Nyt on kituutettu tarpeeksi kauan ilman koiraa ajan jätettyä edellisestä corgi-muorista.
Ongelmaksi on vain muodostunut, ettei pk-seudulta, eikä kohtuullisen ajomatkan päästä, tunnu löytyvän welsh corgi pembroke-kasvattajaa. Kuopioon tai Ouluun ei nyt viitsi lähteä pentuja katsomaan.
Osaako kukaan suositella kasvattajaa?
Olen googlettanut ja käynyt läpi kasvattaja-listoja, en tiedä eikö ole vain osunut silmään vai eikö täältä etelämmästä vaan löydy mitään :o
Welsh corgia e-suomesta?
3
444
Vastaukset
- [mona]
eteläsuomessa on pemukasvattajia, mm. Kaipolassa, Hämeenlinnassa, Asikkalassa, Espoossa, Järvenpäässä, Karjalohjalla, Tampereella jne jne jne. Mitään suosituksia ja kennelnimiä en nyt tähän rupea listamaan sillä taitaa mennä hyvien tapojen vastaiseksi puhua julkisesti täällä jostain kasvattajasta. Kaikki nämä kasvattajat löytyvät corgiseuran sivuilta (www.corgiseura.net) ja sieltä Linkit (alimmaisena vasemmalla). Kasvattajien kotisivuilta yleensä löytyy kyllä paikkakunta :)
- Löytäjä
Haminasta löytyypi yksi kennel, no ei nyt sitte kerrota nimeä jos se ei oo kovin sallittua. Appivanhempani ottivat kyseisestä kennelistä pemun. Haminaan nyt ei ainakaan ajomatka ole mikään järjettömän pitkä. Niillä taitaa jopa tällä hetkelläkin olla pentuja.
Meillä oli Utin läheltä otettu Gorgi. En muista kennelin nimeä, mutta se oli eläinlääkärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03850- 433442
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv563177Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343038- 163028
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452820- 442470
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h392381- 422235
- 451999