Cylinda TT 61 electronic

___

Nyt tarvitaan pikaista apua. Aina, kun laittaa pesuohjelman päälle niin ennen linkousta rupeaa siliävät valo palamaan eikä koneessa tapahdu mitään. Miten saan tämän siliävät toiminnon pois päältä? Olen yrittänyt painaa sitä siliävät nappia mutta siitä ei ole ollut hyötyä. Nyt en saa koneesta vesiä pois. Käyttöohjetta minulla ei ole, koska ostin koneen käytettynä sukulaiselta ja hänellä ei ollu ohjetta tallessa. Kone kuitenkin oli aivan käyttökuntoinen.

7

3130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisäpiisrissä

      Cylinda.fi, lähetä sähköpostia. Vastaus tulee nopeasti. Kerro ongelma ja anna yhteystietosi.

    • AK

      Hei, sama vika myös täällä. Oletko saanut mitään asiasnsuhteen selville?
      Aina, kun laittaa pesuohjelman päälle niin ennen linkousta rupeaa siliävät valo palamaan eikä koneessa tapahdu mitään. Miten saan tämän siliävät toiminnon pois päältä? Olen yrittänyt painaa sitä siliävät nappia mutta siitä ei ole ollut hyötyä.Väännän itse sitten huuhteluasentoon ja ajaa ohjelman loppuun.Mutta miksi ihmeessä jää pikapesuohjelmaa ajettaessa aina jumiin ja vilkutta siliävät valot?

      Help, Help.. Help....

      • RK

        voi olla että pesukone ilmoittaa sillä valojen vilkuttamisella vikakoodin... esim. valo vilkkuu 5 kertaa ja sitten tauko = error 5. Käyttöohjeesta tämä voisi selvitä


    • ohje kysymykseen

      Ohjeet vikkuville valoille Cylinda TT 61 Electronic
      1. valo; Esipesu: Vesihana suljettu. Tarkasta, että vesihana on auki ja käynnistä
      ohjelma painamalla "Käynnistys/Tauko" näppäinta.
      2. valo; Siliävät: Pumpun suodatin tukossa tai pumppu jumissa. Puhdista suodatin ja käynnistä ohjelma painamalla "Käynnistys/Tauko" näppäinta.
      1. ja 2. valo; Esipesu ja siliävät: Poistoveden letku huonosti asennettu. Tarkista poistoletkun asennus,
      ei saa olla ilmatiivis.
      2. ja 3. valo; Siliävät ja Superhuuhtelu: Lukkiutunut rumpu, rummun pyöriminen estynyt. Poista esine, joka lukitsee rummun ja käynnistä ohjelma painamalla "Käynnistys/Tauko" näppäinta.
      1. ja 2. ja 3. valo: Luukku ei kunnolla suljettu. Tarkista ja sulje luukku ja käynnistä
      ohjelma painamalla "Käynnistys/Tauko" näppäinta.

      Näistä varmaan on apua, ja lisäksi lähes samanlaiset käyttöohjeet löytyvät Boschin sivuilta koneen mallilla Bosch Classixx 5.
      Linkki käyttöohjeeseen: valitse suomenkielinen ja lataa.
      http://portal.bsh-partner.com/portal(bD1lbiZjPTA2MA==)/PORTALFRAME.HTM

    • Nokiitos

      No tulipa ne ohjeet sitte ajallaan. Alkoikin pyykkivuori harmittamaan (v.....)

    • Anonyymi

      Meillä on vanha pesukone Cylinda Tt 61 Electronic ja vesijää pesukoneen sisälle. Mikähän olis vikana.

      • Anonyymi

        Sama vika .Missä koneessa on suodatin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe