Cylinda TT 61 Electronic
1. valo; Esipesu: Vesihana suljettu. Tarkasta, että vesihana on auki ja käynnistä
ohjelma painamalla "Käynnistys/Tauko" näppäinta.
2. valo; Siliävät: Pumpun suodatin tukossa tai pumppu jumissa. Puhdista suodatin ja käynnistä ohjelma painamalla "Käynnistys/Tauko" näppäinta.
1. ja 2. valo; Esipesu ja siliävät: Poistoveden letku huonosti asennettu. Tarkista poistoletkun asennus,
ei saa olla ilmatiivis.
2. ja 3. valo; Siliävät ja Superhuuhtelu: Lukkiutunut rumpu, rummun pyöriminen estynyt. Poista esine, joka lukitsee rummun ja käynnistä ohjelma painamalla "Käynnistys/Tauko" näppäinta.
1. ja 2. ja 3. valo: Luukku ei kunnolla suljettu. Tarkista ja sulje luukku ja käynnistä
ohjelma painamalla "Käynnistys/Tauko" näppäinta.
Näistä varmaan on apua, ja lisäksi lähes samanlaiset käyttöohjeet löytyvät Boschin sivuilta koneen mallilla Bosch Classixx 5.
Linkki käyttöohjeeseen: valitse suomenkielinen ja lataa.
http://portal.bsh-partner.com/portal(bD1lbiZjPTA2MA==)/PORTALFRAME.HTM - Nokiitos
No tulipa ne ohjeet sitte ajallaan. Alkoikin pyykkivuori harmittamaan (v.....)
- Anonyymi
Meillä on vanha pesukone Cylinda Tt 61 Electronic ja vesijää pesukoneen sisälle. Mikähän olis vikana.
- Anonyymi
Sama vika .Missä koneessa on suodatin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231