Hei! Minulla on virtsatientulehdus ja tahtoisin tietää niksejä, kuinka hoitaa se nopeammin kotikonstein ja kannattaako juoda puolukka/karpalo mehua kylmänä vai kuumana en huomannut kysyä tuota lääkäriltä?
Virtsatientulehduksesta!
5
762
Vastaukset
- fgfhfhfgh
ihan viileenä vain, karpalomehua kantsii juoda sit jatkossakin, ettei uusiudu!!
- luonnonlääke paras
syödä tuoreeltaan kourallinen päivässä. Nyt on paras aika. itsekin olen kerännyt jo 10 litraa noita herkkuja.
- Miinukki
Itselläni orastava virtsatientulehdus lähti litralla karpalomehua jota oli myytävänä lähikaupassa (s-market). Tuotteessa kyllä mainittiin että se soveltuu tähän itsehoitotehtävään eli pitoisuus oli hyvä. Tavallinen karpalomehu ei riitä. Puolukka ei ole minuun vaikuttanut samalla tavalla.
- paljon sairastanut
Itse erittäin monta virtsistä sairasaneena sanoisin, että voidaan puhua tulehduksen ehkäisystä, mutta jos se on päässyt pahaksi, niin antibioitti ja oikea sellainen auttaa. Itse en ota yhtään tabua, ennen kuin olen päässyt antamaan viljelynäytteen, koska olen saanut vääriäkin lääkkeitä.
Itselläni ollut myös trimopan estolääkitys ja silti tuli virtsis, kun oli jotain siihen 20% kuuluvaa bakteeria, johon se ei pysty.
Kaikenlainen virtsan pitäminen happamana estää bakteerien kiinnittymistä virtsarakkoon, just karpalo, puolukka, c-vitamiin. Ulosteen pyyhikimen ja hygienia kuntoon, koska virtiksen aiheuttaa lähes aina oma ulostebakteeri, e-coli tai enterokokki. Yhdyntää ennen pissa ja pesu ja jälkeen pissa ja pesu, niin vähentää riskiä saada.
Hyvät limakalvot on a ja o, niin ei pääse kulkeutumaan mitään.
ja juominen tietty, että huuhtoo aina pois.
toiv. auttoi jotain
- ysiyksi
Itse hoidin antibiootteihin kyllästyneenä pitkän virtsatietulehduskierteen seuraavasti:
- join paljon, useita litroja päivässä (vettä, kamomillateetä, karpalomehua yms.)
- söin paljon purjoa ja valkosipulia tuoreena
- ensiavuksi 3- 5 krt päivässä 1-2 tl ruokasoodaa lasilliseen vettä (saa aikaiseksi sopivan ph:n)
Eikä ole enää yli 10 vuoteen enäää virtsatietulehdukset vaivanneet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216484Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552251- 1471837
- 821214
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971012- 72960
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.74886Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10823- 30814
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon145747